Sign in to follow this  
Followers 0
skildpaddeduerne

Tale til min brud, hvad syntes I???

9 posts in this topic

Jeg er lidt i tvivl om den er for lang, så er meget interesset i jeres meninger...

Kære Pernille

Dengang til Skanderborg Festvalen, hvor jeg bød dig op til dans for første gang, havde jeg aldrig i min vildeste fantasi troet at jeg skulle stå her i dag, som den lykkeligste mand på jorden, vel vidende at du lige har givet mig dit JA i kirken. Jeg elsker dig utrolig højt.

Lige fra den første dag, slog du benene væk under mig med dit fantastiske humør, dit vidunderlige smil, og dit dejlige udseende og ikke mindst dine dejlige blå øjne. Og det var også dine øjne som jeg faldt pladask for dengang. At jeg så senere fandt ud af at resten af dig heller ikke fejlede noget, klager jeg bestemt ikke over 

I mine øjne er du verdens smukkeste pige, og jeg tror aldrig du har været smukkere end du er i dag. Du ser vidunderlig ud.

Vi har været sammen i knap 3 år. I den tid har vi stået igennem mere end de fleste par tror jeg, men alt dette har gjort vores forhold UTROLIG stærkt. Vi har hver gang vist at vi støtter hinanden, hjælper hinanden, er stærke for hinanden, kan græde sammen og le sammen.

Alt dette har gjort at vi i dag, har et forhold hvor vi begge er trygge og stoler fuldt og fast på at vi kan klare alt, bare vi er sammen.

Nu står vi jo snart overfor endnu en episode som kommer til at kræve al vores fælles styrke og ikke mindst tolerance, når du her om knap 5 måneder fødes vores barn. Hvis der er noget som gør mig mere lykkelig end tanken om at du har valgt mig som din mand, så er det tanken om at du skal være mor til mit barn. Jeg kan ikke forestille mig én som jeg hellere vil dele den kæmpe glæde med end dig.

Jeg elsker dig Pernille.

Jeg elsker dig fordi du er dig

Jeg elsker din nysgerrighed

Jeg elsker dig fordi du giver mit liv varme

Jeg elsker dig fordi du skal være mor til vores barn

Jeg elsker når du putter dig ind til mig

Jeg elsker dit spjæt du giver når du falder i søvn 

Jeg elsker at du altid falder i søvn til de film vi lejer 

Jeg elsker din måde at sige ”hov du har vist glemt toiletbrættet”

Jeg elsker når du nusser mig

Jeg elsker når du kommer og giver mig et kæmpe knus

Jeg elsker at vi altid skal være flettet ind i hinanden når vi sover

Og ikke mindst så elsker jeg tanken om at vågne til dit dejlige ansigt resten af mit liv.

Jeg elsker dig min skat, og hvis jeg nogensinde skulle glemme at sige det til dig, så har du hermed ret til at give mig et spark i røven.

Den følelse jeg får i maven når du kigger på mig, og sender mig et smil, findes der ikke ord som er store nok til at beskrive. Og der findes intet som gør mig mere stolt end når vi går hånd i hånd ned igennem byen, og alle fyrene vender sig om eller pifter efter dig. Det gør mig stolt at jeg i dag er blevet gift med Thisteds, Thys ja hele verdens dejligste pige.

Jeg elsker dig min skat, mere end nogensinde og mere for hver dag der går.

Jeg vil også gerne sige tak til jer, Christel og Gustav, fordi I har taget så godt imod mig. Jeg har altid følt mig utrolig velkommen og elsket af jer, og jeg håber I føler det på samme måde, for jeg holder utrolig meget af jer begge to.

Til sidst vil jeg også gerne sige tak til jer, mor og far. Tak fordi I har taget så godt imod Pernille. Jeg tror I meget hurtig blev klar over hvor glad jeg var blevet for hende, og at I holder af hende betyder jo selvfølgelig utrolig meget for mig. Jeg elsker jer begge to utrolig højt.

Nu vil jeg gerne bede jer alle sammen om at rejse jer, og sammen med mig ønske Pernille et kæmpe trefoldigt leve. Så højt så vi ikke behøve tage det lange med.

Pernille længe leve… HURRA... HURRA… HURRA

0

Annonce ♥

Smuk, dejlig og sjov tale.

kan godt lide der hvor du skriver jeg elsker dig fordi... også et eller andet.

jeg fik en lille klump i halsen, for så stor en kærlighed har jeg og min stig også, vi har også vræret igennem meget.

kræligheden over vinder alt.

0

Annonce ♥

ØØVV, havde lige skrevet mit indlæg og så mistede jeg forbindelsen til BK.

Nå, men altså jeg synes din tale er vidunderlig og slet ikke for lang.

Ved at min kommende ikke vil holde tale, men vil foreslå ham at hvis vi får musikere så kan han jo bare få dem til, at spille John Mogensen: Nina Kære Nina (for det hedder jeg) :boohoo:

Sådan lidt noget for noget princippet: Han får sit telt i haven og jeg får mine musikere.

0

Kære skildpaddeduerne,

Jeg synes, at det er en rigtig smuk tale og jeg synes, som de andre, heller ikke at den er for lang! Den tale skal nok gøre din brud lykkelig :blush:

Dog studser jeg over en ting...Er det ikke bedst, at du takker dine forældre og brudens forældre først. Når jeg læser talen, så virker det lidt underligt, at de ligesom får fokus til sidst. Håber du kan følge min kommentar...? Jeg ville bare bytte om på rækkefølgen :bunny_4:

Jeg har kun ros til overs for talen og jeg ville under ingen omstændigheder selv kunne skrive en så smuk tale - Godt gået!

Held og lykke

:boohoo:

0

Den tale kan du vist kun være stolt af!! Jeg sidder med tårerne løbende ned af kinderne... (jo jo en tudemarie er man vel) Men dejligt at du fortæller mange af ting du elsker ved din brud, og fedt at du foran venner og familie rent faktisk indrømmer, at det er dejligt at sove helt flettet ind i hinanden - supersødt ;o)

0

Annonce ♥

Hejsa :blush:

Kan kun tilslutte mig - store ord stor og meget rørende tale.. du rammer lige i hjertet er jeg helt sikker på. Vil også bytte om på rækkefølgen så du takker forældre først..

Held og lykke.. hun har en mand hun kan være meget stol af... flot flot tale..

YOU MAKE A DIFFERENCE...

Olise :hug:

0