Posted July 25, 2006 · Report post Hej herinde ..... Så er det min tur - lørdag den 12. maj 2007, skal jeg giftes med min kæreste gennem 2½ år !! Glæder mig helt vildt .... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2006 · Report post Hej og velkommen til Skynd dig at lage en planlægningstråd, så vi kan følge med i jeres forberedelser Trudelutt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2006 · Report post Hejsa... Velkommen til - pas på, du bliver måske afhængig som alle os andre her på BK! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2006 · Report post Hej og velkommen til. Jeg er sikker på, at du nok skal få masser af inspiration herinde. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2006 · Report post Hejsa Velkommen til Brug endelig løs af vores andres erfaringer... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2006 · Report post V E L K O M M E N til Bryllupsklar!! Håber du bliver glad for at være herinde; det er jeg i hvert fald (selvom jeg blev gift for over 2 år siden efterhånden ). 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2006 · Report post Hejsa Tillykke med det kommende bryllup, husk nu at lad os høre hvordan det hele skete ikk Men velkommen til - man blir afhængig Knus Rebekka 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites