Posted September 28, 2006 · Report post .. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2006 · Report post .. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 19, 2006 · Report post Nu er det præcis 3 måneder siden, at vi blev gift. Tiden er bare drønet afsted - og det har været en god tid, ligesom al den tid vi i alt har haft sammen. Det er først nu, at vi er ved at vende tilbage til hverdagen. Jeg har ikke endnu haft tid til at regne sammen, hvad vores bryllup incl morgengaver og bryllupsrejse har kostet, men det er meget. Og vi fortryder ikke et sekund af noget som helst. Vi var i manchester i 5 dage, da FCK skulle spille mod dem. Old Trafford var ikke så stor en oplevelse som forventet, men hyggeligt alligevel. Dagene stod på ren hygge og afslapning. Vi tog ind til Picadilly og gik i shoppe-mode begge to Den ene aften tog vi i teater og så "Ma Raineys Black Bottom" -et forrygende godt stykke, der indeholdte både humor og alvor. Vel hjemme i Danmark gik jeg i gang med et større projekt: "Projekt pæne og gode tænder" Jeg er "kun" nået et skridt på vejen, men det var også nok det hårdeste: knogletransplantation. Planen er at jeg skal have to tandimplantater, 2 kroner, 1 bro, alle plomber udskifter med plastic eller porcelæn, alle bideflader belagt med porcelæn og nogle småting. Desværre ser det ud til, at jeg kan risikere at skulle have fortænderne trukket fremad pga mit enormt hårde bid, som gør at jeg flækker mine tænder - øvbøv! Men om 1½ - 2 år håber jeg at være færdig og have et supersmukt smil, som jeg gerne ville have haft til mit bryllup. ( vi må blive gift igen ) Hilsen Miss U - Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 20, 2006 · Report post kære Helle, Jeg har fulgt din tråd på sidelinjen i tiden op til brylluppet. Det er i dag første gang jeg læser hele tråden igennem, og dermed også ser billederne for jeres bryllup. Hvor er I dog smukke at se på. Utraditionelt bryllup - det må man sige JA til, men det afspejler JER, og det er jo det vigtigste. Så et meget forsinket tillykke med jeres store dag. Jeg ønsker jer begge al mulig held i fremtiden. / Christine 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 20, 2006 · Report post Tusinde tak Christine Hilsen Miss U - Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 27, 2007 · Report post Så kom jeg også forbi Mange gange tillykke med brylluppet! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/brud.gif Tak for kigget i Jeres meget smukke billeder, næsten som at være der selv. Louise 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 27, 2007 · Report post Tak Tiden er sørme gået stærkt, og vi har oplevet mange ting på de 5 måneder. Hilsen Miss U- Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 10, 2007 · Report post og øreringene, som jeg prøved en dag og fandt ud af, at jeg stadig døjer med at have ringe i. Mine ører bliver betændte i løbet af no time - øvbøv. Diademet har jeg lige modtaget med posten i dag, og jeg er rigtig glad for det. Hej miss U, Hvor har du købt det flotte flotte diadem? Er det evt. til salg nu? Send gerne en PM med svar. Mvh. Rikke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 11, 2007 · Report post Hej Miss U, jeg har efterhånden læst mange bryllupsberetninger etc, men JERes hold da helt fast. tårerne trillede bare ned. Det er det mest unike og dybt romantiske bryllup jeg nogen sinde har "deltaget" i. Det har/havde så meget personlighed, at det rørte mig så dybt! Et kæmpe tillykke med Jeres bryllup for et halvt år siden, eller deromkring Din kjole var fantastisk smuk til dig, er vild med den afslappet stil alle dine mænd havde. Afslappet med stadig tjekket! ja jeg er rørt, så ordene er væk! knuz Micha 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 23, 2007 · Report post Tusinde tak :-) Vi fik også lige præcis det afslappede bryllup, som vi havde ønsket os. Der manglede intet, og vi tænker tit tilbage på selve dagen og de efterfølgende dage i gode venners selskab. Vennernes børn er ellevilde, når de på tv ser noget fra København, hvor de kan sige: der har vi været. ....... Der er sket meget på det halve år, og det er gået hurtigt. Vi har bulet og skrammet den fine nye bil, så den har lige været på værksted :-( , sønnen og kæresten er ved at flytte sammen, den yngste søn har præsteret en vægtøgning på intet mindre end 24 kg siden begyndelsen af august ( men han er ikke fed! Til gengæld stor af statur - efter sin far der vejer 140 kg. Og jeg har haft midlertidig adresse hos tandlægen siden oktober. D. 11 april skal jeg have implantater i og så går der ca et halvt år før selve kronerne kan komme på. Jeg er superglad for det arbejde der indtil nu er blevet lavet - har de dejligste og mest brugbare tænder man kan tænke sig :-) Manden og jeg har været på en minitur til både Manchester og Barcelona. I juni tager vi knægtene med til Mallorca i en uge og i august tager vi to alene til Kreta - det synes Martin, at vi skal hvert år omkring vores bryllupsdag. Hilsen Miss U- Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites