Posted August 3, 2006 · Report post Først et billede af de sko, som ikke passer til kjolen, men som er smaddergode at gå i. De kommer i brug, hvis jeg på dagen får ømme og trætte fødder. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2006 · Report post Da Martin og jeg var i Aalborg fik vi købt to fotoalbums og et sæt med blyant og kuglepen. Kuglepennen skal bruges til gæstebogen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2006 · Report post Jeg har købt nogle småting til dagen. Min plan er at have det hele i tasken, men tror snart, at det blvier nødvendigt at investere i en bryllupstrolley at slæbe rundt på Jeg kan absolut ikke undvære en smart lille tandbørste med tandpasta, tandtråd, tandstikkere, lille pung og lille spejl! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2006 · Report post I Kvickly kunne jeg ikke lade være med at købe deoen til min Calvin Kleins Eternity parfume. Det er en formidabel duft. Martin har fået Eternity til mænd -den er også lækker. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2006 · Report post I skal også lige have et billede af kassen med mintbolcherne fra www.somethingblue.dk Selvom jeg skal have et strømpebånd med blåt på, så finder jeg sløjfen så sød, at den skal på også 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2006 · Report post Den ene af vores 6 katte gad ikke finde sig i at vige pladsen, fordi der skulle tages billeder af alle tingene i går, så han møvede sig på. Han hedder en blanding af Pivert og Puhert. Pivert fordi han som ganske lille killing mistede sin mor og pev hele tiden - Puhert fordi han kan lugtes 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2006 · Report post Nu bliver den her tråd vist mere dagbogsagtig frem til brylluppet, da der ikke er en hel masse planlægning tilbage. Jeg er lettet og glad i dag - ikke euforisk, men glad. Efter næsten 4 års slåskamp med ASK er min sag endelig afgjort De har lavet mange mange dumme fejl i min sag. Martin og jeg har som tidligere skrevet valgt at "give" hinanden en anpart i et fadderbarn. Desuden har jeg fået min DAD-samling gjort mere eller mindre komplet Martin vil gerne på fodboldrejse til Amsterdam - han er FCK´ere, så nu må vi se, om det kan nåes. Så det må blive hans gave fra mig - morgengave på forskud. Hilsen Miss U - Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2006 · Report post Vel inde hos Panayotis skiftedes Emma og Andreas til at bruge en sjov stol, de har. Da jeg kom i den kjole, som jeg endte med at vælge, sagde Andreas, at jeg lignede en hel prinsesse (.......) Andreas var vist glad for, at jeg valgte prinsessekjolen og sagde til Else fra Panayotis, at hun ikek skulle hjælpe mig i flrer kjoler, jeg var sikker i mit valg. (......) Nu vil jeg sætte lidt billeder ind af de ting jeg har fået shoppet. Jamen.... HVOR ER BILLEDET AF KJOLEN?!!!! ;) Birgit 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 3, 2006 · Report post Hejsa Downfall Billedet af kjolen er på side 1 i indlæg nr 11 Hilsen Miss U- Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 6, 2006 · Report post 13 dage tilbag og i dag er det Laus fødselsdag han bliver 14 år. Han er i Norge til barnedåb på bonusmors, Jettes, side. Jette skal bære dåbsbarnet,som skal hedde Malin. Det er første gang, at jeg ikke fejrer fødselsdag med et af mine børn på selve dagen Men jeg er sikker på, at han bliver fejret i Norge og nyder det. I torsdags var Martin og jeg til færgejazz. Der havde regnet lidt, så det var så som så med de dansende, men sidst på aftenen kom der da lidt gang i den. Menuen var bl.a kartoffelsalat, frikadeller, pastasalat, lammekød, alm grøn salat og flutes. Inden arrangementet sluttede, var der ostebord. Fredag tog jeg til Aalborg og købte en gave til Martin ( selovm han har udnævnt sig selv til finansminister og siger, at der ikke var råd til gave) Han fik en deostick ( Calvin Kleins Eternity) Vi brugte dagen til at slappe af og se film. Siden fredags har jeg haft den der irriterende fornemmelse af enten blære eller underlivsbetændelse - øvbøv. Synes godt nok det virker til at være på retur, men hvis ikke det er helt væk i morgen, så må jeg nok en tur til lægen I dag skal vi se, om vi kan få øvet lidt på valsen. Jeg har både investeret i dvd`en og i en cd med brudevalsen på ( kostede den nette sum af 29,00 kr!) Hilsen Miss U- Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2006 · Report post 8 dage tilbage og jeg har det rigtig skidt - øv I mandags satte vi kursen mod Øen. Vi havde lejet delebil og kørte hjemmefra kl 12.15. Sejlede med færgen fra Aarhus til Odden. Derfra gik turen til Rørvig, hvor vi ville ud at strække benene -troede vi. Men næ nej, der vrimlede med hvepse, og jeg kan ikke udstå det kravl Ind i bilen og vente en halv time på færgen. Fra Hundested skulle vi køre til Martins far og hans kone i Gilleleje. Vi fik lækker mad på en af deres terasser, og vejret var pragtfuldt. Menuen var rejemad, skinke med nye kartofler og is til dessert. Næste morgen skulle vi ud af køjen kl 07.00. Martins far havde dækket lækkert morgenbord ( det er luksus at blive forkælet på den måde ) Vi kørte fra Gilleleje mod Bagsværd, hvor vi skulle af med Martins og drengenes tøj og en masse andet, som vi skal bruge til brylluppet. Der er ingen grund til at slæbe for meget i bussen derover om en uge. Herefter kørte vi mod Lundehus Kirken for lige at se den og tage nogle billeder både ude fra og indeni. Men flaget var på halvt så vi ville ikke gå ind. Hjemme hos præsten, Birte Andersen, talte vi om løst og fast, og da vi ikke er vildt aktive og deltager i alverdens ting, så var det lidt svært. Hun vil jo gerne have noget til en lille tale. Vi er mest til hjemlig hygge og afslapning ( byder lidt sig selv med min skade) Salmerne bliver: 1) Op al den ting 2) En rose så jeg skyde 3) Jeg ved en blomst så favr og fin Og det er helt i orden, at jeg følges op af begge mine drenge .......... Det har ikke været nemt at finde en kirke, hvor vi kunne blive viet, da vi har valgt at blive det udenfor eget sogn. Jeg elsker jo gammeldags kirker og er ikke helt vild med de nymoderne af slagsen, men det er sådan en det bliver. Præsten sagde til os, at hun syntes, at vi skulle køre hen og se på kirken, så jeg fik rumfornemmelse. Begravelsen skulle først begynde kl 12.30 - og det var en offentlig en af slagsen, så der kom ikke nogen. Vi fik taget billeder indenfor og udenfor -de kommer senere. Så var det ellers med at pejle mod færgen, der skulle bringe os til Aarhus. Mens vi kørte inde i København, måtte vi lave to ret hårde opbremsninger, det er derfor jeg har det rigtig skidt. Jeg håber, at det bliver bedre inden brylluppet. På en tankstation kom der ikke en, ikke to men hele tre Lamborghini. Det var drenge-mås-biler der ville noget. På vejen ud fra tankstationen kunne jeg da heller ikke dy mig for at snuppe nogle billeder ud gennem bilruden Det er jo ikke hver dag, man ser det. I går var det tæt på krise, og jeg er heller ikke helt "tryg" endnu. Min yngste søns far og dennes kæreste skal passe vores hund, mens vi er i København fra fredag til mandag i forbindelse med brylluppet. Men de var røget i totterne på hinanden, så.... Heldigvis vil hans far godt passe hunden alligevel, men jeg skal ærligt indrømme, at jeg er lidt skuffet over, at nogle kan svigte så tæt på. Så kryds lige fingre for, at de ikke får flere sjove ideer. I dag har jeg kigget billeder af brudefrisurer her på siden. Det var lidt svært for mit hår skal hænge mest muligt pga nakkeskaden ( jeg får mere hovedpine, hvis det skal sættes op/sættes stramt) Der må ikke hænge noget i øjnene, da jeg ikke kan "kaste" med hovedet for at få håret væk fra ansigtet, der skal diadem i håret og til allersidst vil jeg gerne have sløret højt oppe på hovedet. Nogen der sagde besværlig Min vægt driller mig i øvrigt, men det skulle ikke være så slemt, at jeg skal skrues ned i kjolen, men nu skal den ikke stige mere. Nu ligger jeg en stak billeder ind. Hilsen Miss U - Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2006 · Report post Kirken indefra 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2006 · Report post et til 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2006 · Report post Jeg ville have lagt et billede ind, hvor man kan se den lille parklignende plæne udenfor kirken, men de er åbenbart for store allesammen, selvom alle billederne er lavet mindre med samme program Nå, men så ser jeg, om jeg kan sætte et enkelt billede af drenge-mås-bilerne ind. Man kan kun se den forreste - lidt svagt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2006 · Report post Jeg bestilte et fint lille armbånd hos www.chinja.dk - perler ( som min halskæde og mine øreringe) Låsen er en fin rose. Nu var der ikke mere for denne gang Hilsen Miss U- Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 13, 2006 · Report post 6 dage tilbage - og nu har jeg virkelig stress Det er som om ALTING skal drille , intet vil virke eller lykkes. Det er mange småting,s om skal passe sammen, ting jeg mangler, men som jeg ikke kan finde tid til at få hentet eller mulighed for at hente etc..... Brudevalsen skal vi øve os på i dag, og det går heller ikke. Det må nu gå, som det bedst kan. Hilsen Miss U- Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 13, 2006 · Report post Nå, der er intet så skidt, at det ikke er godt for noget. Jeg skrev om mit problem mht taske på et andet forum og har været så heldig, at jeg kan låne en taske af en derinde Den passer smaddergodt i farven til kjolen, så nu gør det ikke så meget, hvis den anden taske ikke kommer før efter brylluppet. Hun sender tasken i morgen, så den når i hvert fald at være her inden torsdag Vi har øvet os lidt på brudevalsen - hold op en seance Hunden gør af os, smiler ( ja, hun kan virkelig smile) og gnubber sig henad gulvtæppet ligesom for at tilkendegive, at hun synes, vi ser vanvittige ud Der skal ikke så meget til at aktivere den form for stress jeg har, så usikkerheden omkring tasken, tvivlen om hvordan det skal gå, hvis vi skal danse brudevalsen, at få alting til at hænge sammen og en anden ting gjorde, at jeg gik lidt i sort og blev ked af det. Det er dejligt at nogle af tingene faldt på plads. Her er et billede af tasken -det er den taske, der står op på billedet. Hilsen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 13, 2006 · Report post Øv, nu har jeg ydermere opdaget, at jeg har lavet en fejl i forbindelse med overførslen af penge for den taske, som jeg har vundet på qxl.dk Jeg skrev ikke brugernavn men mit eget fulde navn i tekstfeltet Tasken er meget smuk, og hvis den ikke når frem inden brylluppet, skal den bruges til et andet bryllup i september I morgen skal jeg ud at hente nogle paraplyer for at være på den sikre side i fht brylluppet - jeg har ikke lyst til at blive drivvåd den dag. Og så skal jeg have fat i foundation og rouge, så er mit udstyr vist ved at være i orden. Jeg skal hjælpe en veninde ( som skal være min brudepige) med at finde en kjole eller en nederdel, som kun kan have på til brylluppet. Hilsen Miss U- Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 13, 2006 · Report post Retfærdigvis skal du nu siges, at jeg har fået kontakt i forbindelse med tasken .......... Nu kan jeg nøjes med at stresse over brudevalsen og de manglende timer til at nå alt det, der skal presses sammen de næste dage inden afgang til København. Jo tættere på brylluppet vi kommer, jo mere kan jeg heller ikke lade være med at tænke på min familie. De kommer til at mangle i kirken, men når de ikke vil med, så kan jeg ikke gøre noget ved det Selvom jeg forsøger at sige og tænke: jeg er ligeglad... Heldigvis er jeg omgivet af mange dejlige venner, som jeg er sikker på vil gøre dagen dejlig og kirken mindre tom. Ej ha, hvor kan jeg mærke, at det har været en sand offdag i dag. ( kan nu heller ikke forestille mig, at jeg er den eneste kommende brud, der er så følsom) Hilsen Miss U- Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 17, 2006 · Report post Lige en sidst kort opdatering herfra, inden vi klokken meget tidligt i morgen kører mod København. Vi har som beskrevet i et andet indlæg haft lynnedslag. Det kostede en fladskærmsmonitor, et internetkort i min søns stationære, et kabel, modem, router og en lampe. Vi har så brugt de sidste to dage på at drøne rundt og få ordnet, så vi kunne komme på nettet igen bå begge computere. Det var ellers dage, der var forbeholdt til ren afslapning, men sådan blev det ikke. Det er så gået ud over brudevals-forsøg, men det går som det går! I går modtog jeg tasken, som jeg vandt på qxl.dk - og den er bare smuk Vi har fået smurt en stak sandwich til 11 personer til turen i morgen og investeret i sodavand og pakket det sidste. Nu føler jeg mig også helt ærligt lidt brugt og meget træt ( men jeg kan bare ikke falde i søvn og vågner før hønsene tænker på at slå gluggerne op) I morgen er vi i Valby ca kl 13.00. Jeg tager en veninde med ind at hente kjolen inden kl 16.00 - og i morgen aften skal jeg have lavet negle. Så jeg håber, at jeg kan sove i morgen. Håber alle 19 august brude ( og alle andre) får en dejlig dag - uden for meget regn. Hilsen Miss U- Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 17, 2006 · Report post Uha Helle, nu er det snart din tur....Jeg når nok ikke så meget på de næste dage, så jeg vil lige ønske dig rigtig tillykke med brylluppet på lørdag. Jeg håber at I får den skønneste dag - det har I virkelig fortjent....og hvorfor bor jeg ikke i København så jeg kunne komme til globryllup... Jeg er sikker på at du bliver smuk - med dig udenfor behøves vi slet ikke solen til at skinne for os - det klarer du ;)....Nej jeg håber at I får godt vejr....og nyd nu lige DAD for mig og Johnny.... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 18, 2006 · Report post Stort tillykke med i morgen! Jeg håber i får en helt fantastisk og uforglemmelig dag. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 19, 2006 · Report post Kære Helle STORT tillykke med idag - Jeg glæder mig rigtig meget til at se billeder. jeg håber at I får en uforglemmelig dag, hvor alting bare er, som I har ønsket jer det. Mange 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 19, 2006 · Report post T I L L Y K K E med bryllupet; håber I har en drømmedag Birgit 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 20, 2006 · Report post Tillykke med brylluppet Håber I havde en rigtig dejlig dag - vejret var ihvertfald ok her hos os på nørrebro så det håber jeg også det var ved jeres bryllup fra Daisy 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites