Posted August 21, 2006 · Report post Hejsa alle Vi havde den dejligste dag, man kan ønske sig :-) Nu kan jeg se, at Stjernstudiet er på og læser tråden ;-) så jeg kan ikke lade være med at skrive, at det var en fantastisk oplevelse med fotografen Martin Rieck . Vi glæder os helt vildt til at se billederne, da de helt sikkert bliver lige så utraditionelle, som vi havde ønsket os ( og som vi egentlig er som mennesker) Der kommer en længere beretning senere, vi er lige kommet hjem fra nogle hektiske dage i København. Hilsen Miss U - Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 21, 2006 · Report post Hejsa igen I kan lige få et par billeder at se. Det er ikke den bedste kvalitet, men de er der. Det første billede er fra lørdag morgen, hvor vi var forsinket , så jeg var noget nervøs. Hilsen Miss U - Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 21, 2006 · Report post .. brudevals i Halvandets hal... så vi slap ikke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 21, 2006 · Report post ...... Rosinen ( Camilla) og os 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 21, 2006 · Report post ...... Et par billeder fra 5-Øren. Der kom for øvrigt en rigtig fotograf og tog nogle billeder af os, men jeg ved ikke, hvem han er, så det er ikke muligt at få en kopi af hans billeder ( øv!) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 21, 2006 · Report post Og et til. Der kom en fremmed fyr, som insisterede på at få lov til at tage et billede af os. Det blev på den forkerte led. Hilsen Miss U- Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 21, 2006 · Report post Jeg ville have lagt et billede af buketten ind, men jeg er ikke altid helt venner med dette system. Så det bliver ikke til noget alligevel. Buketten blev lagt på de ukendtes grav, hvor Martins farmor og farfar ligger. Jeg vil se, om der kan ligges et billede ind med bryllupskagen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 21, 2006 · Report post Så er der ikke flere billeder. Det er jo ikke til den begivenhed man selv tager flest billeder. Når billederne fra www.stjernestudiet.dk er kommet, så skal jeg klistre min tråd til med lækre billeder ( hvis I kan lide at se billeder ) Nu vil jeg smække mine fødder op i sofaen og nyde, at jeg ikke skal gå rundt i aften, som vi har gjort de to sidste dage. Hilsen Miss U - nå nej, Mrs U 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 21, 2006 · Report post Selvfølgelig vil vi se flere billeder og hvor så du da smuk ud - og lykkelig.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 22, 2006 · Report post Hvordan kan du overhovedet finde på at spørge om vi vil se flere billeder. Naturligvis vil vi da se flere billeder. Glæder mig allerede Dejligt at høre, at I havde en dejlig dag. fra Daisy 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 22, 2006 · Report post Jeg skal nok ligge billeder ind, så snart vi får dem. Martin Rieck skrev i går, at han satser på at sende dem på lørdag Det har været en helt igennem positiv oplevelse med fotografen - 13 tal herfra Så nu venter vi i spænding på billederne Hilsen Miss U- Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 22, 2006 · Report post Et stort tillykke med brylluppet.. Og rigtig dejlige billeder, glæder mig til at se mere.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 22, 2006 · Report post Her kommer lige nogle stykker - på nogle af dem ser vi lidt sjove ud, men vi vælger at sige, at det må være fordi der bliver kastet fuglefrø på os Jeg skal nok komme med en beretning, men det bliver nok først i morgen. Hilsen Miss U - Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 22, 2006 · Report post 2..... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 22, 2006 · Report post nr 3... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 22, 2006 · Report post Hej Helle Hvor er I altså Skønne sammen. fra Daisy 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 22, 2006 · Report post 4....... hmm 4 ville ikke, så må det blive 5 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 22, 2006 · Report post Tak Daisy nr 6.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 22, 2006 · Report post nr 7 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 22, 2006 · Report post nr 8 hmmm.. nu driller det lidt. Hvis ikke det lykked nu, så smutter jeg lige i nogle timer. Skal nemlig lige til Aalborg og hente nogle bøger. Hilsen Miss U- Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 22, 2006 · Report post nr 9 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 22, 2006 · Report post nr 10 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 22, 2006 · Report post Nå, så går jeg i gang med en beretning. Fredag d. 18-8 stod vi op kl meget meget tidligt. Vi havde besluttet ( eller Finansministeren havde ) at vi skulle leje dele-bilen hos Hertz til bagagen. Så vi fik pakket og vendte næsen mod Aalborg rutebilstation. Her fik alle andre deres bagage læsset ind i bilen. Martin havde sin kammerat, Kim, og begge drengene med i bilen fra Aalborg til Valby. Vi andre - Vibeke, Vivi, Ole, Carina, Daniella, Nicolai og jeg tog rute 888 hele vejen. På rutebilstationen mødte vi den ene af mine biologiske søstre og hendes kæreste. De skulle til chatfest i københavn, men ikke deltage i brylluppet. Jeg undrede mig en anelse, da hendes kæreste ellers havde proklameret, da han hørte om vores bryllup i København, at han da i hvert fald IKKE skulle til København. Men nu er der nok også forskel på en god chatfest og så vores bryllup ( eller?) Pyt med det. På færgen mødte vi faktisk min ældste søns, Thomas, bedsteforælde. Pudsigt. De skulle på Bakken og se Cirkus revyen. Han har de herligste bedsteforældre - jeg fik da også lige et dejligt strøg på kinden. Vi ankom til Valby lige før kl 13.00. Martin, Kim, Lau og Thomas stod og ventede på os. Vi blev sat på det rigtige tog mod Bagsværd. Jeg fik pakket om i en fart, da jeg ikke skulle have AL min bagage med ud på Danhostel på Amager. Det var hektisk, og der var drønvarmt. Vibeke, Lau, Thomas, Martin og jeg kørte i bilen ind mod Panayotis for at hente kjolen inden kl 16.00. Resten af flokken blev sat på et tog derind. Vibeke og jeg blev sat af, så tog Lau, Martin og Thomas ind på Hovedbanen bagefter for at at fortælle de andre, hvilken bus de skulle med ud til Danhostel. ( her deles historien så i to -for jeg kan jo kun fortælle om min og Vibekes tur. Den anden historie kan Martin gengive) Vibeke og jeg fandt Panayotis og fik kjolen med. Den blev pakket sammen i sådan en fin pose, som kunne bukkes på midten og bæres over skulderen i to stropper - meget praktisk. Vi skulle have tiden til at gå indtil ca kl 19.00. På farrelys The Irish Rover faldt vi ned i et par stole udenfor sammen med et par ½ liters fadøl :smolf: Det var rart endelig at sidde ned og koble af efter den noget stressede dag. Da vi havde siddet der og sludret en rum tid, gik vi videre. Uden mad og drikke dur helten ikke, så vi gik ind på Hard Rock Cafe og fik bbqribs og en isdessert. Det smagte pragtfuldt, men hold op for en larm der var derinde. Det tog lidt lang tid at få maden, så vi var en anelse nervøse for, om de havde glemt os. Efter maden tog vi en taxa ud til en, som skulle lave negle på mig. Vi kom alt for tidligt, så vi vadede op og ned ad gaden, indtil kl 19.30. Mens vi gik der, kom der en sej gut på en af de der miniaturekøretøjer. Mens han var allermest sej, gik skidtet ud, og han var vist lidt pinligt berørt over det. ( Heller ikke fedt at gå i stå, når der står et par gamle kraner på fortovet og glor på en ) Kl. 19.30 gik vi op af trappen til Pernille, som skulle lave neglene. Det blev rigtig smukt 3 kvarter senere var jeg færdig. Vi tog en taxa ud på Danhostel. Her var Martin, Thomas, Lau, Kim, Vivi, Ole, Carina, Daniella og Nicolai ude. De havde tilbragt tiden i Fields. Lau havde fået et par nye sko, som skal bruges til gymnastik og badminton. De havde hygget sig. Vibeke og jeg fik vores bagage på værelset. Vi havde booket et 4 personers og et 5 personers rum. Bagefter gik vi ud i forhallen og fik noget automatkaffe. Det tog vi med udenfor på nogle bænke. Der er dejligt på Danhostel -både indendørs og udendørs. ( når bare det kan lade være med at regne!) Martin og Kim kørte mod Bagsværd ved 21.30 tiden. Da de var kørt, blev vi alle enige om at finde vores værelser og gå omkuld. Det var lettere sagt end gjort. Jeg kørte jo på adrenalin og kunne slet ikke finde ro. Det hjalp heller ikke, at jeg har været inde i en længere smerteperiode, så jeg kan kun dreje hovedet en anelse hver vej. Hver gang jeg skulle dreje mig i sengen, skulle jeg have hænderne om nakken for at komme rundt (ØV!) Jeg tror, at jeg sammenlagt fik 3 timers søvn. Martin og Kim var på Pingvinen i Bagsværd og få en øl, inden de tog ud i det hus, som en veninde har været så sød at låne os. Hilsen Miss U- Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 22, 2006 · Report post Lørdag d. 19 august ( tada- endelig!) Jeg vågnede længe før, mobilen var stillet til at vække mig. Jeg kunne hverken dreje mig eller løfte hovedet. Og jeg tænkte: bare ikke i dag. Af alle dage så skal det ikke være i dag. Måtte skynde mig at dykke i et glas smertelindrende for overhovedet at kunne komme ud af køjen. Thomas havde det heller ikke godt, så vi var et kønt par. Jeg gik i bad, da hende der skulle sætte hår og ligge make up ville komme mellemkl 06.30 og 07.00. Da klokken var 07.15 var hun endnu ikke kommet, så vi fik fat i hende, og hun ville tage en taxa hurtigst muligt. Vi besluttede os for at gå op og få noget morgenmad og noget kaffe i ventetiden. Da Rikke kom med taxaen, var vi blevet færdige med maden og kaffen, så vi gik på værelset igen for at komme i sving. Først blev der lagt make-up - og derefter blev håret sat. Rikke havde fået til opgave at købe et krøllejern, men hvis ikke det havde været for Thomas, så havde vi nok stadig siddet med et koldt krøllejern Kl 08.56 ringede Ole os op for at fortælle, at limousinen var kommet. Hmm, jeg var ikke helt færdig med at få sat hår, og jeg skulle først i corsage, kjole, sko, have parfume og smykker på. Vi kom ikke ud før ca 09.10 ( eller 09.15) Vi skulle lige låne en saks i receptionen til at klippe en dum strop af kammen på mit slør. Det var ikke så lige til med at låne en saks, vi skulle sandelig trække nummer for at få lov til at spørge de to damer ved skranken som lavede ingenting. Min tålmodighed er ikke stor med mennesker, der ikke kan vise lidt forståelse og være lidt large, så jeg har klaget over, at vi skulle smide bagage for at trække nummer. Den klage har udløst en overnatning til os og sikkert en skideballe til de ansatte. Men ellers har der absolut ikke været noget at klage over derude. Mit hjerte hamrede afsted, og jeg tænkte meget på, at præsten havde sagt til os, at vi IKKE skulle komme for sent i kirken. Da jeg skulle ud af dørene og ned til limousinen ( og der er LAAAAAAAAANGT fra dørene til der hvor limousinen holdt) sad jeg fast i risten udenfor. Først med den ene hæl dernæst den anden. Hælene blev ødelagt af turen i risten - det yderste lag røg af. Men det gik alligevel. Der stod mange og knipsede med deres kameraer og en enkelt filmede os. Vi var ved limousinen mellem 09.16 - 09.20, så vi havde eddermageme travlt med at komme ind i den og komme afsted. Thomas, Lau, Vivi, Ole og deres 3 børn fulgtes med mig i limousinen. Vibeke og Rikke tog en taxa til kirken. Ved kirken blev alle pånær mig sat af. Da chaufføren begyndte at køre med mig igen, blev jeg nervøs. Vi fik lige vekslet nogle ord, og så fik han vendt om i en fart, da vi var meget forsinket. (Mellem 15 og 20 minutter faktisk) Jeg var så bange for, hvordan Martin stod i kirken og havde det, for det var vitterligt ikke med i planen at komme SÅ meget for sent. Pia, Peter, Rosinen og Ronni var ikke kommet -de kunne ikke lige finde det, så Rosinen kunne ikke bære ringepuden op ( ØV!) Der gik egentlig en rum tid, inden jeg opdagede fotografen midt i stresseriet. Jeg fik min buket, drengene fik sat deres brystblomst i, og så var det ellers med at få fat i hinanden. Thomas gik på min venstre side, og Lau på den højre. Turen op ad gulvet var ikke så lang, men sikke et sug i maven -wow. Det gik godt med at få filtret alle armene fra hinanden, så vi kunne komme til at stå ud for de rigtige stole. Så var det, at jeg rigtig kom til at se på Martin. Han græd, så tårerne trillede ned ad kinderne, og jeg tænkte: bare han nu ikke græder, fordi han troede jeg ikke kom. Men det var slet ikke det. Han er et meget følsomt menneske, men det hører til sjældenhederne at de kommer til udtryk på den måde. Og jeg stod bare der og tænkte: hold op ellers græder jeg også og kan ikke stoppe igen. Han har åbenbart rørt noget i et par veninder, for de kunne ikke lade være med at fælde en tåre, da de så hans øjne Det var også meget ... hvad skal jeg kalde det.... det kan jeg ikke lige finde ud af, men alle tangenter i følelsesregistret spillede. Præsten holdt den dejligste tale - ikke at vi kan huske ret meget, udover at den var god. Vi vil skrive til præsten og høre, om det er muligt at få en kopi af den. Der blev sunget salmer, og vi fik sagt ja til hinanden. Præsten havde lidt problemer med at få ringene af puden, men ved fælles hjælp lykkedes det. Da vi skulle sidde ned igen, sad Martins far overfor ham - overfor mig sad Lau , og Thomas sad yderst. Så havde jeg haft begge mine drenge tæt på mig. Det gik fint med at komme ud af kirken. Jeg faldt ikke i kjolen og besvimede heller ikke Det er lidt svært at finde ud af, hvor søren man skal kigge hen, når man lige kommer ud af kirken. Først fik gæsterne lige lov til at kaste lidt fuglefrø og knipse nogle billeder. Så gik vi med fotografen over i et lille parklignende område ved kirken. Og så ellers tilbage til limousinen, som skulle køre os til Halvandet. Det blev Martin, jeg, Thomas, Lau, Carina, Daniella, Nicolai og Vibeke der kørte med limousinen. Resten blev stoppet ind i bilerne, hvor der var plads. Limousinechaufføren var ved at køre os på sightseeing, men den klarede fotografen - han kendte nemlig vejen derud, så han fik os lige på rette spor igen. Vores chauffør var yderst behagelig, og jeg kan varmt anbefale www.rlslimo.dk Vi gav ( hvis jeg husker ret) 3295,00 kr for 2 timers kørsel og bilen var pyntet med flag, bånd og blomster. De regner ikke, fra det tidspunkt de kører hjemmefra og til de er hjemme igen. Nej, det er fra det tidspunkt de henter en, og til de forlader en igen. Det skal man sørme tænke over, når man bestiller en limo! Holder lige en pause her med et billede 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 22, 2006 · Report post billede udenfor kirken...... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites