Guest Miss U

Vores noget utraditionelle bryllup d. 19 august 2006

285 posts in this topic

I dag kom Vivi, Ole, Daniella og Nicolai med en masse billeder fra vores dage i København. Der kom 4 x billeder taget med engangskameraer. Og så er der en del taget digitalt.

Jeg ligger dem bare ind, da jeg ved, at I er vilde med at se billeder ( selvom der ikke ligefrem blomstrer frem med hilsner :balloons: )

Dette er limousinen, som holdte udenfor Danhostel

Hilsen

Miss U - Helle

post-21323-1156609617.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg ville have sat billeder ind af garderen, som pludselig brølede: FORTSÆT og et billede af os gennem Nyhavn, men de er også for store.

I stedet prøver jeg så med et fra Strøget -det gik heller ikke ( mystisk når de har været gennem samme program, der gør dem mindre :balloons: )

Nå, så prøver jeg med den grønne mand - den gik heller ikke ( det er da utroligt!)

Brudepar på Mc Donalds

post-21323-1156614173.jpg

0

Hej Helle

Nu har jeg efterhånden kigget forbi mange gange og nydt alle jeres dejlige billeder fra jeres dejlige dag.

Endnu en gang kan jeg kun sige dejlige billeder. I er skønne og hvorfor var jeg dog ikke i byen den lørdag så jeg kunne have hilst på dig og ønsket tillykke ligesom de mange andre i mødte rundt omkring i "min" dejlige by.

Dejligt at I havde en god dag.

Du har helt glemt at fortælle hvad der var i æsken fra dem i lånte huset af. :bearhug:

:balloons: fra Daisy - som godt kender det med at føle der mangler kommentarer i beretningen...

0

Hejsa Daisymus

Jeg skal lige kværne en kop kaffe, så skal jeg berette, hvad der var i æsken :balloons: og hvordan søndagen forløb.

Nu skal jeg ikke selv pudse glorie mht at ligge hilsner, når jeg tramper forbi folks tråde og kigger billeder - jeg elsker at se billeder, og vil bestræbe mig på at ligge hilsner fremover.

Hilsen

Miss U- Helle

0