Guest Miss U

Vores noget utraditionelle bryllup d. 19 august 2006

285 posts in this topic

Den lyserøde hjerteformede æske indeholdte følgende:

Et lille brød ( indpakket - men dog muggent)

En pose salt

Nogle mønter og salmen: Det er så yndigt....

Der var en fin seddel med til æsken, som først måtte åbnes på Anne-Lise og Steens fantastiske terasse, mens vi nød den mousserende vin :balloons:

Kære brudepar

I ønskes hjertelig tillykke med jeres bryllupsdag i dag.

Vi ønsker Jer det bedste nu og fremover.

Vores gave er lidt speciel. Det er en tradition vi har i vores familie.

Hjertet symboliserer kærligheden til hinanden.

Brødet at I aldrig vil mangle mad.

Salt, at du aldrig skal mangle salt til dit bord.

Og at I altid har troen.

Med disse ting skulle Jeres ægteskab blive godt og fyldt med kærlighed.

Vi håber at I fortsat vil få en rigtig dejlig dag, og vi tænker meget på jer.

De kærligste hilsner Steen, Maria og Anne-Lise

Ps. I har en gave mere til gode, men ville lige vide lidt først.

2 sæt sengetøj med monogrammer og dato broderet på

.....

Og så var jeg SÅ tæt på at tude. Hun er det absolut tætteste jeg kommer på en søster! Hun er varm, rummelig, kærlig, omsorgsfuld og meget meget andet.......

0

Annonce ♥

Vivi, Ole, Carina, Kim, Martin og jeg drak hver sit glas mousserende vin -det smagte dejligt, og det var enormt hyggeligt at sidde på terassen med både levende og elektriske lys omkring os. Vejret var pragtfuldt, og vi var alle fyldte af gode oplevelser fra dagen.

Jeg nød at få skoene af, vablerne stod også i kø for at komme ud. Jeg var glad for, at jeg valgte at skifte sko, inden vi sejlede fra Halvandet.

Martin var også glad for at få sine af, han havde gået rundt i spritnye sko med kun en strømpe på -den anden tog herrerne efter brudevalsen :balloons:

Vi opdagede, at vi faktisk havde glemt at få puttet vores favours fra www.somethingblue.dk i kurvene, så de kunne deles ud på vores vej. Men de kommer så med sammen med takkekort.

Da vi havde nydt en øl, gik jeg i bad og fik makeuppen af. Håret var stift af hårsprayen, det tog nogle hårvaske, inden stivheden ville forsvinde.

Og så var det ellers godnat :bearhug:

Hilsen

Miss U- Helle

0

Søndag d. 20 august stod vi op lidt efter kl 09.00.

Carina ville hente rundstykker til os. Så var det lige, at vi skulle til at regne ( ikke godt når hovedet i forvejen er fyldt)

Jeg sagde, at hun skulle regne med 2-3 stykker pr person. Vi var ialt 8.

Carina rundede op og købte 40 stk :) Og hun har fået lov til at høre for det! :bearhug: Vi kan i hvert fald tørt konstatere, at hvis nogen gik sultne fra morgenbordet, så var det deres egen skyld!

Tak for rundstykker Carina -det var et superherligt indslag på en lidt dryppende søndag i august :balloons:

post-21323-1156674478.jpg

0

Annonce ♥

Martin og jeg skulle køre Kim i lufthavnen, så vi kørte efter morgenmaden.

ude i lufthavnen skulle vi også lige mødes med Lau, Alexander og hans mor. De skulle have sådan en bio-pakke ( to biografbillettter incl sodavand og popcorn)

De skulle i biffen og se Pirates Of The Carribian.

Martin og jeg kørte fra lufthavnen og på kirkegården, hvor hans farmor og farfar ligger på de ukendtes grav. Her skulle buketten ligges.

Der følger lige en serie billeder derfra ( hvis de ellers kan ligges ind)

Hmm, jeg ved ikke, hvorfor jeg bare ikke kan ligge nogle billeder ind -de har været igennem samme program, så jeg forstår ikke, hvad der sker.

Fakta er at de heller ikke kan ligges ind ( lidt ærgerligt faktisk!)

0

Tillykke med jeres store dag - flot billede af jer foran springvandet :loveshower:

Billederne må max. fylde 90 kb for at de kan lægges herind. De kan også gøres mindre vha Paint (eller lignende program) hvor man kan justere størrelsen under Billede -> Stræk/Vrid :balloons:

0

Vi kørte retur til Bagsværd.

Her fik vi en sluddersladder på terassen til en kop kaffe og aviserne. Der var billeder fra 5-Øren. Det fik os til at blive lidt nysgerrig efter at vide, hvem den fotograf var, som tog billeder af os derude - men det forbliver nok ubesvaret.

Planen var at vi skulle ud at se Christiania, dette var Carinas ønske.

Det gik med tog ind til Hovedbanen. Først skulle de lige i Build a Bear efter mere tøj til deres bamser.

Pga tidsmangel besluttede vi os for at springe på nogle taxaer ud til Christiania, hvis vi skulle nå bare at se lidt.

Carina fik købt sig en lækker sweatshirt. Ole tog nogle gode billeder udenfor.

0

Annonce ♥

Hejsa Tina og tak for rosen :-)

Jeg er på ingen måde teknisk anlagt, derfor bruger jeg Thumbnailer. Jeg har aldrig tidligere oplevet så massive problemer mht at ligge billeder ind som her, så jeg vælger at lade være med at ligge dem ind, selovm det er smaddertræls.

Det er også trist , når billederne bliver så små, at man faktisk næsten ikke kan se dem :balloons:

Men pyt...... så må der bare mangle nogle af dem i beretningen.

Hilsen

Miss U- Helle

0

Fra Christiania gik turen med taxa til Palads, hvor vi skulle hente Lau.

Vi fik sagt pænt farvel til Alexander og hans far. Drengene havde haft det smadderhyggeligt, så det er nok ikke sidste gang de to skal mødes.

Herfra gik turen med toget til Bakken. Vejret var en anelse ustabilt, men vi kunne heldigvis krybe lidt i læ, når det dryppede mest.

Vi gik på Gyngehesten for at spise. Nogle fik flæskesteg andre bøf med pomme frittes. Carina, Vivi og jeg valgte en bananasplit som dessert. De andre ville hellere have en stor vaffel, når vi kom ud igen.

Lau og Carina var oppe at prøve flere ting -Lau plejer ellers ikke at ville prøve noget, men det ville han gerne her.

Nicolai fandt et sted, hvor man ved hjælp af en støvsugerlignende ting skulle suge så mange bolde op som muligt på x antal sekunder. Der blev givet point alt efter hvor mange der var i samme farve i rap.

Der stod vi længe - og der blev brugt mange mange penge! Vi nøjedes med max 100 kr og fik to søde bamser ( hjerteformet med så bier på -tror jeg nok) Lau vandt også to helt små.

Alle bar på bamser da vi gik derfra.

Pludselig sagde Martin: jeg tager lige Helle med mig - kommer tilbage.

:bearhug: han købte den største ballon, hvorpå der stod You sexy thing ( nogen der kan forestille sig hvor nem den er at sidde med på forsædet af en bil hele vejen fra København til nordjylland? ) :balloons:

Det var en god oplevelse, og vi var først retur i Bagsværd kl 00.15.

post-21323-1156676190.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Mandag morgen skulle vi op kl 07.00. Vi var langt fra friske :)

Det sidste blev pakket sammen og ud i bilen.

Det er utroligt, hvad der kan være i bagagerummet på en Skoda Fabia Combi.

Lige et sidespring: det er en Skoda Fabia Combi 1,9 TDI vi har købt i en af pauserne herinde :balloons: Det er en superlækker bil, nu glæder vi os til, at den kommer til forhandleren. Vi kan hente den d. 8 september -dagen efter vi kommer hjem fra Kreta.

Det bliver herligt med en helt splinterny bil i stedet for en gammel sort Daihatsu Charade. Køleren dur ikke i den, så vi har altid fuld knald på varmen, vinduerne åbne og forbrændinger på tæerne, hvis vi kører uden strømper i skoene.

Det bliver luksus!

Tilbage til mandag d. 21 august.

Vivi, Ole, Daniella og Nicolai skulle med toget fra Bagsværd til Valby. Carina, Lau, Martin og jeg tog bilen og kørte mod Valby.

Der var mange, som skulle med bussen den dag, så det var heldigt, at vi havde booket, hvis det blev nødvendigt. Det blev det ikke.

Så gik turen mod færgen for os alle. Sikke stille vi var på færgen -tømt for krudt er vist den bedste måde at sige det på.

I Aahus var vi tæt på at blive torperet af et vanvittigt kvindemenneske ( undskld undtrykket) men hun drønede ud og ind mellem bilerne i begge vejbaner -slalom. Pludselig var hun på vej ind i os uden overhovedet at se sig for.

Da jeg er skadet i forvejen, har jeg en tendens til at blive lidt bange - jeg har bare ikke lyst til at komme mere til skade, end jeg allerede er.

Da vi kom op på siden af hende, kunne jeg ikke lade være med at rulle ned og spørge hende: hvad f***** har du gang i? Du kan slå folk ihjel med din kørsel. Jeg indkasserede en bestemt finger for det.

Flot at jeg får fingren for hendes totalt vanvittige kørsel. Og hun fortsatte i samme dur, indtil hun var cm fra at ryge op i måsen af en anden, som bremsede hårdt.

Vi ramte Aalborg en halv times tid før busen. Carina blev kørt hjem, og vi kørte retur til rutebilstationen med Vivi, Ole, Daniella og Nicolais bagage.

Så kørte vi til Nørresundby for at aflevere min kjole til rens -det kostede 350,00 kr. Vores hund fik vi ikke med hjem, for Laus far og hans kæreste ville gerne beholde hende et par dage mere.

Skodaen blev skiftet ud med den steghede Daihatsu. :bearhug:

Vi var enige om, at vi ikke skulle lave det fjerneste, når vi kom hjem.... men vores køkkenskab var ikke enig i den beslutning. Jeg skulle sætte 3 tallerkner på plads, og så røg alle hylder i skabet ned oveni hinanden :biggrin:

Min far og hans kæreste kom midt i det hele med kort og gave, så køkkenskabet måtte passe sig selv.

Lang pause nu.....

Hilsen

Miss U - Helle

0

Annonce ♥

Uha...... :bearhug: sådan så jeg ud, da jeg fik set billeder fra www.stjernestudiet.dk De er SÅ superkanongode, at jeg ikke kunne lade være.

Jeg ved slet ikke, hvor jeg skal gøre af mig selv :bearhug:

Jeg har kigget dem igennem flere gange og endte med at skrive følgende til Stjernestudiet ( ja, jeg ved godt, man ikke må bande, men jeg kunne IKKE lade være)

"Jeg ved godt, at man ikke må bande, men.........

For fanden for nogle superbilleder, jeg har modtaget :-)

De er meget bedre, end jeg overhovedet kunne forestille mig.. iiiih ha

altså.....

Tusinde tusinde tak."

...................

Når jeg nu er i gang med at give Stjernestudiet.dk fortjent ros, så kan jeg heller ikke lade være med at nævne, at Martin og jeg så videosekvenserne fra vores bryllup forleden.

Der er god billed og lydkvalitet, så intet mangler.

Min ældste søn, Thomas, er altid kritisk - hård hård kritiker af ALT -absolut ALT! Men.....

Stjernestudiet.dk får kæmperos for deres geniale billeder ( genial er hans eget ord på videoen)

Og det er sørme store sager at få ros af ham ( det deler han bestemt ikke ud af normalt!!)

Lige nu sidder Lau og kigger albummet med billederne og er helt væk i dem. Han er med på rosen.

NU er jeg nødt til at smutte i banken og få afviklet noget gæld, inden jeg returnerer og sætter billeder ind. Vi fik i øvrigt mange mange flere billeder, end vi havde regnet med!!! :blush:

HVOR ER DET SMUKKE BILLEDER!!!!!! :balloons:

Hilsen

Miss U- Helle

0

Hejsa Lissi

Jamen, jeg blev lige nødt til at rende, selvom jeg ved, at det er bad timing :blush:

Jeg ved slet ikke, hvordan søren jeg skal sortere i billederne, for de er ALLE smaddergode.

Det er faktisk noget af et dilemma at sidde i :bearhug:

Hmm, det må bare blive til "total-billede-spamme-tråd" det her :balloons:

Indtil andet bliver nævnt så er billederne taget af Martin Rieck www.stjernestudiet.dk !!

Ps. Det er noget helt andet at se billederne, for mange ting så vi ikke på dagen. Der blev taget en del billeder af os, uden vi var klar over det.

Hilsen

Miss U- Helle

post-21323-1156778476.jpg

0