Posted August 28, 2006 · Report post Tillykke! Ja, man kigger godt efter om der lander hilsener *GGG* Og din unge mand har jeg sikkert rendt ind i på Amagers usikre nattelivsveje - jeg er nemlig amagerkaner! Tillykke med at jeres dag blev helt som I havde ønsket jer, det er skønt at I ikke bare lader jer tromle af traditioner! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post videre med billeder... Jeg ankommer med limousinen og har fået hælen trådt i kjolen, så skal vikles ud 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post ...... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post Jeg var SÅ supernervøs og ænsede slet ikke fotografen.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post ...Kjolen skal ligge rigtigt, det sørger Thomas for 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post Op ad kirkegulvet. Lau skulle sætte farten, da han går langsomt. Thomas derimod er en lille vims fyr, som for så vidt sagtens kunne have løbet op til stolene 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post Martin fældede en del tårer... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post og jeg var nødt til at tage ham i hånden for ikke selv at give mig til at græde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post Præsten spurgte, hvem den lille brudepige var, som skulle have gået forrest med ringepuden.... jeg kaldte på Rosinen, som kom op og tog puden 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post Billedet taler vist for sig selv ( pyha!) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post Pause, maden kalder....... kommer fluks tilbage med mere billedspam 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post Når enden er god er alting godt..... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post ..... så glade..... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post Os alle 4....... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post Den smukkeste Rosin -Camilla 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post Fuglefrø..... Anne-Lise fik lavet nogle gode knuder på poserne med frøene, så der er stadig nogle tilbage 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post Rosinen fik hjælp af Vibeke til at kaste med frø.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post MIIIIIIN!!!!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post Ja ja, løb du bare fra mig Du kunne jo hjælpe med at slæbe. PS: min tålmodighed bliver sat på alvorlig prøve for hveranden gang, når jeg forsøger at ligge et billede ind, får ejg beskeden : siden kan ikke vises 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post Den smukke limousine med en virkelig behagelig og hjælpsom chauffør. Limoen er fra www.rlslimo.dk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post Et knuz af Martins papmor, Mette........ dejligt billede...... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post Min meget meget kritiske søn, Thomas...... Et virkeligt smukt billede af ham 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post Og Lau som ...bare er Lau.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post Lau den hjælpsomme. Da han var lille, blev han kaldt fars lille hjælper. Man går aldrig forkert i byen, hvis man beder ham om hjælp 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2006 · Report post Bordene og udsigten ved Halvandet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites