puki

Prøve makeup

20 posts in this topic

Hvor mange af jer får det..

jeg har ikke kunne finde en frisør her i mit omrøde som havde såen en bryllupspakke... kun nogle der havde til hår men det koster en bundegård...

Så det blev hurtigt droppet...

så jeg skal værken ha prøve hår eller makeup...

Min pris for det er 450 kr for makeup og ca 600 kr for at sætte hår..

Men er en smule nervøs for det....???

Hva med jer hva får i laver..?

0

Annonce ♥

Jeg har heller ikke kunnet finde nogen der laver prøve hår og prøve make-up. Årsagen har alle steder været, at de ikke ville kunne garantere nøjagtig samme resultat på bryllupsdagen som på prøvedagen. Så det er for ikke at skuffe kommende brude.

Men jeg er nu ret fortrøstningsfuld. De virker meget proffesionelle og kompetente hvor jeg skal have lagt make-up og sat hår. Det er både en frisørsalon og i deres kælder er der en kosmetolog salon. Så er ikke nervøs for resultatet....

0

Annonce ♥

Jeg springer prøveopsætning og make up over, jeg skal ha Charlotte Elsted til at sætte det og jeg sætter min lid til, at hun er så pro så hun i løbet af ingen tid kan pejle sig ind på hvad jeg vil og ellers ved hun vidst selv bedst hvad der klær mit ansigt.

:boohoo:

0

Jeg skal have både prøvemake-up og prøveopsætning. Jeg har ikke spurgt, hvad frisøren koster, det er min "normale" frisør, og jeg skal både farves, klippes og have sat håret. Prøve make-up og make-up på dagen koster 450 kr.

0

Jeg har allerede fået sat prøveopsætning, men kom til at betale for det, da jeg skulle have sat det ordentligt fordi jeg skulle til fotograf med det. Ellers ville det blive ca 500 kr inkl prøve.

I ugen op til brylluppet skal jeg til prøve make up. Tror nok det var ca 400 kr for make up inkl prøve

0

Jeg har fået lavet prøveopsætning af håret, men ikke med makeup.

En af mine veninder, som er frisør skal sætte håret og lægge makeuppen. Hun kommer hjem til mig på bryllupsdagen og med farvning af håret prøveopsætning og det på selve dagen, kommer jeg af med 800-1000,-. Det synes jeg er en helt fair pris, som jeg ikke tror jeg kan få billigere andre steder.

Men er lidt spændt på makeuppen. Bruger ikke selv så meget af det, så det er godt hun har et stort lager.

Mvh

Lene

0

Annonce ♥

jeg skal give 750 for både make-up og hår og det er også med prøve.

Nej jeg tror ikke klipning er med i prisen, jeg ved at det er den ikke hos mig, jeg skal klippes og farves om mandagen inden bryllupet og det kommer nok til at koste omkring 1000kr.

0

Annonce ♥

Jeg har haft prøve make-up, og det var for at finde de rigtige farver i god tid, sådan at jeg ikke skal bruge for meget tid på selve bryllupsdage (i morgen!!!!!!!!!) :blush::hug::kiss: Prøvetimen tog ca 80 minutter, og alle farver er skrevet ned så det er bare at gå til den i morgen.

0

Ved Éclore i Aalborg skal jeg af med kr. 1.495,-. Det er for make-up og håropsætning på bryllupsdagen samt prøve-makeup og prøve-opsætning ca. 14 dage før.

Og så skal jeg have bestilt tid til klipning og farvning ca. 1 måned før brylluppet.

Min veninde var model ved en bryllupsmesse i Aalborg, hvor hun havde fået sat håret ved Éclore og det var utrolig flot. De er virkelig dygtige og går meget op i, hvordan du er som person, hvordan din kjole er osv.

0

Annonce ♥

Jeg har bestilt hår og make-up incl. prøve og jeg skal give 2000! :bearhug: Det er måske lidt dyrt men det var hvad jeg kunne finde. Til gengæld kalder de prøven for en brudestyling - jeg skal medbringe farveprøve på kjolen, billede af kjolen, sløret, evt. hårpynt og billeder til inspiration - de går meget op i at det hele passer sammen.

:thumbsupsmileyanim: Lone

0

Jeg har været inde i magasin og fået lagt en gratis prøve make-up hos MAC. Det blev rigtig flot... Jeg har valgt at få min veninde til at lægge make-up på mig på dagen, da jeg umiddelbart synes min frisør var lidt for dyr. Hun var med inde hos MAC og lure tricks, og har alle de ting der skal bruges på dagen der hjemme :thumbsupsmileyanim:. Selve håropsætning og prøvehår koster omkring 1000. Håber det bliver flot.. Synes bare det er svært at vælge en frisure :bearhug:

Held og lykke med det

Kram fra Tassebasse

0

Jeg lagde selv makeup i samarbejde med en veninde.

Vi prøvede os lidt frem en uges tid inden brylluppet og blev enige om, at det krævede ikke så meget så det kunne vi snildt klare... Vi havde i fællesskab alt det der skulle bruges til at lægge det...

Og er rigtig godt tilfreds med det resultat vi kom frem til.

Mit hår fik jeg sat hos min frisør. Vi lavede en prøveopsætning om onsdagen inden, hvor jeg medbragte billede af kjolen samt hårpynt, smykker ect.

Samtidig fik jeg lavet striber i håret og ordnet bryn.

Jeg gav 1695,- for det hele hos frisøren. :thumbsupsmileyanim:

Edited by Daisymus
0

Jeg skal have sat hår ved min frisør for ca. 600,- og der bliver ikke nogen prøve opsætning, da vi blev enige om at vi forstår hinanden og har kigget billeder sammen! Makeup får jeg lavet ved clinique og det koster 298,-, Der bliver heller ingen prøvning først, da hun siger hun jo aldrig kan lave det samme to gange i streg! Så sæt nu det blev rigtig flot på prøve dagen og ikke på bryllupsdagen! Så det kunne jeg jo kun give hende ret i! Så det er hvad jeg gør!!

0

Annonce ♥