Monika_Lars

Vores vidunderlige kage

12 indlæg i dette emne

Vores kage bestod af skovbærfyld og chokolade, det var rigtig lækkert og den vakte vild jubel. Toppen gemte vi selvfølgelig og den ligger hjemme hos mine forældre i deres fryser og venter....

post-9572-1154258097.jpg

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa,

Jeg har købt det hos Calligraphen og gav 445,00 kr for det inklusiv indgravering...

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min svogers svigerinde har lavet den for os - og hun arbejder hos Marstrand Bageri, Falkoner Allé 4, 2000 Frederiksberg. Vi fik den dog "orange".... -HAHA-

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare en smuk kage...

Den er enkel men dog rigtig flot og stilfuld.

Og hvilket kageskærer sæt. Jeg kunne godt finde på at købe et til os selv på trods af dagen er ovre, vi fik ikke et sæt eller bare en kagespade - det er jeg nu egentlig lidt ked af det føler jeg lidt hører til...

Rigtig sød topfigur

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak søde... Vi ville gerne have noget enkelt. Vi ville dog gerne have den kridhvid, men fik at vide af rigtig mange at det krævede sugarpaste og det ville vi ikke, dels fordi det er giftigt hvis det bliver frosset og så synes vi selv det er for sødt... Men på den anden side så passer den bedre ind i vores farvetema med den farve den har -HAHA-

Det var mig der rent faktisk insisterede på (til at starte med) at vi skulle have et kniv sæt og vi er begge to også rigtig glade for det. Hotellet smed det dog i en periode væk og jeg var grædefærdig, men til al held dukkede det op igen.

Topfiguren var ikke førstevalg.... Lars og jeg var enige om en anden topfigur til at starte med, men da vi så købte bil ville Lars gerne have den vi endte med og selvfølgelig skal han da have lov til at få den topfigur han gerne vil have.... ;) Det skal tilføjes at jeg havde fået lov til at bestemme stortset alt så det føltes naturligt at han skulle have lov til at bestemme....

Men her er den vi gerne ville have haft til at starte med - jeg har fået lov til at få "bryllupskage" med topfigur til vores kobberbryllup, så der vil jeg have den (men jeg må jo nok købe den et par år inden -HAHA- )

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

post-9572-1154284382.jpg

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var lige inde og lure på calligraphen.

Kan ikke finde det sæt... kan du evt. hjælpe.

Jeg har abet Lisbeth67 lidt efter og min mand får en gave hver den 17. er det for overdrevet at give ham det sæt sammen med en lagkage?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak søde... Vi ville gerne have noget enkelt. Vi ville dog gerne have den kridhvid, men fik at vide af rigtig mange at det krævede sugarpaste og det ville vi ikke, dels fordi det er giftigt hvis det bliver frosset og så synes vi selv det er for sødt... Men på den anden side så passer den bedre ind i vores farvetema med den farve den har :cheerleader3:

:balloons:

Det er en rigtig smuk kage I havde til jeres bryllup. Jeg må dog lige præcisere, at sugarpaste ikke bliver giftigt af at blive frosset! :super:
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer