Sign in to follow this  
Followers 0
martinique

Hvorfor skal tingene bare gå galt

8 posts in this topic

Ja har godt nok haft en møguge ind til nu:

Mandag: Min kæreste bliver fyret for sit arbejde :kiss:

Tirsdag: Jeg får min mens som ikke skulle være kommet før efter brylluppet :bask: Jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg skal kunne skifte bind/tampon med en så stor kjole på :bearhug: Vi finder ud af at vores Isello ville have givet os en amartør fotograf på trods af at vi blev lovet en prof. vi finder ud af det ved at ham fra Isello der skulle have taget voeres billeder siger op da han bliver bedt om at gå på kompromi med kvaliteten (altså ingen efterbehandling) for at kunne holde det lovede tilbud. Det vil han ikke være med til da han vil levere et ordentlight produkt. Han ringer så til os og forklarer os situationen og fortæller at Idsello nu har fundet en amartør fotograf til os istedet. Vi dropper iselolo og vælgerr den professionelle fotograf på trods af at det så bliver 1000kr dyrere men pyt med det. Hvis ikke han havde fortalt os det havde vi stået med en amartørfotografsbilleder der ikke engang var blevet efter behandlet uden overhovedet at have fpået noget af vide!

Onsdag: er til sidste prøvning hvor kjolen skulle afhentes. det var menigen at de ville sy den ind for den sidste gang posede meget i siderne men nu pga. mens og væskeophobninger var den så stram at de var lige ved at overveje at sy den ud :loveboard: det fik jeg dog afvæget da jeg ved jeg altid er mindre hævet senere i mensen. Men nu ved jeg ikke hvordaqn den kommer til at side på lørdag! Hvis jeg falder til normal størrelsen vil den pose i siderne og slet ikke side tæt til i barmen og der er intet der kan gøres!

idag: jeg opdager at man på dmi kan se vejrudsigten for de enkelte byer. pludselig er den lovede landsudsigt om en del sol og kun enkelte byer forvandlet til dette.

Ps. min kjole er lavet af thaisilke og kan ikke tåle vand :hug: og det var menigen at receptionen skulle holdes ude på en stor græsplænde ved selskabsloklaerne så vi kunne dække op til middagen i lokalet dagen før men nu ved jeg ikke hvad vi skal gøre. Har ingen parapyl og ingen tørvejs location til fotograferingen i tilfælde af regnvejr :balloons:

post-4228-1154589346.png

Edited by martinique
0

Annonce ♥

Ja har godt nok haft en møguge ind til nu:

Mandag: Min kæreste bliver fyret for sit arbejde :hug:

Tirsdag: Jeg får min mens som ikke skulle være kommet før efter brylluppet :bask: Jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg skal kunne skifte bind/tampon med en så stor kjole på :hug: Vi finder ud af at vores Isello ville have givet os en amartør fotograf på trods af at vi blev lovet en prof. vi finder ud af det ved at ham fra Isello der skulle have taget voeres billeder siger op da han bliver bedt om at gå på kompromi med kvaliteten (altså ingen efterbehandling) for at kunne holde det lovede tilbud. Det vil han ikke være med til da han vil levere et ordentlight produkt. Han ringer så til os og forklarer os situationen og fortæller at Idsello nu har fundet en amartør fotograf til os istedet. Vi dropper iselolo og vælgerr den professionelle fotograf på trods af at det så bliver 1000kr dyrere men pyt med det. Hvis ikke han havde fortalt os det havde vi stået med en amartørfotografsbilleder der ikke engang var blevet efter behandlet uden overhovedet at have fpået noget af vide!

Onsdag: er til sidste prøvning hvor kjolen skulle afhentes. det var menigen at de ville sy den ind for den sidste gang posede meget i siderne men nu pga. mens og væskeophobninger var den så stram at de var lige ved at overveje at sy den ud :balloons: det fik jeg dog afvæget da jeg ved jeg altid er mindre hævet senere i mensen. Men nu ved jeg ikke hvordaqn den kommer til at side på lørdag! Hvis jeg falder til normal størrelsen vil den pose i siderne og slet ikke side tæt til i barmen og der er intet der kan gøres!

idag: jeg opdager at man på dmi kan se vejrudsigten for de enkelte byer. pludselig er den lovede landsudsigt om en del sol og kun enkelte byer forvandlet til dette.

Ps. min kjole er lavet af thaisilke og kan ikke tåle vand :kiss: og det var menigen at receptionen skulle holdes ude på en stor græsplænde ved selskabsloklaerne så vi kunne dække op til middagen i lokalet dagen før men nu ved jeg ikke hvad vi skal gøre. Har ingen parapyl og ingen tørvejs location til fotograferingen i tilfælde af regnvejr :bearhug:

Kære du

Det er noget hø med din kærestes job. Men du kan ikke gøre noget ved det det skal nok gå og han finder nok noget andet.

Statistisk set fra DMI er den første weekend i august altid den bedste. Jeg har ferie i denne uge og der blevet lovet regn sjovt nok har jeg ligget ude og blevet brun alligevel for vejret vender jo det plejer det at gøre og de har sagt det bliver sommer igen fra på lørdag.

Så op med humøret i for en kanon dag uanset hvad.....Stort :loveboard:

Og knus fra Maria

PS hvis du tager p-piller kan du så ikke skyde dem lidt i nogle dage

0

Hej :bearhug:

Puha hvor trælst, kan godt forstå dig. Det var sgu da trælst med din kommende mand.

Men et velkendt ordsprog hedder intet er skidt uden det er godt for noget. Så jeg håber virkelig du vil få det mest fantastiske bryllup, og at solen vil skinne.

Min åndsvage mor har røbet min polterabend dato, så jeg ved det er d. 5. august, på din bryllupsdag, så jeg håber virkelig vejret holder.

Men hold ud, nu er der kun 3 dage tilbage, hvor vildt!!!!!!!

:loveboard:

Og når du først får make-up, hår og kjole på, er jeg sikker på du bliver fantastisk at se.... Og heldigvis er det den sidste del af menses perioden....

Jeg gruer nemlig også for jeg ryger ind i samme problem som dig, men så må jeg bede min veninde om hjælp og have nogle tamponer klar...

:balloons:

Håber du får en dejlig dag.......

0

Annonce ♥

Sikke da noget møg.

Du får lige en af dem her :balloons: det har du sikkert behov for.

Jeg håber, da virkelig at DMI tager fejl som så mange gange før.

Men uanset hvad, så er jeg sikker på I nok skal få en dejlig dag.

Har feststedet ikke et ekstra lokale I kan bruge til receptionen i tilfælde af regnvejr??

0

Det hele lyder umiddelbart som noget rigtig møg. :balloons:

Men det værste er den med kjolen - men tænker at hvis den sider SÅ stramt nu, mon den så ikke passer fint på lørdag, hvor du næsten er færdig med mens alligevel?

Især hvis du holder igen med de usunde ting, så du ikke bliver oppustet og den slags.

Og mht mens, du er "heldig" at du fik det allerede tirsdag, på den måde er det vel ikke styrtblod på lørdag.

Mht vejret og festlokalet - vent og se på dagen... Tag det som det kommer. I skal nok finde en god løsning. er sikker på du har masser af mennesker omkring dig til at finde ud af hvad I gør ved festlokalet. Alle er der jo for at give jer en dejlig dag, så de skal helst sikert nok tage fat og finde den bedste løsning! Hav en stor paraply klar. Uanset hvad ligner din kjole noget der er løgn sidst på dagen (eller det gjorde min med diverse græspletter osv.)

Og din kærestes arbejde - det er noget lo.. at han er blevet fyret, men det har heldigvis ikke noget med brylluppet her og nu at gøre. Skub det lidt til side og gem bekymringerne til I er ovre på den anden "side".

Det er ikke for at negligere dine problemer, jeg prøver bare at gøre det hele lidt lysere for dig!

Jeg håber for jer at I får en rigtig god dag - og jeg glæder mig til at høre om det!

0

Når her senere på dagen ser tingene lysere ud:

Vi har fået købt en fin hvid paraply så går det nok selv hvis det regner.

Mht. receptionen vil vi prøve at høre om vi kan låne en masse haveparasoler af venner og bekendte og sætte dem ud på græsplænen så man kan sidde i læ.

Mensen klarer jeg ved at bære både tampon og natbind så burde jeg ikke kyunne bløde igennem og så må min søster give mig en hånd med skørterne under toilet besøgene.

Tak for alle jeres søde svar :loveboard:

0

Annonce ♥