Guest tarri

Morgengave til kvinden???

41 indlæg i dette emne

Ja nu har jeg altså siddet og kigget alt igennem der har med morgengave at gøre og jeg synes generelt kun, at der står hvad jeres mænd får og ikke så meget om hvad I ønsker jer/fik.

Så alle jer kommende brude.. Hvad ønsker I jer?

Og alle gifte fruer.. Hvad fik I?

Jeg skal til at lave en liste med hvad jeg ønsker mig og jeg har ikke nogen idéer overhovedet..

Det er lige som med julegaver og fødselsdagsgaver.. Jeg aner ikke hvad jeg ønsker mig.. Før bagefter.. :cheerleader3:

Så vær sød at komme med lidt inspiration.

:balloons: Christina.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kom nu piger.. jeg ved da, at der er en masse nygifte fruer herinde.. Hvad har I fået i morgengave?

Og alle jer andre.. Hvad står der på jeres ønskeliste?

Jeg skal bruge noget hjælp..

:balloons:

Altså nu er jeg jo ikke gift endnu, men jeg ved da godt hvad jeg gerne vil have. Hans tid. Måske i form af et romantisk weekendophold eller en miniferie :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fødelsdag i morgen og har givet ham et vink med en vogstang om at der er et ønske på min ønskeseddel ( ur) der gerne må slås sammen med min morgengave - så nu må vi se.....

Jeg er nået frem til igår at jeg tror han får en tatovering, han har snakket om det al den tid vi har kendt hinanden, men aldrig fået det gjort (jeg har nok heller ikke opfordret til det da jeg ikke kan vænne mig til tanken, men nu skal det være...)

Inge

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil klart ønske mig en reafting tur til Norge..... Ellers et gavekort til et eller andet vi kan lave sammen.

Ellers er min kæreste super til at finde på noget selv, og det vil jeg også synes er ret godt - altså med en overraskelse. ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand og jeg blev gift d. 29.7.06 og havde egentlig aftalt at vi ikke skulle give hinanden morgengave. Men men men...... det havde min mand så lige "glemt" :cheerleader3: så jeg fik et par rigtig flotte øreringe med tilhørende halskæde, samt en luxus-tur til Oslo i en forlænget weekend.

Jeg kunne give ham 1000 af disse :balloons: for han er så sød og betænksom og så kan vi komme afsted og nyde hinanden alene. Han havde i forvejen sørget for pasning af datteren og af dyrene.

Knuz

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde aftalt ikke at give morgengaver...

Meen det havde min mand så også "glemt" så 2 mdr før fik jeg et smykkesæt. Godt det var i god tid, for både halskæde og armbånd var for stort...

Jeg fik det før tid, da han var bange for jeg ikke kunne lide det - og så ville han gerne have at jeg havde det på på dagen...

Så ønsk dig fx smykker. Jeg får tit smykker af min mand og elsker det - det er så rart at have noget til enhver lejlighed. Ellers så ønsk dig noget oplevelse til jer begge.

Jeg kunne godt have ønsket mig noget kur-ophold med spa, massage og alt det der...

:balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en brev med denne hilsen

Mårvengavø....

Velkommen til din første dag som ærbar kvinde, Det er der ikke mange der ville have væddet på skulle ske.... ;-)

Jeg har været i tvivl om hvad du skulle have til morgengave, mest fordi jeg ikke helt ved hvad en morgengave er. Jeg giver dig derfor disse 2 gaver, den ene fordi du har ønsket den, den anden fordi jeg har ønsket den for dig..... ;-)

En ny mobil efter eget valg.

En forlænget weekend i en vilkårlig europæisk hovedstad med det hele betalt

Din nye mand Martin

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ønsket mig et godt ur og gerne med indgravering...

Ellers har jeg ønsket mig armbånd. Jeg har fået halskæder og øreringe af ham før, men aldrig armbånd så det vil føles lidt mere specielt.

Som en lidt anden ting som jeg ikke regner med at få, så har jeg ønsket mig en lille tatovering. Ikke fordi jeg ikke kan leve foruden, men fordi jeg engang fik en henna og syntes godt om den, men har altid sagt en rigtig tatovering først skulle laves efter brylluppet da jeg ikke syntes det vil være så pænt til min fine kjole. Men så har han da det ønske som en buffer så jeg ikke helt kan regne ud hvad jeg får. Og jeg vil blive super glad for hver ting.

Et ophold som andre skriver lyder også dejligt, men vi tager på bryllupsrejse lige efter brylluppet så det ville virke lidt som en sideting til denne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en brev med denne hilsen

Mårvengavø....

Velkommen til din første dag som ærbar kvinde, Det er der ikke mange der ville have væddet på skulle ske.... ;-)

Jeg har været i tvivl om hvad du skulle have til morgengave, mest fordi jeg ikke helt ved hvad en morgengave er. Jeg giver dig derfor disse 2 gaver, den ene fordi du har ønsket den, den anden fordi jeg har ønsket den for dig..... ;-)

En ny mobil efter eget valg.

En forlænget weekend i en vilkårlig europæisk hovedstad med det hele betalt

Din nye mand Martin

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, det var da bare det sødeste :D

Dejlig mand du har fået dig der!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan høre på jer alle at I enten har fået nogle super lækre gaver eller ønsker jer det..

Jeg har ihvertfald fået mig nogle idéer og nu er manden underrettet vedrørende mine øsnker.. :super:

Hans kommentar til min ønskeliste : "Jeg ved da allerede hvad du skal have" og dertil et stort drilsk smil... :baa:

Nåeh men så er det godt at det snart er jul, så kan han bruge min ønskeliste der :bearhug:

:griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik et gavekort til en tatovering... Har fået den lavet, og er SUPER glad for den, og syntes det var den perfekte morgengave.

:griner:- Fik også en tatovering i morgengave :super:

... fik den dog allerede i november 2004, så den var fin og hel til vores bryllupsdag i maj 2005. Grunden var, at jeg ønskede at få den placeret et sted hvor den ville kunne ses, når jeg havde kjolen på.

post-10810-1155061823.jpg

når sløret sad normalt, så kunne den lige skimtes :carrot: - elsker min tegning :bearhug: .

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

-Lisbeth

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ønskede mig noget uforgængeligt.

Inden vi blev gift dannede mine initialer CSJ en lille elefant. Efter brylluppet har jeg dog skiftet efternavn, så jeg nu har CSR som initialer.

Min mand havde så fået lavet en sæt ørestikker og en halskæde med de nye initialer, så de stadig danner en elefant. Blev simpelthen så glad. En meget speciel gave.

Igår var jeg så uheldig at tabe den ene ørestik, kan simpelthen ikke finde den :iloveyou:

Charlotte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror, vi holder os til mindre gaver. Men jeg aner ikke, hvad det bliver... Har faktisk ikke tænkt så meget over, hvad jeg ønsker mig. Men måske weekendtur et eller andet sted hen - f.eks. til Bornholm, hvor han friede til mig...

Det kunne være dejligt at få noget, som 'holder' lidt længere - noget, som kan minde én om dagen i mange år... Men jeg ved bare, at jeg ikke vil komme til at gå med dyre smykker - har fået de smukkeste smykker med granater af mine forældre gennem tiden, da jeg blev student, til min 18 års fødselsdag osv. men jeg bruger dem så sjældent... Regner dog med, at de skal bruges til mit bryllup :iloveyou:

Men ideer... Oplevelser, ting i kan gøre sammen, ting der varer ved, smykker, et kunstværk til stuen, et møbel - f.eks. en lækker gyngestol...

Personligt ville jeg elske at få boudoir billeder af min dejlige kæreste :hug: Måske vil jeg give han et gavekort til at vi kan få taget semi-boudoir mand-og-kone billeder bagefter... Det kunne da være sjovt...

Ellers kan man jo altid ønske sig de samlede afsnit af Venner på DVD - den vil helt klart blive brugt ivrigt :bearhug: (Jeg fik den i julegave sidste år....)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste siger, at han synes, det skal være noget uforgængeligt...

Jeg er ikke så vild med smykker og er ked af, at jeg skal "skille mig af" meed min forlovelsesring, når vi bliver gift (den ring, jeg har på højre hånd er et arvestykke, som jeg altid går med), men jeg tror godt, at jeg kunne tænke mig en kort perlehalskæde med naturperler - selvom det sikkert er svinedyrt!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer