Muzen©

En af mit livs bedste dage....5 august 2006

114 posts in this topic

Annonce ♥

Super dejlige billeder - i ser ud til at nyde dagen. :cheerleader3:

Ringe sø er blevet rigtig fin - god baggrund. Jeg kommer der engang imellem for mine svigeforældre bor i Ringe.

:cheerleader3: Lone

Ja Ringe sø er godt nok blevet noget flottere...og vi har jo boet i Ringe - er nu godt nok flyttet, men vi har gået rigtig mange ture ved Ringe sø, så når det ikke kunne blive skovsøen i Odense, ja så måtte det være Ringe sø...;)....

Er din mand opvokset i Ringe??

:cheerleader3:

0

Ringe sø er blevet rigtig fin - god baggrund. Jeg kommer der engang imellem for mine svigeforældre bor i Ringe.

Ja Ringe sø er godt nok blevet noget flottere...og vi har jo boet i Ringe - er nu godt nok flyttet, men vi har gået rigtig mange ture ved Ringe sø, så når det ikke kunne blive skovsøen i Odense, ja så måtte det være Ringe sø...;)....

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Kun fra han var 11 til ca. 19 - men han er 40 idag og hans lillesøster er 35. De hedder Enger.

0

Annonce ♥

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

Kun fra han var 11 til ca. 19 - men han er 40 idag og hans lillesøster er 35. De hedder Enger.

Er din svigerfar så formand for fællesantenne-foreningen??

Ja det Enger sagde mig lige et eller andet - jeg kender dog kun på navnet og ikke af udseende http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif...Tror jeg i hvert fald....;)

0

I aften har vi været hos min storebror på den campingplads hvor de ligger fast hver sommer - vi søskende var samlet...http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Min søster som er rigtig god til at synge og spille guitar, og som jeg havde spurgt til brylluppet om hun ville synge i kirken (dette turde hun ikke da det var en dag med mange følelser)....men i aften havde hun sin guitar med og hun spillede så love me tender for mig og min elskede..... :loveshower::loveshower: Det var så smukt og så sød en tanke.... :loveshower:

og idag er det allerede en uge siden vi blev gift....Tiden løber alt for stærkt. :cheerleader3:

Jeg får så meget ros rundt omkring med alle de ting jeg havde lavet til brylluppet - og samtidig også planlægningen - alt gik bare op i en højere enhed....skøøønt at folk hyggede sig.. :cheerleader3::cheerleader3:

0

Sikke nogle smukke billeder og en dejlig beretning.

Du var jo helt fantastisk smuk - utrolig smuk kjole og buket http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bunny_4.gif

Tillykke med brylluppet :heart::cheerleader3:

:cheerleader3:

Tusind tak.... -HAHA-:cheerleader3:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Annonce ♥

Er din svigerfar så formand for fællesantenne-foreningen??

Ja det Enger sagde mig lige et eller andet - jeg kender dog kun på navnet og ikke af udseende :angry:...Tror jeg i hvert fald....;)

Jep, lige præcis :blush:

:biggrin: Lone

Ja så skulle man jo tro at Ringe er så lille at alle kender alle...;)....

0

Så er takkekortene ved at være klar til at blive sendt ud..... :balloons:

I gider vel ikke se billeder, vel?! :bearhug:

idag er det 14 dage siden vi sagde ja til hinanden - tiden løber afsted. Jeg mangler stadig at få en del billeder af familie og venner....men jeg håber snart at få dem... :bearhug:

:bearhug:

0

Annonce ♥

Allerførst så skal der lyde et kæmpe, men forsinket 'tillykke med bryllupsdagen' til Jer. Hvor stråler I bare og det hele passer som fod i hose - smuk kjole, hår, buket, mand og unger. Hvor ser den store knægt dog stolt ud, da han fører dig op :carrot: .

Vildt, så hurtig I er ude med takkekort :balloon: . Stor :bearhug: . Blev de så som udkastet? Og hvad med billeder? :balloon: . Du slipper ikke :bearhug: .

-Lisbeth

0

Allerførst så skal der lyde et kæmpe, men forsinket 'tillykke med bryllupsdagen' til Jer. Hvor stråler I bare og det hele passer som fod i hose - smuk kjole, hår, buket, mand og unger. Hvor ser den store knægt dog stolt ud, da han fører dig op :carrot: .

Vildt, så hurtig I er ude med takkekort :( . Stor :bearhug: . Blev de så som udkastet? Og hvad med billeder? :( . Du slipper ikke :balloon: .

-Lisbeth

Tusind tak for dine søde ord... :blink:

ja jeg var hurtig ude med takkekortene - vi har jo desværre ikke været ude at rejse og manden var på arbejde allerede om mandagen igen, så jeg kunne jo ligeså godt gå i gang og så fik jeg lige en idé.... :balloon::bearhug:

billederne bliver lige sat på senere, når jeg sidder ved den anden computer hvor de ligger på.... :loveflag:

0

Annonce ♥

Et lidt forsinket tillykke med jeres bryllup..

Det er så fantastiske billeder I har fået taget, synes jeg kunne læse det var en amatørfotograf???? Det kan vel ikke passe??

Endnu en gang tillykke med jeres store dag, I ser intet mindre end dejlige og meget forelskede ud..

0

Det er så fantastiske billeder I har fået taget, synes jeg kunne læse det var en amatørfotograf???? Det kan vel ikke passe??

Endnu en gang tillykke med jeres store dag, I ser intet mindre end dejlige og meget forelskede ud..

tusind tak :blush:

Jo det er skam en amatørfotograf at der har taget vores billeder... ()()

:blink:

0

Annonce ♥

:blush:

tusind tak :blink:

Jo det er skam en amatørfotograf at der har taget vores billeder... :angry:

()()

Jeg er imponeret... intet mindre..

Han er da bare super dygtig... Synes virkelig de er gode.. :bearhug:

:angry:

0

Hvor er det bare nogle fantastiske billeder :biggrin:

Jeg er helt vild med det, hvor "lillemanden" sidder på hug og samler ris op :sm: Han er virkelig sød

Det lyder jo til I havde en fantastisk dag

/KP1203

Takker - det er også et af mine favoritter - det er bare godt fanget.... :blush:

Og ja vi havde den mest fantastiske dag.... :) som vi gerne gør om - med hinanden :huh:

0