Sessi

Vores fantastiske bryllup d. 5 august 2006

260 posts in this topic

:boohoo: Og jeg mødte Oprah!!!

post-10628-1160592050.jpg

0

Annonce ♥

Så havde vi 1 års bryllupsdag i går. Hvor er det vildt at der allerede er gået et år, det forstår jeg slet ikke. Vi havde mange af vores venner oppe lørdag aften, da det var Rasmus´fødselsdag, så da kl slog 24, blev der skålet for os.

:denmarkflag:

0

:denmarkflag:

post-10628-1186394556.jpg

0

:denmarkflag: Vi stod op i går morges og ryddede op efter festen og kl 11 så vi videoen fra brylluppet. Præcis kl 1120, så vi selve vielsen, som foregik kl 1120 året før.

Derefter to vi ned ved kirken og gik en tur og derefter ud til stranden, hvor vi fik taget billeder.

Dog er badebroen ikke så fin mere, som da vi fik taget billederne.

post-10628-1186394779.jpg

0

Annonce ♥

:denmarkflag: Vi tog også en tur ud til hytten, hvor vi holdt festen. Men der var andre mennesker, så vi kiggede blot på afstand...men sikke mange skønne minder der vælter frem!

Om eftermiddagen så vi billeder og læste alle kortene fra gæstebogen og tog vores mindekasse frem fra brylluppet, som indeholder alle mulighed ting, så som Rasmus brystbuket, lykønskningskort og diverse.

Rasmus overraskede mig med en fantastisk smuk ring fra Ole Lynggaard!!! Åh, jeg tuede helt!

Om aftenen spiste vi ude, så hyggeligt! Derefter tog vi hjem, hvor vi spiste bryllupskagen og åbnede vores kasse med hilsner og rødvin, som blev lavet til brylluppet!

post-10628-1186395077.jpg

post-10628-1186395098.jpg

post-10628-1186395115.jpg

0

:denmarkflag: Bryllupskagen!...suk, hvor var den fin...men smagen skal man altså ikke sætte sig super meget op efter... ;)

post-10628-1186395211.jpg

post-10628-1186395223.jpg

post-10628-1186395234.jpg

0

:denmarkflag: Ja, det var så det første år...tiden går alt for stærkt... Vi mærkede begge den samme stemning i går, som vi havde til brylluppet. Det var en meget følelsesladet dag, hvor der var skruet fuld op for romantikken!

Det har været en meget lykkeligt år, med mange store oplevelser. Gid det andet år bliver ligeså godt, men mon ikke...jeg er jo gift med den mest fantastiske mand!!!

Lige nu arbejder vi begge meget, er ved at spare op til vores sene sommerferie. Vi tager afsted den 2 oktober til Florida, hvor vi skal køre rundt derovre. Først i Orlando, så Miami og tilsidst Key West. Hvis der er nogle derude, så kan anbefale noget derovre, så må I endelig sige til!

Kærligst Louise...som stadig synes det er fantastisk at være gift!!!

0

Åhhh...hvad søren...i skal da lige se et billede af min nye ring...som Rasmus selv har valgt...imponernde!

Den hedder "The Ring" og er den bred guld ring, som er børstet og med en stor diamant i midten. Det er den som står op.

På det andet billede er det den i midten af stkken af ringe...suk den er smuk! :denmarkflag:

post-10628-1186396610.jpg

post-10628-1186396667.jpg

0

Annonce ♥

Du er da så sindsygt heldig med de gaver du får af den mand. WOW siger jeg bare!! :)

Og tillykke med bryllupsdagen - dejligt at høre at I stadig er så glade og forelskede

0

Tårerne render ned af kinderne - suk hvor er i et smukt par og sikke nogle dejlige billeder. Håber at i stadig er lige så lykkelig som i så ud til at være den dag.

:bearhug: fra en der snart skal sige ja til sin store kærlighed

0