camillavenø

jagten på parfumeprøver

25 indlæg i dette emne

Jeg ved ikke helt om det her lander i det rigtige forum, men der er i hvert fald behov for kreativitet, hvis min mission skal lykkes. ;)

Som masser af andre herinde på BK, vil vi give vores gæster en gavepose. Vi vil lægge et vers i posen, hvor der står lidt om hvad der i, men dette vers siger bla. parfumeprøve. Jeg har efterhånden forsøgt alt. Jeg har været i matas: De vil under ingen omstændigheder udlevere prøver, uden at man køber et gavekort, og jeg kan jo ikke så godt købe 70 gavekort vel? :bearhug:

Så forsøgte jeg at maile til Yves Rocher, Oriflame, Hugo Boss, Nivea, Gosh og matas ledelsen. Alle uden held :super:

Nu aner jeg ikke hvad jeg skal gøre for at skaffe dem. I er mit sidste håb, ellers må jeg droppe verset, og bare fylde noget i poserne, men det ville da bare være så ærgerligt.

Hjælp!!!! Alle forslag modtages med kyshånd.

Håber i har nogle gode råd. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

:griner:- Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

intet godt råd her - men jeg har tænkt :griner:- de der små glas parfumerne er i må man da kunne købe hos en eller anden forhandler ( og så kan man jo bare selv fylde pqarfume i med en pipette)........ så et tillægsspørgsmål - hvor sytten køber man de små parfumeglas henne?????? - der må da være en en gros forhandler og vi kan jo bare slaå os sammen.

Beatles

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ingen anelse om hvor man kan købe de små parfumeglas henne, men hvis jeg finder et sted, skal jeg fluks skrive det ind i dette emne.

Ja, de er godtnok sure mange af dem, jeg har tilbudt samtlige at betale for de parfumeprøver jeg skulle have, men uden held. Jeg tror faktisk ikke de må tage betaling for dem, da det jo er en gratis ydelse. Når du feks. køber et gavekort ved matas. Der lægger de jo 1-2 prøver ved. Jeg foreslog også damen i matas at jeg kunne købe 70 gavekort på 1 krone pr. stk, og så skulle hun jo give mig de parfumeprøver jeg havde brug for. Det synes hun slet ikke var sjovt. :super:

:griner:- Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke helt om det her lander i det rigtige forum, men der er i hvert fald behov for kreativitet, hvis min mission skal lykkes. ;)

Som masser af andre herinde på BK, vil vi give vores gæster en gavepose. Vi vil lægge et vers i posen, hvor der står lidt om hvad der i, men dette vers siger bla. parfumeprøve. Jeg har efterhånden forsøgt alt. Jeg har været i matas: De vil under ingen omstændigheder udlevere prøver, uden at man køber et gavekort, og jeg kan jo ikke så godt købe 70 gavekort vel? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Så forsøgte jeg at maile til Yves Rocher, Oriflame, Hugo Boss, Nivea, Gosh og matas ledelsen. Alle uden held :bearhug:

Nu aner jeg ikke hvad jeg skal gøre for at skaffe dem. I er mit sidste håb, ellers må jeg droppe verset, og bare fylde noget i poserne, men det ville da bare være så ærgerligt.

Hjælp!!!! Alle forslag modtages med kyshånd.

Håber i har nogle gode råd. :blink:

:griner:- Camilla

Jeg har sendt dig em pm :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ingen anelse om hvor man kan købe de små parfumeglas henne, men hvis jeg finder et sted, skal jeg fluks skrive det ind i dette emne.

Ja, de er godtnok sure mange af dem, jeg har tilbudt samtlige at betale for de parfumeprøver jeg skulle have, men uden held. Jeg tror faktisk ikke de må tage betaling for dem, da det jo er en gratis ydelse. Når du feks. køber et gavekort ved matas. Der lægger de jo 1-2 prøver ved. Jeg foreslog også damen i matas at jeg kunne købe 70 gavekort på 1 krone pr. stk, og så skulle hun jo give mig de parfumeprøver jeg havde brug for. Det synes hun slet ikke var sjovt. :bearhug:

:super: Camilla

Det er da egentlig for dårligt, at hun ikke synes det er sjovt.. Eller ville give dig det for den sags skyld... :lol2:

På sin vis også en skide god idé faktisk.. Hvis man nu har pengene til det i budgettet, så kunne man da sagtens få lavet 50 gavekort på 5-10 kr. og smide i gaveposerne. Hvis der SKAL være en duftprøve med når man køber gavekort så kan gæsterne jo få det hele på en gang...

Hvis vi har penge i overskud i vores budget, så tror jeg da at jeg vil gå i Matas og insistere på 50 gavekort af en værdi på 10 kr. Det er da en sød gave og man kan da sagtens få noget i matas for en 10'er når der er udsalg.

:griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen anelse om hvor man kan købe de små parfumeglas henne, men hvis jeg finder et sted, skal jeg fluks skrive det ind i dette emne.

Ja, de er godtnok sure mange af dem, jeg har tilbudt samtlige at betale for de parfumeprøver jeg skulle have, men uden held. Jeg tror faktisk ikke de må tage betaling for dem, da det jo er en gratis ydelse. Når du feks. køber et gavekort ved matas. Der lægger de jo 1-2 prøver ved. Jeg foreslog også damen i matas at jeg kunne købe 70 gavekort på 1 krone pr. stk, og så skulle hun jo give mig de parfumeprøver jeg havde brug for. Det synes hun slet ikke var sjovt. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

:super: Camilla

Det er da egentlig for dårligt, at hun ikke synes det er sjovt.. Eller ville give dig det for den sags skyld... :lol2:

På sin vis også en skide god idé faktisk.. Hvis man nu har pengene til det i budgettet, så kunne man da sagtens få lavet 50 gavekort på 5-10 kr. og smide i gaveposerne. Hvis der SKAL være en duftprøve med når man køber gavekort så kan gæsterne jo få det hele på en gang...

Hvis vi har penge i overskud i vores budget, så tror jeg da at jeg vil gå i Matas og insistere på 50 gavekort af en værdi på 10 kr. Det er da en sød gave og man kan da sagtens få noget i matas for en 10'er når der er udsalg.

:griner:-

Der er kun et men dér :blink:

Jeg ved at det er de færreste matas-forretninger, hvis der overhovedet er nogle, der sælger gavekort til under 50 kroner, og hvis de gør, så får man ikke dufte med desværre.

I skal vide at hver gang der bliver solgt et gavekort hos matas, så koster det forretningen omkring 10 kroner, der er et kort, indstik, æske og lidt gavebånd, så du kan nok se hvis de sælger et gavekort på 10 kroner så tjener de ingenting :blink:

:bearhug:

Christina

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv Metro - Der har været nogle herinde der har købt

en stor pakke i Metro og den kostede ikke alverden!

Heidi

Jeg spørger lige igen: Hvad dælen er Metro, og hvordan kommer man i Kontakt med dem?

Jeg kommer fra det Fynske, såååå... :denmarkflag:

:bearhug: Maj

Metro er et "supermarked" hvor folk med virksomhed/ cvr nr kan handle ind. Der ligger flere her på sjælland.

De har en hjemmeside men der er ikke meget at komme efter på den :balloon:

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Piger jeg har godt nyt!

Jeg har lige fået en mail af en indkøber hos et firma som meget gerne vil hjælpe mig med at finde frem til hvor man køber de der små parfumeprøver.

Han skal bare have at vide hvilke dufte jeg går efter og han gør mig også opmærksom på at det er de store mærker (Lancome, Dior, osv..) han kan finde frem til.. Dertil har jeg så svaret, at duftene er underordnet, bare der er til både mænd og kvinder.

Hvis dette her giver pote, så skal jeg nok lige vende tilbage med flere oplysninger osv.. Så kan vi alle forhåbentlig få nogle parfumeprøver til vores gæster.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Piger jeg har godt nyt!

Jeg har lige fået en mail af en indkøber hos et firma som meget gerne vil hjælpe mig med at finde frem til hvor man køber de der små parfumeprøver.

Han skal bare have at vide hvilke dufte jeg går efter og han gør mig også opmærksom på at det er de store mærker (Lancome, Dior, osv..) han kan finde frem til.. Dertil har jeg så svaret, at duftene er underordnet, bare der er til både mænd og kvinder.

Hvis dette her giver pote, så skal jeg nok lige vende tilbage med flere oplysninger osv.. Så kan vi alle forhåbentlig få nogle parfumeprøver til vores gæster.

:cheerleader3:

Det lyder da bare super godt. :cheerleader3:

Glæder mig til at høre mere. :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

:cheerleader3:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg er desværre også en af de mange der har søgt efter parfumeprøver.

Men ALLE siger nej, fordi alle gerne vil have nogle, jeg har endda også tilbudt

at betale for dem.

Min søster i Norge sat jeg også på sagen, men heller ikke der ville de udlevere nogle :-(

Og min mor har lige været på ferie i Tyrkiet, hun har undersøgt det der nede, men der nede bruger de ikke sådan noget.

Så jeg følger med glæde denne tråd, og håber at der snart er nogle der har noget

posetivt at skrive :balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piver....

Der er ingen Matas butikker der sælger gavekort under 50 kr. og det er simpelthen en regel fra Matas styrrelsen af. Så man kan blive nok så sur på de Matas ansatte over det, men, de kan ikke gøre for det, de skal jo bare følge reglerne.

Grunden til jeg ved det er, at jeg selv er tidligere Matas pige.

Så jeg tror I skal kende en der er ansat i Matas, som måske vil samle lidt til jer??

Venlig hilsen

Maiken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har været i Metro i Kolding i weekenden i jagten på små flasker til parfume - men ak nej. Det var slet ikke noget de havde... Det er efterhånden ved at være ret frustrerende det her - godt jeg har næsten 9 mdr til at skaffe nogle i.

Forleden dag købte jeg for næsten 1000,- i Magasins parfumeafdeling - og så kunne jeg få EN parfumeprøve med. Det bliver ret dyrt inden jeg har 50 :cheerleader3:

Men ellers kan jeg anbefale at gå ind på hjemmesiden www.gratis-ting.dk - der er enkelte steder hvor du kan bestille en parfumeprøve. Bl. a. Elizabeth Arden og GANT - Jeg har lige bestilt til forskellige adresser, og så aftalt med folk, at hvis der dukker en parfumeprøve op med posten, så er den altså min. Det kræver bare at man har nogle forskellige e-mail adresser, for jeg tror de holder styr på hvem der har fået igennem mail adresserne. Men der har jeg efterhånden fået et par stykker - men det går jo lidt langsomt. Det kan dog ikke anbefales at bestille den fra Lacoste, for det er bare et postkort med et lille duftstykke på - Ja dem fik jeg så 6 af. :bestwishes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiiiiii....

Jeg har lige skaffet mig 70 små parfume prøver...... Både til mænd og kvinder....

Der e rså en lille reklame på dem..... Men det gør ikke mig spor.....

Måske de ligger lidt i den dyre ende, men de er også bare super gode dufte... OG han jeg skrev til var meget sød og forstående....

Og ville gerne hjælpe.... :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej tøser...

melder mig lige her, for da jeg er med i noget der hedder LR har jeg et væld af forskellige dufte til begge køn, som jeg kan skaffe i små prøver til... mener det er 7 kr stk... og så er det dejlige dufte... meld endelig tilbage i pm hvis det var noget... tager kun den pris jeg skal give og ikke så jeg tjener på det... lægger kun evt. postomkostning på...

knus jeanet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
hej tøser...

melder mig lige her, for da jeg er med i noget der hedder LR har jeg et væld af forskellige dufte til begge køn, som jeg kan skaffe i små prøver til... mener det er 7 kr stk... og så er det dejlige dufte... meld endelig tilbage i pm hvis det var noget... tager kun den pris jeg skal give og ikke så jeg tjener på det... lægger kun evt. postomkostning på...

knus jeanet

Hej

Sjovt, det er også derfra jeg har købt mine.....

Skrev til ham fra deres hjemmeside, og spurte om det måske kunne lade sig gøre..

OG vupti, så havde han svaret at selvføldig kunne det, det.... super dejilgt....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer