Posted August 10, 2006 · Report post Jeg er i tvivl om, hvornår man bør gå til frisøren på bryllupsdagen. Jeg skal vies kl 14.30. Hvornår skal i til frisøren? Håber i kan hjælpe mig. Omzig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Hejsa Jeg var ved frisøren klokken 7.30, det tog 2 timer at sætte hår. Vi skulle i kirken klokken 11.00. Men hvis du ikke har bestilt tid endnu, så synes jeg du skal begynde at ringe rundt nu, for jeg bestilte 2 mdr. før og der var lige en enkelt tid tilbage. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Vi skal også vies kl.14.30 og jeg skal til frisøren kl.10. Så tager det ca. et par timer, og når man så kommer tilbage, så varer det ikke længe inden man skal i kjolen, det har jeg det fint med. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Fik lige stress over jeg ikke var i god tid, så jeg ringede med det samme. fik tid kl 11, og fik at vide at jeg var i god tid med bestillingen. Der er nok ikke så travlt i oktober måned, i forhold til foråret og sommeren. Omzig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Det var godt SÅ har du endnu en ting du kan krydse af 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post X Stort kryds, på en liste uden formange krydser. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Jeg var ved frisøren kl 11.30, jeg har kort hår, så det tog ikke så lang tid at sætte, så der var god tid til at komme hjem og få lidt frokost (selvom appetiten ikke var så stor) inden jeg skulle i kjolen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Vi skal også vies kl. 14.30, og jeg skal til frisør kl. 10. Han ligger også make-up og mener, at det tager omkring 2 timer. Så passer det, at jeg kan nå hjem, få lidt at spise, og så i kjolen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Jeg skal derhen 14 dage før og kan vel få rykket tiden lidt, hvis det ser ud til at knibe. Det er min sædvanlige frisør, så lidt kan man vel forvente, med alle de penge man smider hos dem. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post hejsa vi skal giftes kl 15 og min frisør kommer kl 11.30 herhjem, det kommer til at passe fint tror jeg Birthe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Vi skal vies kl 14.30 og jeg har en tid til kl 9.30. Det tager næsten en time at komme frem og tilbage derfor så tidligt også gider jeg heller ikke stress på sådan en dag.. Det bliver i et stille og rolig tempo... elisa 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Hej Vi skal vies kl. 15.00 og jeg skal til frisør 9.30. Har fået at vide at det nemt kan tage et par timer hos frisøren - når man har langt hår! Herefter skal jeg hen og have lagt make-up - så tiden løber nok i sidste ende alligevel, mon ikke?!! Heidi 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Jeg skal giftes kl. 15! Da jeg ringede rundt og forhørte mig fik jeg at vide, at det er smartest at få lagt make up før 'garnet' skal sættes (jeg forestiller mig noget i retningen af tabt mascara på sløret ) Jeg skal derfor til kostmetolog kl. 9.30 og derefter til frisør kl. 11! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Vi skal vies kl 12.00 og jeg skal til frisør kl. 08.30 - hun lægger også min make up. Og sætter hår på min datter - vi regner med at være hjemme igen kl. 11.00. Simone 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Jeg skal til frisøren kl 10.00 vi skal vies kl 15.00 Knus Jette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Jeg var hos frisør kl. 8 og fik først lagt makeup og derefter sat hår - det tog cirka 3 timer i alt.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Jeg skal til frisør kl. 10.30 og er færdig senest kl. 13.00. Jeg skal giftes kl. 14.00 men der er også kun 10 min. transport fra frisør til der hvor jeg klæder om og derfra er der 1 km til kirken.....uhhhh, om to dage sker det. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 10, 2006 · Report post Jeg er korthåret, så frisøren har sagt jeg skal beregne ca. 1 lille time!! Jeg var meget i tvivl om, jeg skulle vælge frisør eller make-up først, men fik rådet at tage frisøren først, da de bruger tonsvis af div. hårprodukter, og det vil være synd, hvis det går ud over make-up´en.... For ikke at skulle stresse rundt, har jeg valgt at tage til frisør kl. 9 og vi skal vies kl. 13.30... Jeg har dog efterfølgende tænkt på, at det er tidligt i forhold til, at skulle have bad så tidligt på sådan en lang dag, men man må lide Svale 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2006 · Report post Jeg var ved frisøren fra kl. 11 til kl 13 (fik kun sat hår) og skulle vies 14.30. Jeg kunne godt nå det, men der var ikke meget tid i overskud til at få lidt at spise, lægge make-up og få kjole på. Du kan jo spørge frisøren hvor lang tid hun regner med at bruge og prøve at beregne hvor meget tid du skal bruge efter frisøren. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites