Guest Omzig

hvornår på dagen går man til frisøren?

19 posts in this topic

Annonce ♥

Hejsa

Jeg var ved frisøren klokken 7.30, det tog 2 timer at sætte hår. Vi skulle i kirken klokken 11.00.

Men hvis du ikke har bestilt tid endnu, så synes jeg du skal begynde at ringe rundt nu, for jeg bestilte 2 mdr. før og der var lige en enkelt tid tilbage.

0

Annonce ♥

Vi skal også vies kl. 14.30, og jeg skal til frisør kl. 10. Han ligger også make-up og mener, at det tager omkring 2 timer. Så passer det, at jeg kan nå hjem, få lidt at spise, og så i kjolen :loveshower:

0

Annonce ♥

Vi skal vies kl 14.30 og jeg har en tid til kl 9.30. Det tager næsten en time at komme frem og tilbage derfor så tidligt også gider jeg heller ikke stress på sådan en dag.. Det bliver i et stille og rolig tempo...

elisa

0

Annonce ♥

Jeg skal giftes kl. 15! Da jeg ringede rundt og forhørte mig fik jeg at vide, at det er smartest at få lagt make up før 'garnet' skal sættes (jeg forestiller mig noget i retningen af tabt mascara på sløret :bearhug: ) Jeg skal derfor til kostmetolog kl. 9.30 og derefter til frisør kl. 11!

0

Vi skal vies kl 12.00 og jeg skal til frisør kl. 08.30 - hun lægger også min make up. Og sætter hår på min datter - vi regner med at være hjemme igen kl. 11.00.

:bearhug:

Simone

0

Annonce ♥

Jeg er korthåret, så frisøren har sagt jeg skal beregne ca. 1 lille time!! Jeg var meget i tvivl om, jeg skulle vælge frisør eller make-up først, men fik rådet at tage frisøren først, da de bruger tonsvis af div. hårprodukter, og det vil være synd, hvis det går ud over make-up´en....

For ikke at skulle stresse rundt, har jeg valgt at tage til frisør kl. 9 og vi skal vies kl. 13.30...

Jeg har dog efterfølgende tænkt på, at det er tidligt i forhold til, at skulle have bad så tidligt på sådan en lang dag, men man må lide :)

Svale :bearhug:

0

Jeg var ved frisøren fra kl. 11 til kl 13 (fik kun sat hår) og skulle vies 14.30.

Jeg kunne godt nå det, men der var ikke meget tid i overskud til at få lidt at spise, lægge make-up og få kjole på.

Du kan jo spørge frisøren hvor lang tid hun regner med at bruge og prøve at beregne hvor meget tid du skal bruge efter frisøren.

0