Sign in to follow this  
Followers 0
frkhimmelblå

Andre der ikke kan komme ind på babyklar?

441 posts in this topic

Hejsa

Er jeg den eneste der ikke kan komme ind på Babyklar??? ihhh det er skide træls!!. Håber det er fordi de er ved at lave det om, eller hvad Martin og co har gang i!.

Undskyld jeg skriver det hos jer, men hvad søren skal en stakkels Malene så lave, nu hvor man ikke kan logge ind på BK!!! :):bearhug:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke komme ind - so you are not alone my friend :) Hæng ud herinde sammen med os i stedet. Samme hygge og samme slags piger - bare andet formål :balloon::bearhug::bearhug:

Jamen det vil jeg da gøre så! .... Ellers bliver det en lang dag for mig!! :lol2: Postet billede...

Ja det kender jeg godt. Man bliver alt for hurtig afhængig :bearhug: Jeg er først lige begyndt at snuse rundt over hos jer :denmarkflag: Nu hvor jeg er blevet en gift kvinde - må jeg jo hellere finde mig en anden legeplads der har samme slags "børn" som jeg :bearhug::bearhug:

0

Nej, det er helt forfærdeligt.......... :denmarkflag: Og så lige på min sidste arbejdsdag...... Håber Martin og co arbejder hurtigt!!!!!

:) Sus

IHHHHH min yndlings Babyklar bruger Postet billede

Hey tøser

Glem nu ikke mig, når I snakker yngling................. :bearhug: ..................... :balloon::bearhug:

Jeg savner at kunne komme ind...................øv øv øv

Knus Mia

0

Annonce ♥

I dag er det Sus' sidste arbejdsdag - hurra hurra hurra. Nu skal hun på barsel ja, og lege med os og Magnus-mus, og så skal hun ha' baby inden det blir jul

:balloon::bearhug::bearhug::):bearhug::denmarkflag::bearhug:

Synges højt og grimt og længe!

Du er godt tosset Mette - og sød!!! :bearhug: Glæder mig til vi ses på torsdag!

0

Jeg kan heller ikke komme ind - so you are not alone my friend :) Hæng ud herinde sammen med os i stedet. Samme hygge og samme slags piger - bare andet formål :balloon::bearhug::bearhug:

Jamen det vil jeg da gøre så! .... Ellers bliver det en lang dag for mig!! :lol2: Postet billede...

Ja det kender jeg godt. Man bliver alt for hurtig afhængig :bearhug: Jeg er først lige begyndt at snuse rundt over hos jer :denmarkflag: Nu hvor jeg er blevet en gift kvinde - må jeg jo hellere finde mig en anden legeplads der har samme slags "børn" som jeg :bearhug::bearhug:

jamen babyklar, er bare det bedste sted...men er sikker op bryllupsklar er jo næsten det samme.. bortset fra det er børn eller bryllup vi taler om... :shooter: men så må igang med baby projektet....
0

Nej, det er helt forfærdeligt.......... :bearhug: Og så lige på min sidste arbejdsdag...... Håber Martin og co arbejder hurtigt!!!!!

IHHHHH min yndlings Babyklar bruger Postet billede

Hey tøser

Glem nu ikke mig, når I snakker yngling................. :bearhug: ..................... :bearhug::bearhug:

Jeg savner at kunne komme ind...................øv øv øv

Knus Mia

Naaaaaaaaaarj, vi glemmer da ikke dig Mia!!!!! :denmarkflag: Det kunne vi aldrig finde på!

:balloon: Sus

0

Annonce ♥

Tænker bare på det med babyklar / bryllupsklar..... Altså når man nu er blevet gift, så er det vel ikke sådan, at man flere år efter snakker om det bryllup, har spørgsmål, problemer og viser billeder fra osv, som vi gør på babyklar???? Og ja, der er også barnløse eller "vil-gerne-være-gravide" på babyklar, men de har jo ligesom noget at se frem til. Forstår I hvad jeg mener???

Jeg ville nok føle, at man efter brylluppet ikke hører så meget hjemme på bryllupsklar, hvorimod babyklar ALTID kan bruges! :bearhug:

Eller hvordan har I andre det??

0

:denmarkflag:

Tænker bare på det med babyklar / bryllupsklar..... Altså når man nu er blevet gift, så er det vel ikke sådan, at man flere år efter snakker om det bryllup, har spørgsmål, problemer og viser billeder fra osv, som vi gør på babyklar???? Og ja, der er også barnløse eller "vil-gerne-være-gravide" på babyklar, men de har jo ligesom noget at se frem til. Forstår I hvad jeg mener???

Jeg ville nok føle, at man efter brylluppet ikke hører så meget hjemme på bryllupsklar, hvorimod babyklar ALTID kan bruges! :bearhug:

HELT på samme måde! Et bryllup er jo kun en dag i sit liv, ved godt der er tiden op til, men efter man har vist billederne er der jo ikke mere... Men baby forum, er der masser at spørge og og snakke om!!!

Er der et forum der hedder " vil godt giftes" ligesom " vil gerne være gravid" heheheheh

0

Annonce ♥

Det vil jeg nok give dig ret i :denmarkflag:

Jeg svæver stadig på vores bryllupssky :loveshower: - så lige nu er det fint nok. :balloon:

Men da vi allerede nu taler om næste project baby, varer det nok ikke længe før jeg hopper helt over til jer. Det er jo bare lige det der med at skal finde tiden og energien til at lære jer at kende :bearhug:.

0

Det vil jeg nok give dig ret i :denmarkflag:

Jeg svæver stadig på vores bryllupssky :loveshower: - så lige nu er det fint nok. :balloon:

Men da vi allerede nu taler om næste project baby, varer det nok ikke længe før jeg hopper helt over til jer. Det er jo bare lige det der med at skal finde tiden og energien til at lære jer at kende :bearhug:.

Jamen vi er SÅ SØDE på BK.. Så du skal bare skrive lidt der inde, så er du med i flokken!!!
0

HELT på samme måde! Et bryllup er jo kun en dag i sit liv, ved godt der er tiden op til, men efter man har vist billederne er der jo ikke mere... Men baby forum, er der masser at spørge og og snakke om!!!

Er der et forum der hedder " vil godt giftes" ligesom " vil gerne være gravid" heheheheh

Jeg har det så ikke på samme måde... Jeg blev gift 8.5.2004 - og hænger stadigvæk ud herinde på Bryllupsklar, og tager stadigvæk med til bridezillamøderne... Nogle kunne måske kalde mig mærkelig, og ja -det ER jeg også!!- men jeg elsker stemningen herinde på Bryllupsklar. Og at der er plads til andet end bryllupssnak osv.

Jeg ville savne tøserne herinde fra, hvis jeg stoppede en dag, og jeg holder meget af de venner og bekendtskaber jeg har herinde fra. Ved det sidste bridezilla-møde i Århus, var vi rent faktisk flere GIFTE end ugifte tøser med... :denmarkflag:

...men jeg er så også lidt "speciel", tror jeg...

0

I dag er det Sus' sidste arbejdsdag - hurra hurra hurra. Nu skal hun på barsel ja, og lege med os og Magnus-mus, og så skal hun ha' baby inden det blir jul

:balloon::bearhug::bearhug::):bearhug::denmarkflag::bearhug:

Synges højt og grimt og længe!

Du er godt tosset Mette - og sød!!! :bearhug: Glæder mig til vi ses på torsdag!

ØV, hvor er det snyd, at I mødes - jeg vil også møde Texas og MorSus :biggrin:

:shooter:(mangler den, der kysser på kinden)

BECKHAM

0

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥

Annoncer