Sign in to follow this  
Followers 0
frkhimmelblå

Andre der ikke kan komme ind på babyklar?

441 posts in this topic

Åhhhh smukkeste :bearhug: Savner også dig ALT for meget :loveshower: Men nu er ræstet ved at få sin ende.....2 uger mere. Så indvadere jeg dit hjem og dine evner igen *FNIS*

- er du sygmeldt eller hvad blev det til med dig????

JAAAAAAAAAAAAAAAAA - Mikael bad mig om at smide pillerne....NU!!!! *GG*

TA DA DA DA DA DAAAAAAAAAAAAAA :carrot:

Men nu er det mig der vil vente lidt. :balloon: Jeg har nemlig udsigter til et DRØMMEJOB sir' jeg bare. Vil gerne lige se om jeg får det - for gør jeg det, så venter vi altså et par måneder mere :bearhug: Vil gerne være sikker på, at kunne vende tilbage til det jo!!!!

Dejligt ræset lakker mod enden!!! Glæder mig til at hygge med dig igen!!! Hva er det for et drømme-job - fortæl søde - fortæææællll..... :denmarkflag:

Ja, jeg er sygemeldt - pt. 2 uger og derefter skal jeg på delvos sygemelding med ca 20 timer om ugen!!! Men pt nyder jeg det nu!!! Janus og jeg har en rigtig hygge-hjemme-regnvejrsdag med hygge foran tv og pc efter vi har været ude og hoppe i vandpytter med Janus nye gummistøvler!! :bearhug:

:)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt ræset lakker mod enden!!! Glæder mig til at hygge med dig igen!!! Hva er det for et drømme-job - fortæl søde - fortæææællll..... :balloon:

Ja, jeg er sygemeldt - pt. 2 uger og derefter skal jeg på delvos sygemelding med ca 20 timer om ugen!!! Men pt nyder jeg det nu!!! Janus og jeg har en rigtig hygge-hjemme-regnvejrsdag med hygge foran tv og pc efter vi har været ude og hoppe i vandpytter med Janus nye gummistøvler!! :bearhug:

:denmarkflag:

På en kostskole for børn med Psyko sociale vanskeligheder. Liiige det jeg ledte efter. :carrot: Er HELT oppe og køre. :bearhug: Det skulle ligge i nærheden af Slagelse hvist nok. Ca. 20 km fra Næstved.

Det blíver nok skiftende arbejdstider. Men det gør ikke noget, når det er drømmejobbet *SS*

HEY Lea :) - Long time no see....herinde i hvert fald *GG*

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad med mig - er jeg ikke også yndlings ?? Og må jeg komme med til et møde engang :) Jeg skal nok være søøøøød

:bearhug:

JOW for hulen, d er da total yndlings lambada danser

Hmmmmmmmm, så har du vist ikke set mig svinge mig til de brasilianske rytmer, Malene..... Jeg har altså boet et år i Brasilien og øvede mig MEGET!!!!!!!!!! :baa:

0

Annonce ♥

Hvad med mig - er jeg ikke også yndlings ?? Og må jeg komme med til et møde engang :) Jeg skal nok være søøøøød

:bearhug:

JOW for hulen, d er da total yndlings lambada danser

Hmmmmmmmm, så har du vist ikke set mig svinge mig til de brasilianske rytmer, Malene..... Jeg har altså boet et år i Brasilien og øvede mig MEGET!!!!!!!!!! :baa:

Postet billede Nå for søren, jamen så må i starte jeres egen lille lambada klub!!!
0

Nå så det er herinde i gemmer jer!! :denmarkflag: Sad og fik helt abstinenser nu hvor Lukas sover! Men så var Louise*** så sød at fortælle mig at i var herinde!! :balloon:

HEJ TANIA ( Madelung) :bearhug:

Du er sørme hurtig :bearhug: Hej søde Malene :)

0

Dejligt ræset lakker mod enden!!! Glæder mig til at hygge med dig igen!!! Hva er det for et drømme-job - fortæl søde - fortæææællll..... :balloon:

:denmarkflag:

På en kostskole for børn med Psyko sociale vanskeligheder. Liiige det jeg ledte efter. :carrot: Er HELT oppe og køre. :bearhug: Det skulle ligge i nærheden af Slagelse hvist nok. Ca. 20 km fra Næstved.

Det blíver nok skiftende arbejdstider. Men det gør ikke noget, når det er drømmejobbet *SS*

HEY Lea :) - Long time no see....herinde i hvert fald *GG*

Narjjjj hvor fedt søde... Har du været til samtale???

0

Sherlock aka madelung aka Tania. vores næste mission er og finde ud af hvem Admin er :baa:

ryger du også pibe og har en mærkelig hat?

Ej nu mangler jeg igen den smilie der ruller på gulvet og er flad af grin!!!!

:bearhug::):denmarkflag:

Det er så vores næste opgave! :balloon:

0

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥

Annoncer