Sign in to follow this  
Followers 0
frkhimmelblå

Andre der ikke kan komme ind på babyklar?

441 posts in this topic

Annonce ♥

Og I dag er det Christinas fødselsdag -hurra, hurra, hurraaaaaaa! Nu skal hun være alene hjemme hele dagen, som hun ikk' har ønsket saaaaj i år, med daaarjlig chokolaaade, fordi hun skal er såååå dejlig!

:denmarkflag:

DU er også total yndlings, men du er bare total yndlings Ballondyr!!!!!

ihhh... altså malene Du er helt klart også min totalt favorit himmelblå

:puke:

:bearhug:

jamen Christina... Du er da også min totalt yyyyynglings Christina, SÅ sød, smuk og så dejlig!!! :loveshower::loveshower::loveshower: Kan du se sukkeret der vælter ud af :bearhug: på mig nu :balloon:

Øh, okay, solgt var jeg. Kan da godt se ideen, så vi snupper lige 5 år mere :)

Hvor sødt!! :loveshower:

jamen vi er søde... sukkersøde :bearhug: ;)

Edited by ballongirafen
0

Annonce ♥

Hej Mette

Nååår du er hoppet over på "den anden side" undrede mig også lidt over hvor du blev af :bearhug:

Ja, jeg forsvandt vidst lidt pludseligt :)

Men ikke længere væk end babyklar... og der er mindst lige så mange skønne tøser ovre.... :denmarkflag:

Edited by Lambada Bamse
0

Annonce ♥

Altså hvem ER den der meget hemmelige admin??????????????

Væben dig med tålmodighed SUS! :baa: Jeg har sat Sherlock på opgaven. venter blot på en report fra hende, men hun sidder nok og ryger pibe i en skummel gyde med hatten lidt på skrå :bearhug:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Væben dig med tålmodighed SUS! :baa: Jeg har sat Sherlock på opgaven. venter blot på en report fra hende, men hun sidder nok og ryger pibe i en skummel gyde med hatten lidt på skrå :denmarkflag:

Jamne jeg kan altså bare slet ikke vente..... Burde h*n ikke prøve at få babyklar op at køre i stedet for at sidde her og ikke give sig til kende???????? :bearhug::)

0

Væben dig med tålmodighed SUS! :baa: Jeg har sat Sherlock på opgaven. venter blot på en report fra hende, men hun sidder nok og ryger pibe i en skummel gyde med hatten lidt på skrå :bearhug:

:) Jaaa jeg skal vel lige have en pause i ny og næ ikk :denmarkflag:

0

Hejsa

Her er billedet, synes det er så fint!!!

Aij, det er bare så flot, og sødt hun huskede du godt kan lide den tekst :loveshower:

Ja men hver gang jeg høre elefantens vuggevise, kan jeg ikke lade være fælde en tåre, fordi den er så sød og lille Laurits ligger og sover sammen med alle dyrerne
0

Annonce ♥

Hejsa

Aij, det er bare så flot, og sødt hun huskede du godt kan lide den tekst :loveshower:

Ja men hver gang jeg høre elefantens vuggevise, kan jeg ikke lade være fælde en tåre, fordi den er så sød og lille Laurits ligger og sover sammen med alle dyrerne

Åh søde Malene......... Jeg kan heller ikke synge den for Magnus uden at få totalt bævende stemme og tårer i øjnene...... :bearhug: Så kigger han mærkeligt på mig og gider ikke høre mere... :)

0

Hejsa

Åh søde Malene......... Jeg kan heller ikke synge den for Magnus uden at få totalt bævende stemme og tårer i øjnene...... :bearhug: Så kigger han mærkeligt på mig og gider ikke høre mere... :)

Nååå, han vil jo ikke have mor er ked!!!... Han er baer så sød din magnus! skal atlså snart møde den lille bandit!!

0

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥

Annoncer