Sign in to follow this  
Followers 0
frkhimmelblå

Andre der ikke kan komme ind på babyklar?

441 posts in this topic

Annonce ♥

Ja, og så er det SKØØØØØØNT at vi er så hjælpsomme og søde mod hinanden!

Jeg har lige skaffet Baby2 en lille samtale i dag til et vikariat ude på Jonas´ arbejde - det er godt nok kun 1 måned, men alligevel.... Så nu er jeg spændt på at høre hvad Marianne siger til det.... Igen: PIS at babyklar er nede, emn hun mailer vel.....

I øvrigt Malene: Sagde at hun da lige kunne smutte ned og sige hej til Jonas - og at jeg ikke mangler hverken shampoo eller balsam!!! :balloon::bearhug:

Jeg synes ikke du grinede da du ville ha' mine sutteflaskesutter :bask:

:bearhug: Sus

Uops, i did it again :)

Jeg skal give besked på mandag, om jeg vil have jobbet :denmarkflag:

Tak for det, Sus :bearhug:

0

Annonce ♥

Tania

Du kan se lige over hvor alle medlemmerne står, på forsiden, står der over "dagens 10 mest aktive medlemmer" superbruger teamet" og noget andet.

:bearhug: Hvor er du vild :denmarkflag:

Nej tror bare ikke der er ret mange der skriver her inde i dag.. Ud over os fra BK.. Har du ikke set den funktion før???

Overhovedet slet ikke - sikke dog en dårlig sherlock jeg er :):balloon:

Sherlock for dælen da... har jeg ikke sagt du skal være opmærksom. måske du skulle tage den her frem

post-8351-1155291644.jpg

0

Tania

Du kan se lige over hvor alle medlemmerne står, på forsiden, står der over "dagens 10 mest aktive medlemmer" superbruger teamet" og noget andet.

:bearhug: Hvor er du vild :)

Nej tror bare ikke der er ret mange der skriver her inde i dag.. Ud over os fra BK.. Har du ikke set den funktion før???

Wow så har jeg lært noget nyt idag igen :denmarkflag::balloon::bearhug:

0

Annonce ♥

Hvor er det bare et fint maleri Malene.

Jeg tænker forøvrigt på dig hver eneste dag på vej til job. Kører forbi børnehaven i Vorup -

Børnehaven Himmelblå

Ej der vil jeg søge job når jeg kommer til "Rais"aka Randers :biggrin:

EJ!!!!!!!!!!! Se lige den der " Dagens 10 mest aktive medlemmer" :whistle:

:denmarkflag::balloon::bearhug: Men nu skal jeg snart ned til Hjem-Is og hente is til hele kontoret!!!!!

HIHIHIHI..... U go girl

Jeg har lige skaffet Baby2 en lille samtale i dag til et vikariat ude på Jonas´ arbejde - det er godt nok kun 1 måned, men alligevel.... Så nu er jeg spændt på at høre hvad Marianne siger til det.... Igen: PIS at babyklar er nede, emn hun mailer vel.....

I øvrigt Malene: Sagde at hun da lige kunne smutte ned og sige hej til Jonas - og at jeg ikke mangler hverken shampoo eller balsam!!! :bearhug::bearhug:

Uops, i did it again :)

Jeg skal give besked på mandag, om jeg vil have jobbet :bearhug:

Tak for det, Sus :shooter:

Skide godt Marianne!!!!!

0

Annonce ♥

I øvrigt Malene: Sagde at hun da lige kunne smutte ned og sige hej til Jonas - og at jeg ikke mangler hverken shampoo eller balsam!!! :bearhug::bearhug:

Uops, i did it again :denmarkflag:

Jeg skal give besked på mandag, om jeg vil have jobbet :balloon:

Tak for det, Sus :bearhug:

Nej, for jeg fik dem jo helt gratis - eller dvs. jeg skylder dig faktisk stadig en 10´e rfor porto!!!!

Jamen tror du så, at du vil ha´ det job???

:) Sus

0

Tania

:bearhug: Hvor er du vild :denmarkflag:

Overhovedet slet ikke - sikke dog en dårlig sherlock jeg er :):balloon:

Sherlock for dælen da... har jeg ikke sagt du skal være opmærksom. måske du skulle tage den her frem

:bearhug::bearhug:

0

BABYKLAR VIRKER!!!!

:yay:

Vi hopper ikke på den i dag

Jeg vil VÆDDE med at du prøvede!!! :denmarkflag::balloon:

Ja men det har ikke noget med sagen at gørePostet billede

Hvor er det bare et fint maleri Malene.

Jeg tænker forøvrigt på dig hver eneste dag på vej til job. Kører forbi børnehaven i Vorup -

Børnehaven Himmelblå

Sikke altså mange vi er, der tænker på dig hele tiden, Malene!!!!!!!!! :bearhug::)

ja men i kan tro jeg er glad for jer allesammen i er alle min total yndlings pigerPostet billedePostet billedePostet billedePostet billede

0

Annonce ♥

Annonce ♥

NÅH piger. tak for en sludder for en sladder. må hellere være lidt aktiv i hjemmet. flyttekasserne pakker jo ikke sig selv. vel madelung! :baa: Kan i alle sammen have en dejlig dag på bryllups siden :carrot:

EEEJJJJJJJJJJJ du giver mig jo VILDT dårlig samvittighed!! :bearhug:

0

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥

Annoncer