Lisbeth67

Zilla-møde i Silkeborg d. 9. september

39 indlæg i dette emne

Deltagerne:

Lisbeth67 - Mig selv, sagde hun (Lisbeth)

AnnieW - Annie

Galadriel - Annemette

pjevs - Pia

Simse17 - Simone

Måske'er:

sannebj - Sanne

Speka -

Glæder mig til vi ses.

Der er sagtens plads til flere.

:bearhug:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK.

Pia - har sendt dig en PM.

Jeg kan desværre ikke komme :blush: ville ellers vildt gerne vise mine billeder og det hele frem :(

ØVZ, men håber vi ses en anden gang.

Altså mig slipper I ikke for.

Jamen det var da dejligt :carrot:

:blush: Der er slet ikke aftalt et tidspunkt, I skal komme på. Jeg er hjemme hele dagen (leger "det muntre køkken" :td: ), så for min skyld må I gerne komme tidligt. Hvad passer Jer bedst? Vil helst spise omkring 18.30, men derfor kan I sagtens komme tidligere. Laver bare en kage og sætter en kande te/kaffe over :bearhug:

Vil nu også meget gerne ha' en PM hvis der er noget mad I bare slet ikke bryder jer om / ikke kan tåle :bearhug:

Glæder mig meget til vi ses.

:bearhug:

-Lisbeth

Redigeret af Lisbeth67
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ser ud til at vi bliver en meget lille, sluttet flok.

Har lige fået en opringning, at Galadriel desværre er blevet forhindret... d.v.s. hun vil prøve at kigge forbi på et tidspunkt efter maden, hvis hun kan. Så er det jo heldigt, at hun bor så tæt på

Så listen er ikke lang nu:

AnnieW (Annie)

Simse17 (Simone)

... og miiig (Lisbeth)

måske pjevs (Pia)

evt. Galadriel (Mette)

Kan godt forstå hvis I synes det bliver lidt tamt, men håber da stadig I har mod på at komme?? Ellers skriver I lige til mig, OK? Så må der findes en anden dato.

:bearhug:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ÅÅÅÅÅÅh, det er så sødt af dig at jeg må tage Frejsen med. Jeg tror bare desværre det vil være en belastning for alle, da hun simpelthen ikke kan styres på ti tønder land.

Jeg er vildt træt af det. men jeg holder antennerne ude for at finde pasning.

Hun var da vildt sød fredag inden jeres bryllup! Og der er plads hun kan boltre sig på - har en stue på såå'n cirka 65m2 :heart:

Håber såå'n du finder en pasning... ellers tager du hende altså med. Vil så gerne se dig -HAHA- .

-Lisbeth

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver desværre også nødt til at melde fra, da der er et arrangement på skolen fredag jeg er nødt til at deltage i og det betyder at jeg bliver nødt til at bruge lørdag aften på lektierne istedet. Ville ellers meget hellere tøsehygge med jer andre...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ØV Speka, men det er der ikke noget at gøre ved.

Nu har jeg sendt min adresse til dem, der står på deltagerlisten. Håber alle har fået den, ellers giv mig lige besked :-) .

Er der måske nogen der har lyst til at komme med i sidste øjeblik, så skal I ikke holde Jer tilbage - skriv endeligt.

Glæder mig til lørdag.

-Lisbeth

Redigeret af Lisbeth67
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej igen...

Annie, Simone og Mette....

Vildt mange gange TAK for en smadderhyggelig aften.

Heldigvis kom Mette lidt senere, så vi kunne se billeder fra hendes bryllup også. I kan tro der blev snakket livligt :balloons: .

Billeder er der desværre ingen af, da mit eget kamera var med min mand til firmafest http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif og Annie glemte at bruge sit :blush::biggrin: .

Selv om jeg først kom til køjs kl. 02.00 (lige efter I var kørt, ringede min mand og ville gerne hjem), så gennemførte jeg 107 km på cykel i Århus/Odder/Hov-området søndag :hug: .

Jeg håber vi ses igen på et tidspunkt.

:balloons:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen...

Annie, Simone og Mette....

Vildt mange gange TAK for en smadderhyggelig aften.

Heldigvis kom Mette lidt senere, så vi kunne se billeder fra hendes bryllup også. I kan tro der blev snakket livligt :) .

Billeder er der desværre ingen af, da mit eget kamera var med min mand til firmafest :blink: og Annie glemte at bruge sit :balloon::balloons: .

Selv om jeg først kom til køjs kl. 02.00 (lige efter I var kørt, ringede min mand og ville gerne hjem), så gennemførte jeg 107 km på cykel i Århus/Odder/Hov-området søndag :) .

Jeg håber vi ses igen på et tidspunkt.

:)

-Lisbeth

SELV TAK

det er helt utroligt så hurtigt tiden flyver afsted på sådan en aften. Det var vildt hyggeligt.

Som jeg snakkede om den aften, så ligger jeg gerne hus til næste gang, hvis der er nogen der gider at køre til Odder.

Jeg har snakket med min mand om det, og han vil gerne lave mad og hygge om os, så det er bare med at finde en dato. Hvor langt skal vi frem? slutningen af oktober eller starten af november? Hvad er der stemning for?

:rolleyes: Annie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer