Sign in to follow this  
Followers 0
me0505

Tips til toiletbesøg

34 posts in this topic

Jeg kan huske, at jeg engang har læst et tip til hvordan det er let at gå på toilet med den store kjole på...

I lørdags til vores bryllup brugte jeg selv dette tip - og havde ikke brug for toilethjælp hele aftenen (og natten)..

Tippet er, at man sætter sig omvendt på toilettet. Meget smart idet slæb og langt slør så ikke er i vejen - så prøv det piger :griner:-

0

Annonce ♥

Jeg kan huske, at jeg engang har læst et tip til hvordan det er let at gå på toilet med den store kjole på...

I lørdags til vores bryllup brugte jeg selv dette tip - og havde ikke brug for toilethjælp hele aftenen (og natten)..

Tippet er, at man sætter sig omvendt på toilettet. Meget smart idet slæb og langt slør så ikke er i vejen - så prøv det piger :griner:-

Hihihihi ja det gjorde jeg også i lørdags, det virker upåklageligt!!

Man føler sing lidt tåbelig første gang, men når man ser hvor nemt det er så hjælper det hahaha

0

:griner:- Sikke da et godt råd!!!

Det må prøves, men jeg kan godt se at man må føle sig temmelig tåbelig http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif .

Tænk jeg havde slet ikke tænkt på problemer med slæb og slør. I kjoleforretningen fortalte de bare om hvordan jeg skulle tage i skørtet og så tænkte jeg at det var det.. :blushsmiley:

0

cool...

det var nemlig en af de ting jeg begyndte at spekulere over hvordan dælen man fik klaret den... men self. det er da logisk nok... bare man ikke skal bummelum http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif :griner:-

Hanne

0

Annonce ♥

cool...

det var nemlig en af de ting jeg begyndte at spekulere over hvordan dælen man fik klaret den... men self. det er da logisk nok... bare man ikke skal bummelum http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif :griner:-

Hanne

:blink:()():o:bearhug:

psst.....det virker også den vej

:super:()():balloon::balloon:

0

cool...

det var nemlig en af de ting jeg begyndte at spekulere over hvordan dælen man fik klaret den... men self. det er da logisk nok... bare man ikke skal bummelum :blink:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Hanne

Det har jeg ikke prøvet !! Men jeg ville nu hellere selv prøve at klare det ved at sidde omvendt - end at have en hjælper til at holde kjolen imens :griner:-

0

:blink: Det tip havde jeg ikke set :super: Så første gang jeg var på wc'et havde jeg hjælp med, men det kunne jeg jo ikke hele aftnen og natten , I mit under skørt var den en stål ring, den tog jeg så fadt i på højre side og op over skulderen.. ()():o:bearhug::griner:- og det gik meget fint..

Så sådan kan man osse gøre det... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

Susanne

0

cool...

det var nemlig en af de ting jeg begyndte at spekulere over hvordan dælen man fik klaret den... men self. det er da logisk nok... bare man ikke skal bummelum :o:blink:

Hanne

:bearhug::super:()():balloon:

psst.....det virker også den vej

:balloon::balloon::balloon:-HAHA-

()() Kommer vel an på hvor bred-røvet man er :lol2:

Og hvor bredt toilettet er... (y)

men man finder jo nok en løsning på det hvis det går hen og bliver aktuelt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

Hanne :griner:-

0

Annonce ♥

da jeg blev gift d.5.8.06 samlede jeg alt kjoletøjet sammen og bakkede ind...det fungerede ikke helt for mig at sidde omvendt....men det kan anbefales at bakke selv med stort slæb :smolf:

0

Faldt lige over denne lidt ældre tråd, som jeg da synes, vi skal have op til toppen igen... :)

0

det lyder bare for kikset... men hey.. hvis det virker så køber jeg den :)

0

Annonce ♥

Smart, smart... Jeg vil prøve både at bakke, sidde omvendt, hægte kjolen op over skulderen o.s.v. - det skal sgi da testes!!

0

Ja skidt da med at det ikke ser smukt ud... man er jo alligevel alene derude... :thumbsupsmileyanim:

/Chalotte

0

Ja jeg må indrømme at jeg havde da godt nok også funderet lidt over hvordan det skulle kunne lade sig gøre, for hvor meget tøsefnidder man end kan få ud af det, så har jeg dog ikke behov for at mine veninder ser mig lave bummelum :thumbsupsmileyanim:

0

:thumbsupsmileyanim::badgirl::cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Fantastisk tip... tusind tak for det... havde overhovedet ikke overvejet at der ville være problemer i den retning.... hvor er I tøser dog fantastiske...

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim:

sidder godt nok og klukker lige nu

0

Sikke nogle billeder man får printet på nethinden...

Tror lige jeg tjekker en ekstra gang, om jeg har fået låst døren inden jeg sætter mig

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::badgirl:

0

Kanone tips...

Som der er blevet sagt, det hele skal afprøves :thumbsupsmileyanim:

Jer der snart skal giftes, kan i ikke lige smide en tråd ind med hvordan det er gået jer......???

0

Annonce ♥

Tippet er, at man sætter sig omvendt på toilettet. Meget smart idet slæb og langt slør så ikke er i vejen - så prøv det piger :thumbsupsmileyanim:

Jeg fik samme tip af den kompetente ekspedient i Bride Fashion, da jeg købte kjole.

0

Jeg klarede den med pakkemetoden. -Men havde dog slæbt en veninde med derud på første besøg, for at være sikker på at klare det. -Havde overhovedet ikke skænket det en tanke indtil min (gifte) veninde tilbød sin hjælp..

0

Synes lige at denne tråd skal frem i lyset igen... Ikke mindst til dem der snart skal giftes.....

0

Lol dagens grin!!

:cheerleader3::lol::lol::super::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::cheerleader3::cheerleader3:

Men MEGET nyttig information, da jeg netop var begyndt at tænke over det - og jeg har endda ikke den største kjole :cheerleader3:

0

Tænkte på......

Hvis man skal sidde omvendt på toilettet, dvs man skræver jo egentlig over toilettet ikke?

Hvad gør man så med trusserne??

Knus fra

ViTo, der ikke havde nogen problemer med at vende den rigtige vej ;)

0