Guest seadancer

Spørgsmål til de store piger? :)

10 indlæg i dette emne

Hejsa :blink:

Jeg er en stor pige og har kigget kjoler og har vist også bestemt mig halvt om halvt. Men kom i den forbindelse til at tænke på noget......

Når nu sådan en kjole sidder til....ligesom dem med corsage foroven....hvad sker der så når man bukker sig? altså hvor stramt sidder de?

Kan man bevæge sig i dem? eller skal jeg se frem til det absolut pinligste....at den sprækker? :griner:-

Er jeg den eneste der har haft denne sære tanke? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

En fortvivlet Seadancer

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej

Kom egentlig til at små-le lidt efter at have læst dit indlæg. Men af nostalgiske grunde.

Jeg var med min søster, da hun skulle have en brudekjole. (Hun er en str. 48) Hun havde selv lidt de samme tanker. Under prøvning af kjolen, bukkede hun sig, satte sig på en stol, og rejste sig op på stolen. Hun VILLE simpelthen vide, hvordan kjolen sad, inden hun bestemte sig.

Ekspedienten sagde, at hun bare skulle prøve lige så tosset hun ville.

Hilsen Helle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

UUUuuha ja, husker godt tankerne omkring spørgsmålet... :biggrin:

Jeg er selv en str. 52, og havde indstillet mig på at have BUKSER på til vores bryllup!! Sidst jeg havde kjole på, var da jeg gik til dans - og det er godt nok en DEL år siden efterhånden... Og også en del KILO siden!

Men da jeg så havde vænnet mig til tanken om at jeg da vist godt KUNNE klemme mig ned i en kjole, kom den tanke som du så sidder med nu: SPRÆKKER L... SÅ IKKE HVIS JEG BEVÆGER MIG...???

Men nej... Det gør det simpelthen ikke! Jeg var yderst forundret da jeg var ude og prøve kjoler, og det var lidt af en AHA-oplevelse at opleve at kjolerne rent faktisk SAGTENS kunne klare både at jeg bukkede, skrabede, hoppede eller kravlede... :heart:-HAHA- Jovist, stoffet gav sig, men det var så det.

Den kjole som jeg endte med at få mig var syet til mig, så der fik jeg lavet "plads til mavsen" - dvs empiresnit, som virkelig var det eneste ene for mig. Og der var også "plads til begejstring" :biggrin:-HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej

jeg er også en stor pige, men jeg have en corsage inde under kjolen, og det er ikke nogle god ide, for det er lidt svært at bevæge sig med, selv om det ser flot ud af det hele er holdt på plads :heart:

så mit råd til dig er,sådan en skal du ikke tage på, men din corsage er det halve af kjolen kan jeg forstå.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er str. 52

Jeg havde en cosage på under kjolen som jo bliver rettet til efter dig selv....

Jeg går meget i nederdel og var derfor ikke så skræmt af det - var dog mere bekymret om jeg kunne få noget som ikke var (y)sygt at se på

SÅ fat bare mod. Det er ikke noget problem (var selv rigtig mange gange under bordet og kravle - samt lå på græsset og fik taget billeder, sag sågar i skrædderstilling mens vi fik taget billeder)

:heart: fra daisy

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer