Baby25

Vil i være søde og læse talen til Tonny?

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Fin fin tale, han kommer jo til at smelte :blush:

Jeg har lige øvet min tale, og jeg var nødt til at slette en stor passage med, hvor meget jeg elsker Torben - jeg græder hver gang, jeg siger det højt, og hvordan bliver det så ikke om 12 dage ()()

Han skulle jo også gerne forstå, hvad jeg siger og ikke bare få "piv, piv, hulk" :blink:

Men flot tale, og imponerende at du kan gennemføre en så følelsesladet tale! :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

:biggrin:

Jeg syntes at det er en dejlig tale du har skrevet :huh:

Den er en af de bedste her på bryllupsklar og har helt klart inspireret mig til min :sm: .

Hvis jeg skal sige en ting så bliver det måske lidt meget med 3 citater lige efter hinanden til sidst. Det virker lidt som om at du bare vil have dem med og så halter de lidt efter resten i slutningen. Men det er jo bare min mening. :blush:

Held og lykke med det hele

Hilsen Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

:biggrin:

Jeg syntes at det er en dejlig tale du har skrevet :huh:

Den er en af de bedste her på bryllupsklar og har helt klart inspireret mig til min :sm: .

Hvis jeg skal sige en ting så bliver det måske lidt meget med 3 citater lige efter hinanden til sidst. Det virker lidt som om at du bare vil have dem med og så halter de lidt efter resten i slutningen. Men det er jo bare min mening. :)

Held og lykke med det hele

Hilsen Marianne

Det er også det jeg er lidt i tvivl om.. Men vil bare gerne have dem alle 3 med, og ved ikek lige hvordan jeg ellers kan flette dem ind..

Men 1000 tak for dine smuke ord!! :yay:

:blush: Trine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en tåre perser :huh: jeg sidder da her og er lige ved at vræle :blush: men den er også sjov og det liver op i noget ellers personligt og meget rørende :loveshower: det syntes jeg at du har gjort rigtig godt :biggrin: og længden er lige tilpas :)

Åhh det var sødt asgt!

Jeg bliver mere og mere glad for talen.

Tænk, det tog et par gange at lave udkast, og så kun 15 min at skrive den! Lige pludselig en dag, så var den der bare!! :loveshower:

:sm: Trine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en tåre perser :blush: jeg sidder da her og er lige ved at vræle :) men den er også sjov og det liver op i noget ellers personligt og meget rørende :loveshower: det syntes jeg at du har gjort rigtig godt :biggrin: og længden er lige tilpas :)

Åhh det var sødt asgt!

Jeg bliver mere og mere glad for talen.

Tænk, det tog et par gange at lave udkast, og så kun 15 min at skrive den! Lige pludselig en dag, så var den der bare!! :loveshower:

:huh: Trine

Det må jeg nok sige det var hurtigt.... Men du har lige vidst hvad det var du ville skrive jeg håber at jeg får lige så nemt ved det når jeg skal skrive til min kære mand... jeg glæder mig til at høre om hans reaktion på de smukke ord :sm:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer