Guest Liljerose

Hvad gav I for jeres kjole, og hvor købte I den?

122 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har giver 5000 for min kjole (har desværre ikke noget billedet) og den er købt hos Cindelella festkjoler, normal pris for den er 11.000, så synes ikke det er dyrt for den :) Og det er bare drømmekjolen. Jeg skal ikke giv noget for leje af skør og tilretning og slør får jeg af min mor :)

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole koster 3746 kr. dette er inkl. tilretning. Fik tilretningen med i prisen, eftersom Lilly kørte med et tilbud på nogle af deres kjoler, men min var kun nedsat med 25%, så hende i Lilly gav mig tilretningen eftersom den ikke var nedsat med 40% som de andre var. Mangler dog stadig slør og skørt.

Redigeret af sgplcamilla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gav 14 000 kr for kjole og skørt - jeg vil ikke have slør. Jeg kan slet ikke finde ud af at prutte om prisen, så jeg fik ingen rabat - men til gengæld rigtig god service hos Bride and Galla i Helsinge. Kjolen er fra Marianne Carøe og er to delt med top og skørt - så kan toppen bruges til noget andet senere, hvilket var min undskyldning for at bruge så mange penge ... :oops:

0

Del dette indlæg

min kostede 9200, normalpris 10200, købt i House of brides i taastrup. dertil slør købt for 1500 (fik ekstra 1000 kr i pre-messerabat ved at købe slør og kjole sammen). kjolen kan ses i min planlægningstråd - går og venter spændt på den kommer hjem til mig.. :)

Jeg startede også med en smertegrænse på 6000 kr, men fandt også langsomt ud af at det jeg ville have kostede lidt mere... så måtte lige omlægge budgettet lidt. -men det lykkedes ..

0

Del dette indlæg

Min kjole har kostet 10,400 kr + 650kr for skørt + 800kr for mit slør og så skal jeg også betale skrædderen. Ved endnu ikke hvad det kommer til at koste :)

Redigeret af Musenberg
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt min kjole hos Brizilla i Kølkær ved Herning, der var ophørsudsalg så alt var sat ned med 50%.

Så alt i alt har jeg givet 4950 kr. for Kjole, slør, skørt, og sko. Nu venter jeg bare spændt på at få den hjem så jeg kan få den lagt op hos min svigerinde der er skrædder......

0

Del dette indlæg

Jeg skal til at komme ud af skabet, da der oftest er 4 mdr bestillings/leveringstid på kjoler (den der ikke hænger i butikken i den ønskede størrelse). Jeg kan slet ikke forholde mig til at tage en beslutning om en kjole så lang tid i forvejen.

Men super fine kjoler i alle har vist, og det har også givet mig input og butikker jeg ikke havde opdaget fandtes :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde selv et budget på 5000, og det er fint at have det som udgangs punkt, du kan sagtens finde en masse kjoler til en pris deromkring. Hvis du så prøver en kjole der bare er dig, men som koster lidt mere, så er du også villig til at finde de penge frem :lol:(det oplevede jeg ihvertfald selv) Men det er godt at have et udgangspunkt, ellers tror jeg mange sælgere finder de dyre sager frem med det samme.

min kjole er fra lilly, det er en model fra sidste år som går igen i 2012 kollektionen så den var desværre ikke sat ned.

kjolen koster 5500 og tilretningen 1400kr. slør skal jeg ikke have, en sød kvinde herinde fra laver mig et headpiece istedet. og skørtet låner jeg fra en veninde, som har et lilly skørt magen til det jeg ellers skulle købe, fra da hun selv blev gift. :thumbsupsmileyanim:

08-3140-CR_1_medium.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har købt min kjole hos Bentes brudedesign. Den kostede 5999 kr., men jeg fik 10% rabat pga. udsalg, og så mangler jeg tilretningen hos Frederiksberg Skrædderi. Aner ikke hvor meget, det bliver, men der får jeg også 10% rabat. Gætter på, det kommer til at koste et par tusinde....

0

Del dette indlæg

Jeg gav 12.000 kr. for min kjole (en Maggie Sottero), her kom der så et skørt på 900 kr. oveni, derudover skal den tilrettes når jeg får den hjem og det løber nok op i 3000 kr.

Kjolen er købt hos House of brides :)

Må man spørge hvilken Maggie kjole du har købt? :)

Det er desværre hemmeligt til efter brylluppet :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har købt min kjole hos Bentes Brudedesign. Jeg faldt for en kjole med 30%, så jeg har betalt 2700kr. Så kommer skrædderen oveni.

Men, generelt så har de mange kjoler til billige penge. :)

ellers, så bestil tid på bryllupsmesserne, så giver de forskellige butikker 20% rabat på kjolen eller 1000kr i rabat på tilbehør. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer