Guest Liljerose

Hvad gav I for jeres kjole, og hvor købte I den?

122 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså nu fik jeg jo min gratis af min mor... ved at den oprindeligt koster ca 6000 og så er der kommet ca 2000 oven i for tilretning fordi jeg skal have syet ærmer på min... Men ved at man på udsalg sagten kan finde nogle flotte kjoler til en billig pris *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole er købt på udsalg til 1.000 kr. Nedsat fra 10.000 i Panayotis :biggrin:

Rådet herfra skal lyde, at du i butikkerne spørger, om de har nogle af sidste års modeller på lager - dem kan de nemlig sælge billigt; og det kan være svært at se, det er sidste års model :sm:

0

Del dette indlæg

Min er købt brugt (hvilket godt kan anbefales) og gav 1.800 ,- kr for kjolen inkl. matchende taske!

Kjolen er italiensk special design fra pronovias, der findes et meget lille fåtal i verden, og det er en one of a kind her i DK! Den har kostet 12.000 fra nypris, så jeg mener jeg har gjort en god handel! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Min er købt brugt (hvilket godt kan anbefales) og gav 1.800 ,- kr for kjolen inkl. matchende taske!

Kjolen er italiensk special design fra pronovias, der findes et meget lille fåtal i verden, og det er en one of a kind her i DK! Den har kostet 12.000 fra nypris, så jeg mener jeg har gjort en god handel! :biggrin:

post-19375-1156357677.jpg

post-19375-1156357690.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min er helt ny (har "kun" stået som udstilling i et vindue) og er købt på dba.dk (den blå avis) for den nette sum af 3000 kr. hvilket jeg synes er pænt billigt for en helt ny kjole.

Hvis du meget gerne vil holde budgettet under 5000 kr for en kjole, så kan du jo finde den brugt.. Der er jo mange som sælger deres kjoler herinde samt på dba og qxl for den sags skyld.. Der er også mange nye, så den behøver ikke engang være brugt for at ligge under 5000 kr.

Pøj pøj med det.

:biggrin:

post-19776-1156359502.jpg

0

Del dette indlæg

Åååååååååååh wau nogle smukke kjoler vi har set herinde.

Min kjole har kostet 12.000 inkl. slør og skørt. Den er købt hos House of Brides i Tåstrup, og jeg ved den skal tilrettes, men har ingen anelse om hvad det kommer til at koste!

:biggrin: Lisen som GLÆDER sig til hendes kjole kommer hjem!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min er købt i Panayotis i Vejle, og jeg har givet 10.000 for selve kjolen, 3000 for sløret og 1000 for skørtet. (Den kommer i øvrigt til salg når jeg har brugt den..... ;) )

Hvad størrelse søger du?

Her kommer lige et par billeder:

Kjolen med model indeni post-19832-1156411909.jpg

Og med mig post-19832-1156412057.jpg

post-19832-1156412130.jpg

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg prøver lige nu at danne mig et overblik over, HVAD en brudekjole egentlig koster - og hvad man får får de penge...

Jeg leder selv efter en kjole med lange/halvlange ærmer - helst uden for meget blonde- og perleværk. Jeg er 160 cm høj og vejer 55 kg - jeg plejer at være en størrelse 38. Jeg satser på at have nogle meget høje sko på, men jeg skal lige konferere med kæresten, der ikke kan lide dem :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg har givet 7900 for min i house of brides, københavn.. Den skal tilrettes, jeg skal have slør, skørt osv., så alt i alt blir det nu nok lidt dyrere, men ca. 10.000 regner jeg med..

Kjolen er fra første gang jeg prøvede kjolen og købte den på stedet!! :loveshower::loveshower:

Hovsa - min mand har fundet bryllupsklar! fluks væk med alle billeder :biggrin:

Redigeret af LotteD
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer