Guest ulla

Så blev det vores tur!!

148 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Smukke Ulla...... Jeg er vist nok blevet lidt forelsket i dig og din mand nu!! :sm:

I er så smukt et par med kærligheden til hinanden lysende ud af hvert eneste billede! Jeres bryllup ligner en drøm - ja begge bryllupperne!! Jeg glæder mig til at se mange, mange flere billeder (og nej - du skal IKKE skære ned på beskrivelserne - vi skal have det hele med!!)

:biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der blev klippet sokker og tyskerne var målløse. Den tradition kender de ikke. Sjovt!

Også vores kysse-på-stole ritualer kender de ikke - men det kom de til. :biggrin:

Og "kysse når den anden er på toilettet" blev også gennemført til vild undren og jubel hos tyskerne.

post-16745-1156360379.jpg

Redigeret af ulla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev der ellers danset og festet.

Bandet er lidt specielt - derfor havde vi valgt dem. De laver udklædningsnumre undervejs.

Tina Turner, Sheer, Queen og Elvis var på besøg på scenen. Folk var ellevilde af begejstring. Det var et rigtigt proffesionelt show, og til tider næsten som at være til koncert. De var ALLE pengene værd (og det var MANGE :biggrin: ).

I et hjørne af salen var der også indrettet en "lounge" med bar og sofagrupper - og ståborde. En superløsning, der gjorde, at folk blev derinde istedet for at gå udenfor og snakke/ryge cigarer.

post-16745-1156361620.jpg

Redigeret af ulla
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde egentligt besluttet mig for at svare med en masser tomme linier, for ALDRIG har jeg været så tom for ord. Men så skrev Lena2007 det helt rigtige, så jeg tillader mig at quote

Smukke Ulla...... Jeg er vist nok blevet lidt forelsket i dig og din mand nu!! :blush:

I er så smukt et par med kærligheden til hinanden lysende ud af hvert eneste billede! Jeres bryllup ligner en drøm - ja begge bryllupperne!! Jeg glæder mig til at se mange, mange flere billeder (og nej - du skal IKKE skære ned på beskrivelserne - vi skal have det hele med!!)

:huh:

Hvor er du bare smuk begge dage (ja han er da heller ikke helt grim, ham husbonden :) ), men han kan ikke følge med dig.............smuk, smuk smuk.

Og helt vidunderlige lokaler. Og borde....Hvor er det vildt, så meget det lys gør!

Ja nu fandt jeg ordene, men jeg vil stoppe, så der er plads til flere billeder :biggrin::sm:

Lene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder med fugtige øjne og en trang til at rejse mig som var jeg til Robbie koncert og bare råbe: mere...mere...mere ...

I er et fortryllende par - så utrolig smukke og harmoniske sammen :loveshower: ... og du har formået at planlægge et bryllup der går ud over hvad de fleste mennesker blot har fantasi til, jeg har den dybeste respekt for dig og for det du har præsteret.. :biggrin:

Må jeres hjerter til evig tid være fyldt med den kærlighed og samhørighed I føler for hinanden lige nu... :huh:

kærlige :sm: Stine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer