Posted August 28, 2006 (edited) · Report post ... og jeg synes, at de alle er pæne uden tilnærmelsesvis at have en rigtig mening om det. Min veninde og kjoledamen gik helt amok og "dén er da bare LIGE dig", og jeg stod i midten og syntes, at det dels var lidt af et sus at prøve en brudekjole aka "nu-skal-jeg-giftes-sådan-der-er-en-der-virkelig-elsker-mig....rigtigt" og "de-er-jo-pæne-allesammen" for det er de jo. Ingen var dog med lange ærmer (damen sagde, at det kunne jeg godt glemme) - og da jeg trods alt er for nærrig på både egne og forældres vegne til at få den syet, så finder jeg bare nogt med brede stopper... tror jeg ;) Jeg er lidt ked af, at jeg ikke har nogen mening om, hvad jeg vil have - for mig er den til 8000 kr. lige så pæn som den til 3000 kr. Hvor er mit bridezilla-gen??? Edited August 29, 2006 by Liljerose 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2006 · Report post Hej, Du må ikke give op - det ER muligt at finde den perfekte kjole. Jeg er selv stadig et stykke derfra, men jeg tror at det er et spørgsmål om at lure herinde på andres kjoler, så man tilsidst er så "tunet" ind på bestemte snit, detaljer m.m. som du synes om. Bagefter tage i en brude butik og så fortælle hvad du er ude efter... Jeg har selv været i Panayotis i Vejle hvor de er villige til at sy til dig og uden købetvang. Alt efter hvor du bor - så har jeg også hørt en dame anbefalet, der bor i Viby J ved Århus. Mulighederne er uendelige - du skal bare få øje på dem først! Held og lykke og lige et bette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2006 · Report post Jeg tror du skal ud og prøve flere kjoler - pludselig er den rigtige kjole der, og du vil kunne føle at det er rigtigt !! Måske er det fordi, du så gerne vil have en med lange ærmer - at du ikke rigtig synes du kan finde det helt rigtige ?? Hvis ikke du har været hos Panayotis i Vejle - og bor i nærheden, så prøv at få en tid hos dem - det kan være, at de kan finde ud af noget med ærmer. De er ihvertfald rigtig søde i den butik og yder den bedste service.. Håber at det lykkes for dig, at finde KJOLEN Joan 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2006 · Report post Tak Jeg tror måske også bare, at jeg skal være glad for, at jeg ikke er helt hysterisk med det, men jeg synes virkelig, at de er rigtig fine allesammen... Corsagerne uden stropper var dog ikke et hit - jeg følte mig tyk og bar, så det skal det i hvert fald ikke være... Kjoledamen blev ved med at putte sløret rundt om mine skuldre og jeg blev ved med at hive det om på ryggen - jeg vil bare have, at det hænger som en detalje - ikke pakker mig ind 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2006 · Report post Prøv eventuelt hos Valentin Brudekjoler i Borgergade. (www.valentinbrudekjoler.dk) Dels har de et par kjoler på deres hjemmeside med lange ærmer, dels skriver de på hjemmesiden at de kan tilføje ærmer til kjoler. Jeg har ikke selv været hos dem (endnu). Held og Lykke med jagten :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 1, 2006 · Report post Hvis ærmer er drømmen så hold fast i det Jeg havde samme dilemma som dig,og jeg endte med at finde den ultimative kjole brugt.MEN med de rette ærmer i Go' jagt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 7, 2006 · Report post Mm design har også nogle med ærmer... http://www.mmdesign.dk/home.html Jeg håber du finder den perfekte brudekjole 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 7, 2006 · Report post Jeg var i sin tid hos messalina i københavn der havde de en del med ærmer, så det er da forsøget værd. Jeg vil dog ikke udtale mig om deres service... Held og lykke med kjole søgningen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2006 · Report post Hejsa. jeg er ved at utænke en ny kollektion der skal være klar til bryllupsmessen i Falkoner d. 10 februar. Min plan er at lave en hel del kjoler med ærmer , da der er et stort marked for det og et meget lille udvalg.....som du jo så klart også giver udtryk for. Det koster ca. 8000- 10.000 at få syet en kjole med ærmer uden corsage. Du slipper desuden for at skulle betale for tilretning af kjolen bagefter. Alt i alt kan priserne godt hamle op med priserne på de færdigsyede kjoler. -og man får hvad man vil ha` Venlig hilsen Helene. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2006 · Report post Ja, jeg skal nok ud og prøve nogle flere... Jeg synes bare, at alle kjoler er ens: corsage, corsage, corsage - den ene med glimmer, den anden med perler og den tredie med broderi - i mine øjne er de fuldkommen ens - jeg synes, alle kjolerne ligner hinanden - og hvad værre er: Jeg synes, at selv tynde piger (og sådan én er jeg ikke selv) ser buttede ud med bare arme - og det vil jeg saftsusme ikke!!! Og jeg gider ikke sulte mig for at kunne passe en kjole LR *der i skrivende stund ikke aner, hvornår hun skal få tid til at prøve kjoler* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2006 · Report post Jeg var også på TOTALT bar bund efter første prøvning. Som du selv siger: De er sgi' da meget pæne allesammen, og man ligner da en brud... men wauw fornemmelsen? Jeg syntes også at de allesammen lignede hinanden. Sig det til ekspedienten. Ofte propper de dig ellers bare i det 'sikre'. Jeg er sikker på at du også finder kjoLEN efter et par ture hvor du skyder dig ind på det rigtige! GOD JAGT! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2006 · Report post Uha.. Jeg kender godt den der med at yes-fornemmelsen mangler når man står ude i butikken. Det kan jo være såååååå hamrende svært med de kjoler. Derfor endte jeg også med at få min syet. Og jeg tror nok, at jeg endte med at stå med yes-fornemmelsen. I hvert fald kom jeg tættere på den med min syede kjole end med dem jeg prøved i butikkerne. Jeg tror ikke det var det jeg gik efter til at begynde med, men jeg endte med et par ærmer. Her et par ærmefotos til inspiration. Her er min egen kjole Lige et mere Og så lige et af en ærmekjole som jeg lige nu er MEGET forelsket i. Men jeg er jo gift, såååå..Iihh altså, hvis vi bare kunne blive gift engang mere Xzenia 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2006 · Report post Hej! Xzenia: Din kjole. hår og udskæring på kjolen er altså bare SÅÅ smukt! er helt vild med det! Simpelthen så flot!! Anna 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2006 · Report post Hej! Xzenia: Din kjole. hår og udskæring på kjolen er altså bare SÅÅ smukt! er helt vild med det! Simpelthen så flot!! Anna Ejjjj. Tusind tak for det. Det varmer helt vildt at høre. Tusind tak Xzenia 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2006 (edited) · Report post Hejsa Prøve at kigge på ***Ikke tilladt*** der er nogen med lange ærmer der er rigtig flott Seadancer Edited September 15, 2006 by seadancer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2006 · Report post Uha.. Jeg kender godt den der med at yes-fornemmelsen mangler når man står ude i butikken. Det kan jo være såååååå hamrende svært med de kjoler. Derfor endte jeg også med at få min syet. Og jeg tror nok, at jeg endte med at stå med yes-fornemmelsen. I hvert fald kom jeg tættere på den med min syede kjole end med dem jeg prøved i butikkerne. Jeg tror ikke det var det jeg gik efter til at begynde med, men jeg endte med et par ærmer. Her et par ærmefotos til inspiration. Her er min egen kjole Lige et mere Og så lige et af en ærmekjole som jeg lige nu er MEGET forelsket i. Men jeg er jo gift, såååå..Iihh altså, hvis vi bare kunne blive gift engang mere Xzenia Hej Xzenia - hvor er den sidste kjole fra ??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2006 · Report post Uha.. Jeg kender godt den der med at yes-fornemmelsen mangler når man står ude i butikken. Det kan jo være såååååå hamrende svært med de kjoler. Derfor endte jeg også med at få min syet. Og jeg tror nok, at jeg endte med at stå med yes-fornemmelsen. I hvert fald kom jeg tættere på den med min syede kjole end med dem jeg prøved i butikkerne. Jeg tror ikke det var det jeg gik efter til at begynde med, men jeg endte med et par ærmer. Her et par ærmefotos til inspiration. Her er min egen kjole Lige et mere Og så lige et af en ærmekjole som jeg lige nu er MEGET forelsket i. Men jeg er jo gift, såååå..Iihh altså, hvis vi bare kunne blive gift engang mere Xzenia Hold da op hvor er du smuk! Det er kjolen også 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2006 · Report post WOW! Det vil jeg også ha´!!... Du er SÅ smuk at det gør helt ondt... hihi... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2006 · Report post Til Xzenia: Hvor er du bare smuk i den kjole!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2006 · Report post Hej... Er lige i bryllups-planlægnings humør, så jeg sad lige og kiggede på kjoler på nettet.... Så disse og kom til at tænke på denne tråd. På denne side er der da en del kjoler med lange ærmer http://www.snehvidebrudekjoler.dk/?Menu=2&first=60 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2006 · Report post Til Xzenia: Hvor er du bare smuk i den kjole!!! hejsa Hvor er I bare søde. Tusind tak for det. Fik helt røde kinder-agtig. Mang tak for det. Knus Xzenia 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites