byrco

Pyha... Det har været nogen lange dage...

17 indlæg i dette emne

Altså det giver virkelig stof til eftertanke når man går ind og kigger ca en million gange på en dag, og gang på gang får af vide... FORBIDDEN..

Tør slet ikke at tænke på hvordan jeg ville have haft det hvis jeg ikke var gift endnu...

Men skal vi ikke alle sige.. velkommen tilbage.. :(

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NØJ!!!!

Det må i ALDRIG ALDRIG gøre igen, for pokker hvor har det været nogle lange dage uden BK... Man har ikke en chance for at følge med i de hektiske dage op til de bryllupper her i weekenden og jeg har ikke kunne opdatere i min tråd... Jeg tør slet ikke tænke på hvis det sker igen lige op til mit bryllup..

Knuz Mia :bearhug:

Redigeret af Mtune
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er noget værre noget..

Forleden aften gik jeg i seng i bar protest over at BK ikke virkede.. Jeg anede ikke hvad jeg skulle give mig til.. David sad noget forbløffet tilbage da jeg bare gik og ikke kom tilbage... :(:bearhug:

Knuz Mia :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Det glæder mig at høre, at BK har været savnet :bearhug:

Velkommen tilbage

:bearhug:

Savnet?? Det er ikke ordet :blush:

Det må I altså ikke gøre en anden gang :bask: :td:

Ja det er noget værre noget..

Forleden aften gik jeg i seng i bar protest over at BK ikke virkede.. Jeg anede ikke hvad jeg skulle give mig til.. David sad noget forbløffet tilbage da jeg bare gik og ikke kom tilbage... :blush:-HAHA-

Knuz Mia :(

Jeg er også kommet forbavsende tidligt i seng de her dage :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:bearhug: VELKOMMEN tilbage til BK :(

:blush: Lisen du har da helt ret.... Hvad skulle man næsten snakke om til sidst -HAHA-

Det endte faktisk med at vi talte detajler til brylluppet :blush: helt ærlig...! arj det er godt at vi er oppe at køre igen, han skal jo nødig tro at han er med til at bestemme for meget :td: arj det var en spøg, for vi bestemmer lige meget!

Hej venner :bearhug:

Den eneste trøst var, at jeg ikke gik glip af noget fordi i andre heller ikke kunne komme ind.

Savnede jer :balloons:

:bearhug: vi er tilbage igen søde Pernille!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et eller andet sted var det næsten befriende. Jeg har sådan et fast rituale med lige at skimme de sidste nye indlæg igennem og efter at have spillet firmafest fredag, bryllupsfest lørdag, og med ungerne til fodbold lørdag var der ikke rigtig tid til at gå ind før søndag aften, hvor man så regnede med at man skulle tæske 10 siders nye indlæg igennem. Det skulle man ikke for systemet var nede :biggrin:

Mon ikke det handler om at folk har måttet væbne sig med tålmodighed men at produktet (hastigheden m.v.) til gengæld bliver bedre end før. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

babyklar er også nede...

Og det er hårdt for en højgravid hormonella med termin i morgen..

Der er mange i vores termin som føder lige nu, og det er ret trælst at ikke kunne gå ind og se hvem der har født nu og hvad det blev..

Det er jo ikek liige det store man får lavet så tæt på termin... ihvert fald ikke her.

Knuz Vinni

39+6

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer