Guest Omzig

Ringet op af en fremmed mand kl 24?

19 indlæg i dette emne

Hej

Jeg vil lige dele en lidt underlig oplevelse med jer. Jeg fik sent igår aftes en SMS fra en der hedder Kaare, men kender ingen med det navn. Tog dog ingen notits af det, da det sikkert var en tastefejl i nummeret.

Men ved 24-tiden ringede min mobil så. Jeg kiggede undrende på M, der grinte og sagde "Det er nok Kaare" og det var det. Da jeg sagde at jeg ikke vidste hvem han var, spurgte han så om jeg ikke var den T, der har 2 børn og et barnebarn der hedder emilie. Men nej det er ikke mig. Så undskyldte han pænt, og lagde på.

Det undre mig bare lidt, at man ringer til en person kl 24, når man ikke er helt sikker op hvem man har fat i. Det mest underlige var at han kunne mit navn, så det var ikke bare en taste fejl.

Det tyder på han har slået mit nummer op på nettet, i den tro jeg var en anden....

Han kaldte sig endda "wannabe islænding" , hvilket der får mig til at tænke på at han troede jeg var en han havde chattet med. :heart:

Her i prøvet noget tilsvarende?

Omzig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh... Det har jeg ikke.

Men HVIS jeg blev ringet op så sent, og jeg kunne se at det var et nummer som jeg ikke kender (har nummerviser), så ville jeg ikke ta' telefonen. Det ville jeg kun hvis det er nogen jeg kender. Mine forældre ringer nogle gange til os efter midnat, og enkelte andre venner kunne også finde på det, fordi de ved at vi først går meget sent i seng. Men som sagt, så "screener" (staves det sådan?) vi indkomne opkald på det sene tidspunkt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Næh... Det har jeg ikke.

Men HVIS jeg blev ringet op så sent, og jeg kunne se at det var et nummer som jeg ikke kender (har nummerviser), så ville jeg ikke ta' telefonen. Det ville jeg kun hvis det er nogen jeg kender. Mine forældre ringer nogle gange til os efter midnat, og enkelte andre venner kunne også finde på det, fordi de ved at vi først går meget sent i seng. Men som sagt, så "screener" (staves det sådan?) vi indkomne opkald på det sene tidspunkt.

Mobilen lå i stuen, og vi var lige gået i seng, så jeg skulle lige se hvem det var. Er ikke vant til folk ringer på det tidspunkt, men der kan jo ske noget, hvor man bliver nødt til at ring på det tidspunkt.

Jeg nåede ikke telefonen, men da jeg kom ind i soveværelset med mobilen, og sagde M havde ret, at det var Kaare. Så ringede den igen, og så tog jeg den, så den ikke skulle ringe en million gange. Kunne jo bare ha slukket den.

Synes bare det var en spøjs oplevelse.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han havde sendt en SMS! Tydeligvis var Kaare mere end almindelig elskovssyg *GG*

Jeg har også oplevet noget lignende - og bare de ikke stønner eller er mærkelige er det ok.

men jo, det er sent (men hvis jeg var kaare og vild af længsel havde jeg gjort det samme)

Godt I kunne grine af det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg skiftede nummer for 2½ år siden begyndte der at komme mærkelige sms'er som tydeligvis ikke var til mig! " Hej Stinna, hvordan går det" " Stina kommer du snart hjem" " Stina du er mit livs kærlighed" osv osv osv.

Men det værste var dog at jeg en dag fik en besked a la " Kære stina jeg elsker dig over alt på jorden, du er jo mit barn, kom hjem, jeg er den der har opdraget dig og holdt dig i mine arme"

Måtte pænt skrive til pigens mor, at jeg ikke var hendes datter, det var dybt ubehageligt, for hvor er Stinna? Og hvorfor har hendes mor ikke hendes navn! Alders mæssigt (bedømt ud fra folk der har ringet) har hun ikke været andet end en 17 år!

Jeg får stadig sms'er en gang i mellem, ca. en gang ugentligt får jeg en sms fra crasy daisy i tønder :heart: om hvad der sker denne weekend! Nogen der ved hvordan man slår den service fra????

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe, det med en stønner!

Min kæreste stillede op til folketinget, og derfor var hans oplysninger jo overalt på nettet etc., - og der ringede altså en mand og stønnede i tlf... Nogle gange sagde han lidt - ellers også skrev han mails. når han ringede var det bare for at stønne.. fandt aldrig ud af hvem det var...!!

Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er også ofte blevet ringet op på min mobil af sure folk, der vil vide, hvornår jeg kommer og reparerer deres oliefyr. Øh??? :heart:

Og vores fastnet nummer har stor lighed med det lokale lægehus. Yes yes - gamle koner, der ringer og bliver sure over at det ikke er hos lægen. -HAHA-

Redigeret af Nenya
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er også ofte blevet ringet op på min mobil af sure folk, der vil vide, hvornår jeg kommer og reparerer deres oliefyr. Øh??? :heart:

Og vores fastnet nummer har stor lighed med det lokale lægehus. Yes yes - gamle koner, der ringer og bliver sure over at det ikke er hos lægen. -HAHA-

Vi har den faste regel at vi ikke ringer til folk efter 21 - 21-30. Eneste undtagelser er når man har folk på mailen efter dette tidspunkt og de siger ok for at man ringer, eller når os dj's snakker sammen indbyrdes under eller lige efter et job.

Vi oplever faktisk heller ikke at folk, herunder Diskobil kunderne eller revisorerne, ringer efter 21.

Til gengæld bliver jeg ofte ringet op i "skattefirmaet" af alle mulige sælgere, herunder de såkaldte fup firmaer. Det samme bliver Lone med hensyn til DISKOBIL. De vil bliver hårdt og kontant spurgt om det er fordi de vil sælge noget, og derefter bliver de cuttet af. Se sådan noget skidt skal danske erhvervsdrivende udsættes for, fordi SKAT sælger oplysninger til Danmarks Statistik som så sælger dem til de pågældende, herunder de såkaldte fup foretagender.

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tjaaa...... på den mobil jeg havde gennem mit tidligere arbejde blev jeg ringet op i tide og utide af en eller anden fulderik ved navn Hans, der sad og hældte i hovedet på Langå Kro (slog det viste nummer op på Krak og det tilhører altså Langå Kro).

Han ville altid have en tid på torsdag kl. 23 til en omgang "i ved nok".... :banned: :biggrin::biggrin:

Sidste gang han ringede var kl. 1 om natten og der eksploderede jeg sgu godt nok!

Jeg råbte ind i telefonen at det her var sidste gang at han skulle bryde sig om at ringe og genere ordentlige mennesker og at hvis han nogensinde ringede igen ville jeg omgående tage til Langå Kro og personligt flå banditten af ham, så han aldrig fik brug for de efterspurgte ydelser mere..... -HAHA- :bask:

Og SÅ blev der fred....... -HAHA-

:heart: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

For ca 3 år siden blev jeg også ringet op omkring midnat, det var en fyr. Han presenteret sig som han far tjatten, på det tidspunkt havde jeg ikke computer og tjattede aldrig. Jeg fortaltde ham at det måtte være forkert nummer, men det var mit nummer han havde fået af den pige han tjattet med.

Jeg har et rimelig nemt nummer og tror mange tror der ikke er et privat nummer, men synes ikke der er sjove at blive vækket på den måde.

Der er også en gammel mand der ringer til mig rimelig tit, når vi tager telefonen ligger han på.

Har ringet til politiet for at hører om de kunne stoppe det, men nej, nu har det stået på i 4½ år og han ringer stadig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skummelt :bask: :bask: :bask: . Da jeg var teen blev jeg ret ofte ringet op af stønnere - men jeg er vist blevet for gammel til at de gider gøre sig ulejligheden længere.....et enkelt plus ved at være passeret de 30 er da der :heart:

Beatles

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm på fastnetten er jeg vant til at folk ringer for spørge om vi har diverse spisestel eller bageforme. Vores telefon nr er næsten magen til Imerco i ballerup. Men de ringer jo kun i åbningstiden. :heart:

På M's arbejde ringer folk for at høre hvornår deres bil er færdig repareret..... det skal måske lige nævnes at hvis han skulle fixe nogen bil, ville den sikkert ikke kunne køre mere!! -HAHA- Han er softwareudvikler, så de bløde hænder er ikke vant til hårdt arbejde!

Omzig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber at i har lidt tålmodighed for det her bliver vidst en lidt lang historie( så er i advaret)

For ca 6 år siden gik jeg og gjorde værelse i stand til vores kommende barn sammen med min søster fordi manden var på kursu i tønder..

Så ringer telefonen og en mand der ikke presentere sig begynder at spørge om forsk. ting om vores gamle lejlighed.. hm det gad jeg da ikke lige svare på og oplyste ham om hvem om hvem udlejerren var vi afslutter samtalen og jeg går ned og tjekker nr viseren han ringer fra hemmeligt nr....

Lidt efter ringer tlf igen det er samme mand og nu begynder han at spørge til min mand og hvor han er henne så bliver jeg lidt irreteret og siger at han kommer hjem senere han skulle da ikke vide at jeg var mutters alene hjemme... vi afslutter samtalen og jeg tjekker igen nr viser det er stadig hemmeligt nr

kort efter ringer han igen denne gang bliver jeg både noget pist og bange... Nu begynder og spørge til hvor jette er og jeg siger hvem jette ja hende der er kæreste med lars ja det er sku mig der er kæreste med Lars og han er stadig ikke hjemme og jeg afslutter samtalen temmelig brat og tjekker igen nr viseren og denne gang har han glemt at skjule det også er det en pizza bar i byen... :blush: hmpf så handlede vi ikke der mere før ca 5 år efter

(her imellem vil jeg lige tilføje at jeg så blev så bange om natten pga nogle lyde at min mor kom for at hente mig kl 2 men jeg måtte køre i min egen bil for at ha noget at komme hjem i igen dagen efter også på vej der ud er der en bil der blinker af mig og jeg blinker lidt irreteret med tågelyset også køre de lige engang med sirene lyset DET VAR POLITIET der lige ville høre hvad jeg lavede der kl 2 med dyner på bag sædet og meget rystende og grædende fik han HELE historien hæ hæ de har nok tænkt deres)

også lige for 2 mån siden hvor vi var i nød bilen var i stykker vi havde ikke noget mad og de var de eneste der bragte ud så ringer jeg derned og bestiller pizza og skal til at sige min adresse men så siger han den i munden på mig ja jeg blev da helt varm i kinderne det var bare så klamt og jeg vil hellere falde død om af sult end at skulle handle der igen fy ha :balloons:

Håber ikke jeg har kedet jer ihjel men det gjorde godt lige at komme af med :biggrin:

Redigeret af blomst78
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forleden dag lidt over midnat får jeg en sms fra et nummer jeg ikke kender. Det var ret underligt... En fyr jeg åbenbart havde chattet med over dating for mange år siden, havde endelig fundet mit nr igen og ville høre hvordan det gik.

Jeg kan på ingen måde huske ham, men han kunne fortælle en masse omkring mig og mit liv.. Det var SÅ underligt.

Jeg har tjekket ham med hensyn til navn og nr på nettet og det passer... men jeg aner stadig ikke hvem denne fyr er..

Han sagde han havde ledt efter mig i alle disse år og ville gerne genoptage kontakten. Det er så fint nok, men hvem er du? Han fortæller ikke så meget om sig selv og efter jeg får sagt at jeg har en kæreste og skal sove, da det jo er sent.. Ja så hører man ikke mere fra ham.

Det er rimelig underligt.. Men sådan nogle folk skal der jo også være plads til :biggrin:

:balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får stadig sms'er en gang i mellem, ca. en gang ugentligt får jeg en sms fra crasy daisy i tønder :hug: om hvad der sker denne weekend! Nogen der ved hvordan man slår den service fra????

:(-HAHA--HAHA-GP

Jeg fik en gang en rææææææægtig hed SMS fra en eller anden gut :banned: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blink.gif :heart::balloons: :banned:

Jeg skrev så til ham at det nok liiige var et forkert numme han havde skrevet til. Han blev SÅÅÅ flov :biggrin:

Og for en måneds tid siden fik jeg så en besked fra Thomas som ville have mig med ud og spille tennis og se på piger :balloons:

Det måtte jeg pænt takke nej til :blush:

Redigeret af Librian
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det sker faktisk jævnligt... folk ringer forkert. Også ryger de den lange vej til Kina..

Som regl er det pga. tids forskellen!!

Min veninde sad en aften og kede sig.. kl.21 aften. Så hun ringede lige op... kunne godt høre der var noget helt galt, for min mand lød vildt mærkeligt.... måske fordi kl.var 03 morgen hi hi........ hun er nu blevet tilgivet. :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Engang lå der en besked på min mobil-telefonsvarer, hvor et eller andet fuldstændig ukendt pigebarn svinede en eller anden til for noget personen havde lavet til en fest dagen før ... imponerende sprogbrug hun lagde for dagen ..

I første omgang blev det ignoreret, da jeg absolut ikke havde været til nogen fester på det tidspunkt, men det fortsatte over flere gange.

Heldigvis var nummeret blevet registreret, så det var en smal sag at ringe møgtøsen op og forklare, at hun havde ringet forkert og det svineri gad jeg ikke høre på. Og at hun foresten generelt burde tænke lidt over sit sprogbrug, for sådan kunne man bare ikke tale til folk generelt.

Det var selvfølgelig forkert nummer, og det var en MEGET flov pige som undskyldte mange gange.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer