Tikkitavi

Så er jeg blevet frue :o)

110 posts in this topic

Ja, så skal I bare høre.

Torsdag. 31. august tog jeg til frisør kl. 9 - og fik lyse striber i, det var en supersød frisør, og resultatet blev ret godt -HAHA-

Kl. 14:30 tog jeg min ældste storesøster med ud til Cinderella, for at hente min så absolutte fantastiske kjole - den fik lige den sidste finish, mens vi ventede - men SÅ var den også klar til at komme med mig hjem.... Eller hjem og hjem, den skulle ud til min storesøster og hænge, for der skulle jeg tilbringe min sidste nat inden brylluppet.

Cinderella gav mig en flaske champagne og to smukke glas med som tillykke - det var rigtig sødt af dem.

Fredag d. 1. september :

Vi tog ned i byen, for at ordne det allersidste, inden vi kørte ud til Restaurant Parken for at aflevere bordkort, bordplan, kameraer og gæstebog.

Kl. 17 kom min tvillingsøster og hentede mig, og vi kørte ned efter roser, som skulle i mit hår sammen med sløret.

Vi kom ud til min storesøster, hvor også min tredje søster var kommet til. (Vi er 4 søstre i alt). Vi ville ikke lave mad, men bare hygge - så jeg havde bestilt platter til os fra byens smørrebrødsforretning - mmuuuummmmmm, hvor var det lækkert!!!

Efter maden, fik jeg givet mine søstre hver en gave, som tak for, at de ville være mine brudepiger. Gaven var (som nogen sikkert husker) et lommetørklæde, hvor der stod "Brudepige", og så deres navne nedenunder. Det var søde AnnieW der havde været i gang.

Vi satte os til rette i sofaen inde i stuen, hvor også min smukke kjole hang - så kunne jeg kigge på den så meget jeg ville :(

En dvd røg i maskinen - "Veninder " - og slik, chips og sodavand kom på bordet.... Det var ren råhygge!!!! Efter 1½ times tid med grin spillede vi Trivial Persuit.... Med børnespørgsmål!!! Spørg lige om ikke det alligevel var for svært for fruen her :)

Så blev klokken også 01, og vi vandrede i seng.

Min tvillingsøster og jeg sov i stuen, og vi lå og så lidt tv (tegnefilm - det eneste min mave kunne klare på det tidspunkt, da jeg hele dagen havde rendt i pendulfart mellem stuen og toilettet :boohoo: ) Jeg kunne dog ikke helt falde i søvn, så jeg sms´ede lidt med søde Heidi (Ryberg), men ved 02-tiden måtte jeg altså overgive mig til søvnen - og jeg sov hele natten uden problemer - dejligt!!!

Lørdag d. 2. september:

Jeg stod op kl. 08:15, kiggede over på min brudekjole, og blev (næsten) klar over, at nu var det altså i dag jeg skulle giftes....

Jeg havde stadig mange nerver på - men tog god tid under bruseren... Jeg skulle jo også lige gøre mig lidt lækker overfor Niller, og kjolen var jo uden ærmer, så der skulle jo helst ikke være udsigt til noget urskov derunder i hvert fald.

Min storesøster Lone havde lavet lækker morgenmad - og jeg kunne kun spise ½ rundstykke, men lidt havde bestemt også ret denne dag -HAHA-

Min frisør kom kl. 11 og vi startede ud med, at kigge på de roser jeg skulle have i håret.... Som var totalt visne og ubrugelige... Min storesøster ringer så og skælder blomsterhandleren ud, da de vist heller ikke havde været for kønne da jeg hentede dem dagen før... Nå - men det fik vi absolut inet ud af - så min søde søde svoger blev sendt afsted efter nye roser hos en anden blomsterhandler - og kom tilbage med de smukkeste roser.... Som tilfældigvis var nøjagtig mage til dem, der så var i min buket, og Nillers brystbuket.

Vi fik sat mit hår (billeder følger) - og det var bare så smukt!!! Det gjorde min frisør virkelig godt.

Mit hår var færdigsat kl. ca. 13 - og kl. 13:45 tog jeg så mit bryllupslingeri på - og bagefter min smukke smukke brudekjole... Min far kom kl.14 - og så sad jeg ellers og ventede pænt ½ times tid, til min stedfar kom i sin bil, som var pyntet med slør på kølerhjelmen - meeeeeget flot!!

Kl. 14:40 kørte vi så afsted til kirken - og jeg var meeeeeget spændt i min mave!!!! Mine tre søstre var rigtig søde, til at hjælpe mig med min kjole og mit slør, så det kom helskindet ud af bilen.

Vi bliver mødt af Nillers storebror, som vi havde shanghaiet til at byde folk velkommen, efterhånden som de kom til kirken.

Indenfor bliver vi mødt af kirketjeneren, som bare var så sød og helt rolig - og sagde, at der var kommet blomster til mig, som var inde i våbenhuset..... Der går vi så ind - og der ligger den smukkeste brudebuket, sammen med tre brudepigebuketter og min fars brystbuket. Der fik jeg godt nok en klump i halsen, for det var bare såååå smukt det hele..

Så siger kirketjeneren, at nu giver han besked på, at der skal ringes med klokken... 9 slag inden døren skulle åbnes, og min far og jeg skulle op af kirkegulvet...

Organisten begyndte at spille "Bryllupsmarchen", og døren gik op - og der stod Niller oppe ved alteret og smilede over hele femøren... Min far havde en krykke ved den ene side, så vi gik ikke så hurtigt - men det gjorde ikke det mindste, for jeg havde tid til at nikke til stort set alle gæsterne - og det var bare rigtig dejligt!!!

Min far var meget rørt, da vi skulle ind, derfor det lidt mutte udtryk :sm:

Mine tre brudepiger gik på række bag os med de smukke brudepigebuetter - som armbånd. (Fra venstre: Helle, Jette (tvilling) og Lone)

4.JPG

Så gik det hele igang - vi blev viet, og præsten synes hun midt under velsignelsen skulle påpege, at der ikke måtte tages billeder under selve handlingen.... Måske skulle hun have startet med at sige det... Vi morede os i hvert fald over det :boohoo:

Så skulle vi ud af kirken - som mand og kone :):blink:(y)

8lille888.JPG

Vores smukke ringe, og mine negle, som min storesøster Helle har lavet.

Vores_ringe.jpg

Så gik turen til Parken, hvor vi havde den fedeste bryllupsfest - rigtig mange havde forskellige indslag.

Der var taler fra:

Niller, toastmaster (min stedfar), mig, Nillers far, min tvillingsøster, og Nillers bror. Der var forskellige sange - og min ældste storesøster havde lavet en lille bog til mig med billeder af mig, da jeg var lille :biggrin:

Jeg havde jo skrevet tale til Niller - hans far sad med tårer ned af kinderne, så ham skulle jeg bare ikke kigge på... Jeg havde så allieret mig med en af vores fælles veninder, som vi spiller teater med, til at komme og synge en tekst jeg havde skrevet til "Wind beneath my wings" - og I skulle se Niller i ansigtet da jeg sagde at hun ville komme ind af døren - han var fuldstændig paf!!! Hun sagde, at hun syntes vi skulle danse til den - g det gjorde vi så - meeeeget rørte over hendes sang. Hun sang så smukt, og vi kunne høåre på hendes stemme, at hun var meget rørt selv.. Vi sad og så dvd´en i går, og jeg kunne slet ikke holde tårerne tilbage, da hun begyndte at synge - det var sååå smukt... *suk* :heart:

Vi festede og festede - og musikken var simpelthen suveræn hele vejen igennem - og brudevalsen klarede vi til UG - vi havde jo også øvet os... Og der blev da også klippet strømper og revet i slør til den store guldmedalje...

:biggrin:

Natmaden kom 1:30 - og det var bare lækkert! Brød med forskelligt slags pålæg - liiiige hvad man havde brug for efter sådan en fest. Så tog vi afsted til hotellet - Niller åbnede knapper på kjolen, mens jeg pillede de 30 nårnåle ud, jeg havde fået sat i.... Så røg der ellers tonsvis af ris ud på gulvet.... Vi kunne simpelthen ikke holde os vågne, til at fuldbyrde bryllupsnatten - vi faldt fuldstændigt om.... Og sov helt vildt godt!!!!

Næste dag hentede vi så gaverne på Restauranten - det var meget mærkeligt at komme derhen igen - men de var så søde derhenne - og aftenen igennem var demeget usynlige, og klarede det meget professionelt!!!

Pyhaaa - det blev langt, men så har jeg da et sted at læse det hele igennem i ny og næ....

:heart:

post-14907-1157532460.jpg

post-14907-1157533087.jpg

Edited by Tikkitavi
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hey søde...

Endnu engang et stort tillykke herfra...

Hvor er det nogle skønne billeder...og kjolen...*SUUUUUK*

Og brudebuketten...hvor er den bare super flot...

Glæder mig til at se flere billeder...

:heart:

0

Annonce ♥

hvor er du altså bare super smuk i din kjole...

og sikke en beretning, det er lykkeds for dig at få mig til at sidde her med en lille tåre i øjnkrogen, det er ellers ikke sket før

et 1000 gange forsinket tillykke med dagen

0

Annonce ♥

Jeg vender tilbage senere....... denne her tråd kræver lidt tid og jeg er lidt træt..... så en ordentlig tilbagemelding får du senere (undskyld)....... indtil videre...... hvor så du flot ud!!!!!!!

:heart: tillykke -HAHA-

Beatles

0

Annonce ♥

:blink::) :yay: :heart: skønne billeder, glæder mig til at læse og se mere, nåede nemlig ikke at læse din beretninge denne gang, hihi fordi jeg ville så gerne se billeder inden jeg skal i seng.

Hvor er du bare super :heart:-HAHA- :carrot: skøn i din meget flotte kjole :biggrin:

(y) I er et enormt sødt par :sm:

En utrolig smuk buket og smukke detaljer :):(

:biggrin: fra sarah som kigger forbi igen og læser videre -HAHA-

0

Annonce ♥