Louiseh79

Louise og Williams bryllup 7/7-07

2,558 indlæg i dette emne

Jeg har booket tid hos House of Brides kl. 11, så nu må jeg se, om mine tanker om kjole er helt til hest. Regner dog ikke med at skulle købe noget i morgen, for min mor kommer nok over og hjælper mig senere, men det er vel godt nok lige at prøve lidt....

Hmmmm - så må vi ikke håbe det går dig ligesom mig, der også bare skulle "ud og prøve"... :super:

Glæder mig til at høre, hvordan det er gået i dag!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi fået ringe!!!!

Og jeg har kigget på kjoler...

Og selvom jeg har supertravlt, skal i da ikke snydes for nogle billeder :thumbsupsmileyanim:

Først ringene - min veninde nåede endda at snuppe en enkelt billede af os i butikken

post-22121-1159627312.jpg

Da William skulle betale...

post-22121-1159627343.jpg

Så fik vi æsken...

post-22121-1159627357.jpg

Og så kunne vi ikke lade være med at tage dem på

post-22121-1159627384.jpg

Og lige et dejligt billede af min kommende mand -HAHA-

post-22121-1159627400.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg prøvede flere forskellige kjoler hos House of Brides. Og selvfølgelig forelskede jeg mig i én til 13.000 kroner - ret meget over vores budget... Den er af det lækreste silke duchesse og den er smuk som bare fanden!!!

post-22121-1159628313.jpg

Men jeg prøvede også den her, som faktisk sad rigtig flot - og den passer ret godt på min stil. jeg havde forelsket mig i Rembo, men den er bare ikke så fiks i en str. 44... Glæder mig til at have min mor med næste gang :thumbsupsmileyanim: Den her var noget bedre til prisen - under halvdelen af den anden. Og den sad altså ikke dårligt overhovedet...

post-22121-1159628322.jpg

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Prøvede også denne har, men jeg vil ikke have slæb, og det ville være synd, at tage slæbet af den her... Den sad ellers fantastisk...

post-22121-1159628488.jpg

Og bagfra

post-22121-1159628499.jpg

Nok for nu - vender tilbage i morgen... Skal være til fest om en time!!! MED MIN NYE RING PÅ!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAAAAAUUUUWWWWWW nogle lækre ringe!!!

Kan godt lide at de er lidt store og "rustikke" i det - de er skide flotte!

Og kjolerne... Ja, man skulle da være et skarn hvis man ikke kunne bruge dobbelt så mange penge på sin kjole i forhold til budgettet. Jeg har fundet SÅ mange smukke kjoler til +10.000 kroner - må bare affinde mig med, at det altså ikke bliver sådan en jeg skal have. Der ER jo også mange flotte kjoler til noget billigere penge - heldigvis! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej søde Louise.

Jeg elsker også vandet, det er så smukt. Kan godt forstå at du vil prøve at få lidt af det med ind i jeres bryllup, nu hvor det betyder så meget for dig. Det med sten syndes jeg nogle gange godt kan se lidt hårdt ud (hvis du forstår). Men at du vil sætte dem sammen med røde roser/blade syndes jeg virkelig er en super ide. Det gør det mindre robust og mere blødt... Hmm taler vist lidt mærkeligt idag, men håber du forstår :thumbsupsmileyanim:

Glad for at høre at det gik godt med at hente ringene og se på kjole. Syndes bare de kjoler du har set på er super smukke! De er virkelig smukke, er personligt helt vild med den med det lange slæb. Glæder mig til at høre hvad du finder frem til!

Syndes det er flot du kan tage dig sammen til at løbe en tur! ROS ROS ROS. Ved selv hvor meget et kommende bryllup sætter motavationen i gang med alt muligt! Jeg er selv i fuld gang med de 7 års sidste nytårsforsæt.... Hmm det må være på tide at gøre noget ved dem :blush:

Håber i får en god fest her til aften, og hygger jer ( og får vist jeres smukke ringe frem)

Kram til dig fra mig

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Sikke nogle flotte ringe, jeg kan især godt lide at de er så store....

Det gør nemlig ikke noget at man lægger mærke til dem. :blush::bearhug::biggrin:

Det bliver spændende at se hvilken kjole du ender med, husk endelig billeder så snart der er mulighed for det :thumbsupsmileyanim:

-HAHA- fra Marianne

Redigeret af mus01
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puhhhhh... Tømmermænd og søndag. God fest i går. Kom hjem kl 6.30 - jeg fatter ikke, at jeg kan blive ved med at gøre det. Altså gå i byen til den lyse morgen... Men føj for en fest. Fri fadølsbar, liveband, jukeboks, god mad og fri cocktailbar for godt 200 mennesker! Så jeg har drukket som et svin og danset hele natten... OG selvfølgelig fik jeg vist ringen frem! Den er sgu ret svær at skjule :thumbsupsmileyanim:

Kæresten var ikke med, da det var med mit arbejde, men han tog til gengæld hjem til sine forældre for at spie og vise ringen ffrem. Glæder mig til at høre, hvad de sagde til den -HAHA-

Jeg EEEEEELSKEEEERR min ring! Men jeg må sige, at den er godt nok tung! Der er sgu guld for alle pengene...

Laila - Ja, han er sgu en dejlig dreng min William. Ellers ville jeg nok ikke gifte mig med ham :blush:

Tror lige jeg vil ringe til min mor og høre, hvornår hun kunne tænke sig at kommer på besøg, så vi kan kigge kjoler sammen... Og så tror jeg i øvrigt ikke, jeg kommer til at skrive voldsomt meget i dag. For jeg er godt nok smadret :bearhug:

0

Del dette indlæg

Må bare lige nævne en gang til, at min ring er helt fantastisk!!! :yay:

Har haft den på i et døgns tid nu, og jg kan bare ikke lade være med at kigge på den hele tiden - og William har det på samme måde :bearhug:

Den er bare det smukkeste, jeg nogensinde har ejet!!!!!

:thumbsupsmileyanim:-HAHA-:blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Louise.. -HAHA-

Tillykke med jeres ringe, de er bare rigtig flotte.. Tror det er meget normalt at man ikke kan lade være med at se på dem hele tiden i begyndelsen.. Sådan havde jeg det også da vi købte vores.. Lige nu venter jeg på at få min tilbage.. Den er nede og blive roderet så den kan blive fin igen, den var blevet helt gulig (vi har hvidguldsringe)

Kjolerne er rigtig flotte.. Men ja de er ikke just billige sådan nogle.. *ss* Det må man jo bare tage med som en del af fornøjelsen..

Knuz Mia :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Selv om du jo egentlig er Rembo-fan, så synes jeg det er nogle rigtig søde kjoler, du har fundet. Glæder mig til at se dig i en.

Jeg ved heller ikke, hvordan jeg selv vil se ud i en Rembo-kjole, men har besluttet at prøve nogle af dem, når den nye kollektion kommer hjem. Og så kan det da godt være ekspedienten kigger kritisk op og ned af min lille, tætte krop og foreslår et andet snit. Lige nu er jeg en størrelse 42, og ved faktisk ikke, om kjolerne fås i størrelser, der kan passe rigtige kvinder.

Har du iøvrigt set på www.rembo-styling.com for nylig? Det ser ud som om, de har fået nye modeller på.

Hvordan går det med at finde et feststed?

Vh. Laila

Redigeret af NoCandyfloss
0

Del dette indlæg

Jeg prøvede jo en enkelt Rembo, men det var slet ikke et hit. De kan vist sagtens fås i størrelsen, men den model jeg prøvede, var bare ikke god. Men jeg må da hellere lige tjekke hjemmesiden...

Vi skal ud og kigge på et feststed i morgen, og jeg har et andet sted, jeg skal have undersægt noget på... Gider snart ikke lede længere, det tager simpelthen så meget tid, og jeg er godt træt af det...

Har møgtravlt på arbejdet for tiden, så jeg er helt smadret, når jeg kommer hjem. Derfor er det ikke blevet til så meget skriveri herinde - og det bliver nok ikke bedre før til weekenden, så i må bære over med mig :bearhug: Har bare ikke rigtig overskud til ret meget, når jeg kommer hjem...

Men jeg har da kameraet med i morgen, så forhåbentlig kommer der nogle billeder en af dagene :)

0

Del dette indlæg

Ah men Louise! Hvis du ikke er her i hverdagen og jeg er væk i weekenden, hvornår skrives vi så ved :)

Jeg glæder mig meget til at se billeder fra feststedet i morgen, jeg håber det er lige i øjet sådan at i ikke skal søge længere! Kan godt forstå frustrationen og irreatationen over ikke at kunne finde en dato!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen Katharina, mon jeg kan klare mig en hel uge uden BK, når jeg alligevel har computeren tændt hele tiden? Jeg ved bare ikke, om det bliver til så meget... JEg er bare SÅ træt, når jeg kommer hjem :bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt forstå du er træt, når der er pres på fra alle sider! Men slap du nu af, og sørg for at hygge dig lidt om aftenen også! Der er andet i livet end BK! På et tidspunkt stilner det af, forhåbentligt, og så får du tid til at være herinde igen!

Nyd nu turen i morgen og tag en masse billeder til os herinde! (vi holder som regel kæft når vi bliver fodret med billeder, lidt ligesom børn og slik)

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt forstå du er træt, når der er pres på fra alle sider! Men slap du nu af, og sørg for at hygge dig lidt om aftenen også! Der er andet i livet end BK! På et tidspunkt stilner det af, forhåbentligt, og så får du tid til at være herinde igen!

Nyd nu turen i morgen og tag en masse billeder til os herinde! (vi holder som regel kæft når vi bliver fodret med billeder, lidt ligesom børn og slik)

Ha ha! Dejlig sammenligning :bearhug:

Mit største problem er vel egentlig, at jeg hellere vil hænge på BK, og dermed har fået udskudt alting i alt for lang tid... Men hvis jeg lige kunne holde mig væk i en time, så jeg kan få skrevet noget, ville jeg have langt bedre samvittighed :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg kan godt forstå du er vild med din ring og det den symboliserer. Det er jo bare herligt.

Jeg kender godt det med kjolen og prisen. Jeg fandt også en flot kjolen men prisen (15.000) fik ligesom det flotte til at gå lidt af.

Jeg håber at du finder kjolen til den rigtige pris :bearhug:

0

Del dette indlæg

Ok kære venner, så skete det.... Det er nu besluttet, at William og jeg giver hinanden vores ja den 7. juli 2007! :bearhug::):biggrin:

Vi var ude for at se Solborgen i går, og det er stedet for os. Og de havde to weekender, vi kunne vælge imellem indenfor den tidsramme, vi havde sat. Så vi valgte d. 7/7-07, da det faktisk var vores første indskydelse efter han friede. (havde bare ikke troet, det kunne lade sig gøre, da dagen er meget efterspurgt...)

Så nu er der en dato på, hvilket pludselig gør det hele meget mere virkeligt... Vi har dog ikke talt med kirken endnu, så vi ved ikke, om vi må blive gift deroppe. Men kirken betyder ikke alverden, og det må jo være til at finde en mellem København og Vig.

Jeg har selvfølgelig nogle billeder af stedet :bearhug:

Først et, hvor man kan se omgivelserne og lidt af huset

post-22121-1160079590.jpg

Så festsalen. Søjlerne/bjælkerne kan måske blive et problem, når der skal danses. Men kender jeg tøserne ret, vil de bare pole-danse omkring dem :hug: Nogle hvide duge, lidt blomster og lys, så skal det nok bliver lækkert :hug:

post-22121-1160079600.jpg

Loungeområdet. Bag ved festsalen ligger en tv-stue med bløde møbler. Her kan man jo slappe af, hvis vejret ikke er godt nok til at bruge en af de mange terasser!

post-22121-1160079609.jpg

Der er sovepladser til 58 personer i to- og firesengsværelser - alle med egen håndvask. Her er et værelse til fire personer.

post-22121-1160079618.jpg

Og så har jeg jo fået en tæller på!!!!!!!!!!! :carrot:

0

Del dette indlæg

Lige et enkelt billede udefra, hvor man kan se to terasser. Der er terasser på alle sider af huset - tror jeg - og en er endda overdækket. Det er vist den, der er direkte adgang til fra festsalen...

Nu er det bare om at få spredt budskabet til de kommende gæster, så de kan få sat kryds i kalenderen :bearhug:

post-22121-1160080058.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer