Louiseh79

Louise og Williams bryllup 7/7-07

2,558 indlæg i dette emne

Ja, jeg trækker lige min gaaaaamle tråd frem for at komme med en kort men spændende update på mit liv :biggrin:

Der er såmænd sket det, at jeg er blevet gravid! Jeg har termin i starten af juni - nærmere bestemt 4/6 ifølge NF scanning i går. Alt er præcis, som det skal være. Og bortset fra forbigående kvalme og enorm træthed har både mor og barn det godt! Farmand er også meget stolt ;)

men det var såmænd bare lidt update herfra!

Knus fra mig!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg trækker lige min gaaaaamle tråd frem for at komme med en kort men spændende update på mit liv :hug:

Der er såmænd sket det, at jeg er blevet gravid! Jeg har termin i starten af juni - nærmere bestemt 4/6 ifølge NF scanning i går. Alt er præcis, som det skal være. Og bortset fra forbigående kvalme og enorm træthed har både mor og barn det godt! Farmand er også meget stolt ;)

men det var såmænd bare lidt update herfra!

Knus fra mig!

Stort tillykke med den gode nyhed! Håber du kommer til at nyde den "søde ventetid" :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg trækker lige min gaaaaamle tråd frem for at komme med en kort men spændende update på mit liv :hug:

Der er såmænd sket det, at jeg er blevet gravid! Jeg har termin i starten af juni - nærmere bestemt 4/6 ifølge NF scanning i går. Alt er præcis, som det skal være. Og bortset fra forbigående kvalme og enorm træthed har både mor og barn det godt! Farmand er også meget stolt ;)

men det var såmænd bare lidt update herfra!

Knus fra mig!

Jubii tillykke!! Ej hvor er det skønt for jer! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Wow - stort tillykke Louise og William! :biggrin: Jeg er så glad for jer!

@Toril: Hvem er den anden gravide 7/7 brud? :hug:

Cindy - eller Askepot29 - er også gravid :) Hun var dog endnu lidt hurtigere, mener det er i april hun har termin.

(nu håber jeg godt nok ikke jeg husker altfor meget forkert!!)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer