Louiseh79

Louise og Williams bryllup 7/7-07

2,558 indlæg i dette emne

Hej tøser,

Jeg har været lidt væk, men som nogle af jer ved, har jeg ikke haft det så godt... Og til dem af jer, som jeg lovede at fange på msn undskylder jeg ydmygt - min nye computer har vist et problem med msn... Der er sket et eller andet rod med den efter jeg installerede Office, men ok, det er en helt anden historie...

Det korte af det lange er, at jeg nu er sygemeldt foreløbig en måned. Årsagen? Ja, det er vist det, vi kalder stress... Men jeg har det godt, trænger bare til lidt luft, og lidt tid til at komme ovenpå.

Men så kan det være, jeg kan finde tid til at blive opdateret herinde -HAHA-

Håber snart, min msn igen er kørende, så jeg igen kan deltage i mere elle rmindre bryllupsrelaterede samtaler -HAHA-

- Louise

Du kære skønne dejlige Louise! Hvor er jeg glad for at høre du er blevet sygemeldt, ja ikke pga. grunden, men pga. at du nu forhåbentligt kan komme ovenpå igen! Det vil glæde mig så meget! Forhåbentligt kan du bruge tiden til at finde ud af hvad du ønsker fortsat!

Det er noget skidt med det MSN, prøv at geninstalere det! vi savner dig jo!

Husk vi altid er her for dig! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for de søde ord, Katharina... Har prøvet at geninstallere msn, men der er gået et eller andet galt tidligere, som blokerer noget... Jeg må og skal finde en løsning hurtigst muligt...

- Louise

0

Del dette indlæg

Tak for de søde ord, Katharina... Har prøvet at geninstallere msn, men der er gået et eller andet galt tidligere, som blokerer noget... Jeg må og skal finde en løsning hurtigst muligt...

- Louise

Tror du ska' afinstallere den helt før du forsøger igen. Jeg er på arbejde lige nu, så jeg er ikke selv på før engang i eftermiddag, men jeg glæder mig til at se, om du har fået det til at virke.

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes, jeg har tjekket hvad som helst. Der er nogle forskellige ting, som ikke fungerer rigtigt efter jeg installerede en halvgammel Office. Den er nu væk, men jeg skal nok lige have fundet en opdatering til Windows eller noget... Har en nørdeven, som sikkert kan hjælpe - han sidder med samme computer og samme programmer, så det er dagens mission -HAHA-

- Louise

0

Del dette indlæg

Jubii!!! Har lige hørt fra kokken, som skal lave maden til vores bryllup. Han er kommet med følgende menuforslag til en særdeles rimelig pris... Hvad siger i? Er det bare mig, der bliver sulten, når jeg læser her?

Forret anrettet på tallerken, serveret ved bordet: (vælg en forret)

- Ristet rødfisk med skaldyrspolenta, tomat, basilikum

- Bagt hvid fisk, krabbesauce, langtidsbagte tomater, blegselleri, koriander

Ølforslag: Hvede øl og let frisk øl ville være oplagt her!

Hovedret fra buffet og fra grillen - (begge slags er med)

- Kalvecullotter krydret med rosmarin, citron

- Grillede spoleben fra gris (skankben braisseret i mørk øl, æblejuice) – grillet med barbecuesovs, drysset med krydderurter

Ølforslag: Iskold Refsvindinge ale no. 16 og selvfølgelig godt pilsnerøl

3 slags tilbehør:

- Hvedekærnesalat med ristede svampe, balsamico, citron, persille

- Nye kartofler vendt med grov sennep, rødløg, estragon

- Stort lækkert salat fad, med grønne salater, sprøde ærter, syrnet fløde og karry marinade

- Godt brød på buffeten

Hertil kommer kokken/e og skærer for og forklarer om maden...

Til dessert skal vi have bryllupskage mv. -HAHA-

Jeg kunne måske godt tænke mig noget oksekød, men det her lyder altså heller ikke dårligt -HAHA-

Hvad siger i?

- Louise

0

Del dette indlæg

- Ristet rødfisk med skaldyrspolenta, tomat, basilikum

- Kalvecullotter krydret med rosmarin, citron

- Grillede spoleben fra gris (skankben braisseret i mørk øl, æblejuice) – grillet med barbecuesovs, drysset med krydderurter

- Hvedekærnesalat med ristede svampe, balsamico, citron, persille

- Nye kartofler vendt med grov sennep, rødløg, estragon

- Godt brød på buffeten

Sådan her vil jeg sammensætte det! Det lyder bare mega lækkert! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes, det er en menu, som passer ret godt til vores fest, som netop er lidt afslappet. Og maden er spændende og anderledes uden at være underlig - det synes jeg godt, det kan blive en gang i mellem...

Og så er der stadig kartofler til 'de gamle' -HAHA-

Nu skal vi bare lige have snakket receptionsmad og natmad med ham. Så må vi se, hvad vi ender med til sidst -HAHA-

- Louise

0

Del dette indlæg

Jeg sidder og bliver helt sulten af at læse menuen. Synes det lyder rigtig lækkert. Godt valg. -HAHA-

Derudover vil jeg sige, at jeg er ked af at høre du er "gået ned" med stress. Var selv i samme situation for at år siden, og det er absolut ikke særlig morsomt. Håber snart du kommer ovenpå igen.

Du får lige en masse -HAHA--HAHA- med på vejen

Christine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det lyder fantastisk! Mums!!! Jeg er mest til forret nr. 2 - men koriander er nok lidt en "acquired taste", og den med rødfisken lyder også lækker. Det kan vist ikke gå galt med den menu! -HAHA-

Og PS - er da ked af at høre det med stress-sygemeldingen! Godt du tager det alvorligt - det kan jo ende med en regulær depression sådan noget stress... -HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

MUMS MUMS en Menu - lige bortset fra fisken -HAHA- (er ikke så glad for fisk......fnis)

OG SÅ GLÆDER JEG MIG TIL DU KOMMER TILBAGE PÅ MSN.!!! -HAHA-

Forresten, som jeg skrev, så syntes jeg det er rigtig godt, at du har fået muligheden for at få "lidt fri" - du har brug for det, både for at komme ovenpå, men også for at samle dine tanker !

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Mums - den menu lyder bare rigtig skøn..... hepper på rødfisken og kalveculotter -HAHA-

Noget møg med dit stress men godt, at du nu får et pusterum så du kan komme op igen, det kan udvikle sig til noget djævelskab.

-HAHA- Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Piiiiissssss, Fååååccck - og en masse andre ting, man ikke kan skrive herinde... Har lige opdaget, at der er et utæt vandrør under vores køkkenvask. Og her har vandet så stået og dryppet ud, så både køkkenskab og gulv formentlig er ødelagt....

Og her sidder jeg så helt alene uden nogen form for forstand på vandrør eller det, der ligner. Jeg kan ikke få fat i formanden for boligforeningen, og om en lille time skal jeg ud af døren og til frisøren.....

Øv, øv, øv.... Vi fik lavet nye vandrør sidste år, men der var en del problemer med byggeriet. Jeg håber virkelig - krydser fingre - at det her er en fejl fra entreprenørens side, så han skal betale - for vi har da virkelig ikke penge til reperation af nyt køkken og et nyt gulv..... :blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif

Bortset fra det havde jeg en hyggelig aften med tøserne i går. Var bare enormt træt, så jeg tog tidligt hjem - men jeg nåede da igennem en håndfuld øl ()()

Hmm... Må hellere prøve ham boligforeningsformanden igen....

- Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for det... Jege r bare ved at gå ud af mit gode skind!!! Kan ikke få fat i nogen fra bestyrelsen, og jeg tør ikke tilkalde en fagmand uden at have snakket med dem først (risikerer jo selv at skulle betale...)

Det her har jeg bare slet ikke brug for lige nu :blush:

Mon jeg overhovedet kan nyde min tur til frisøren med alt det her hængende over hovedet.... AAAArrrrghhh...

- Louise

0

Del dette indlæg

AIIIIIIIIIIIIIIIIJ... Sikke noget F.U.C.K!!!!! Du har vist lige brug for en STOR portion held! Er hermed sendt til dig med fingerkys (hurtigste metode!). Håber du får fat i bolig-folkene og får det fikset NU!!!!

Milliarder af :blush: til dig søde

0

Del dette indlæg

Tak tøser...

Jeg kan godt mærke, at det her ikke lige var det, jeg havde brug for... Men nu smutter jeg til frisøren og prøver at slappe lidt af. Hvis jeg kan :blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif ()()

Har lige været nede hos underboen, og her er vandet trukket ned gennem loftet... Og han mener naturligvis det er min skyld... Og jeg har stadig ikke fået fat i nogen fra bestyrelsen og det er fredag over middag... Mit køkkengulv er ødelagt og jeg kan ikke stille noget op lige nu...

Ok, jeg må vist hellere slappe lidt af. For jeg kan jo lige præcis ikke egøre mere end jeg har gjort og gør...

Nå, frisøren venter... Jeg vender tilbage med seneste nyt om et par timer...

- Louise

0

Del dette indlæg

Hej igen,

Ja, det er egentlig utroligt, hvor lidt der skal til, for at vende en dårlig dag til noget godt!

Er lige kommet tilbage fra frisøren, som jeg aldrig har været hos før, og hun var bare så sød og dygtig. Hun brugte 1½ time på en klipning alene, og hun var dygtig til at fortælle mig hvorfor hun gjorde hvad, og var bare supersød at snakke med!!!

Jeg har længe ledt efter en god frisør i København, og det ser ud til, at jeg har fundet hende - og så kun fem minutters gang fra hvor jeg bor :blush:

Hun er ovenikøbet også sminkør og har arbejdet på teateret som frisør og sminkør i mange år, og hun kan ordne både make-up og hår til brylluppet for kun 700 kroner (+ 600 kroner til en generalprøve) Det skal da helt klart overvejes!!! Min veninde, som er make-up artist, har jo lovet mig at ordne hår og make-up, men jeg er lidt skeptisk overfor at lade hende ordne hår, da det jo ikke er det, hun kan. Men hun skal da have lov at prøve, for det ville trods alt være gratis, men ellers skal jeg vist have en snak med frisøren http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Mht. min vandskade, så har kæresten fået fat i boligforeningsformanden, som kommer forbi lidt senere. Så må vi bare håbe, at de kan gøre noget snart... Tænk hvis vi skal have nyt gulv i køkkenet... Så skal al inventaret ud og alt muligt... Men et nyt gulv vil da pynte ()()

Nu må vi se...

- Louise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer