Louiseh79

Louise og Williams bryllup 7/7-07

2,558 indlæg i dette emne

Tror jeg har besluttet mig for at købe den lidt for dyre kjole i morgen. Jeg vil simpelthen ikke stå på dagen og tænke på den kjole, mens jeg bliver gift i en næsten ligeså god én...

Jeg har tænkt på den skide kjole hele weekenden - selv da jeg var i byen i går sad jeg bare og tænkte på den... Det virker rigtigt, og pengene finder jeg nok et eller andet sted :boohoo:

Tager derind i morgen. Og tager min veninde, som er designer, med. Hun har sagt, at hun gerne vil lave tilretninger gratis - og så kan jeg jo lige diskret høre hende, om hun tror, hun kan sy kjolen. Det ville jo være en billigere løsning, men ellers tager jeg den vel bare på beløbet i morgen (y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ender nok med at jeg køber den dyre - men jeg har da heldigvis til på søndag til at beslutte mig...

Hvad ville i gøre? Og nej, kjolen findes ikke brugt. den er helt ny...

Nu kan jeg jo ikke diktere hva' du skal... men havde det været mig, ville jeg købe kjolen og ikke tænke mere over det! :( Du kan jo altså osse sælge den efter brylluppet og derved få nogle af pengene hjem igen... :boohoo:

Dit link virker iøvrigt ikke....

Kæmpe (y)

Linket er hermed rettet :bearhug:

0

Del dette indlæg

Så skete det! Jeg har købt kjolen!!!

Det kunne ikke være anderledes, det skulle bare være den. Og jeg fik en god pris, så det var faktisk ikke så slemt...

Den er så smuk, og så anderledes end hvad jeg troede, jeg skulle ende op med. Men jeg elsker den allerede!!! (Det har jeg vist gjort længe...)

Fik slør og strømpebånd med hjem, så jeg har lidt at kigge på - men kjolen ser jeg nok først om fire måneder... Heldigvis fik jeg et par billeder - dog kun på mobilen, men man kan sagtens se min smukke kjole :balloons:

Den er lavet i fed silketaft, hvilket gør, at den falder meget smukt - men det kan i jo se på billedet :cheerleader3:

Det skal lige nævnes, at den jeg har på her er et par numre for lille, så ekspedienten sidder faktisk bag mig og holder den... Når den får den rigtige størrelse, kommer den til at sidde lidt højere foran...

post-22121-1160930193.jpg

post-22121-1160930204.jpg

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for de pæne ord!!! Jeg elsker den kjole :cheerleader3:

Fandt lige et par sko på nettet, som jeg ret godt kan lide. Tror, jeg går efter deciderede dansesko, da de skulle være rigtig gode at gå - og danse - i :balloons:

De her er fra Stræk og Bøj, og jeg kan rigtig godt lide stilen - de skal helst ikke være for spidse til mig, da jeg bruger str. 41 - og spidse sko gør jo ikke just fødderne mindre...

post-22121-1160935665.jpg

0

Del dette indlæg

Tak for de pæne ord!!! Jeg elsker den kjole :balloons:

Fandt lige et par sko på nettet, som jeg ret godt kan lide. Tror, jeg går efter deciderede dansesko, da de skulle være rigtig gode at gå - og danse - i :)

De her er fra Stræk og Bøj, og jeg kan rigtig godt lide stilen - de skal helst ikke være for spidse til mig, da jeg bruger str. 41 - og spidse sko gør jo ikke just fødderne mindre...

post-22121-1160935665.jpg

:cheerleader3: uhadada en flot sag du har valgt til dansesko... så er du jo klar til at åbne ballet som en anden askepot...

Knus fra Belinda..

0

Del dette indlæg

Kære Louise.

Tillykke med kjolen. Den er rigtig flot, dejligt du fandt den du godt kunne lide! Syndes den er rigtig pæn til dig! :cheerleader3:

Flotte sko. Tror helt klart det er en fordel at de har en bred hæl i forhold til stillet! Dem som jeg har købt. Tror de er meget mere stabile at gå i. Og det er nok meget behageligt sådanne en dag :)

Håber du har haft en god weekend!

Kram til dig

:balloons:

0

Del dette indlæg

Nu rykker det pludselig fra min side!!!

Vi har fået kirken! Vi skal vies i Brønshøj Kirke lørdag den 7. juli 2007 kl. 13 af Karsten A. Woll, præsten som både har døbt og konfirmeret mine søde kæreste!!!!!!

JUBIII!!! Endelig er de store ting på plads - kirke, feststed, kjole, ringe - så mangler vi bare resten!!!

- Louise - som sidder med det største smil lige nu :cheerleader3:

Redigeret af Louiseh79
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde Louise.

Det lyder da bare super fedt! Tillykke med det, kan godt forstå du smiler. Det er super dejligt der er mere man kan krydse af på sin liste.

Dejligt at i fik kirken!

mange kram til dig... og held og lykke med resten :balloons:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Louise...

Jeg er bare helt vild med din kjole... Jeg tror det var godt du valgte med hjertet, og ikke med pengepungen!!

Den er bare så smuk og skoene du har valgt til sidder bare lige i øjet!!! Super smuk, stilfuld og forhåbentlig rigtig god at have på!!!

Det må være skønt at have så meget på plads!! Bare det var mig :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Louise...

Jeg er bare helt vild med din kjole... Jeg tror det var godt du valgte med hjertet, og ikke med pengepungen!!

Den er bare så smuk og skoene du har valgt til sidder bare lige i øjet!!! Super smuk, stilfuld og forhåbentlig rigtig god at have på!!!

Det må være skønt at have så meget på plads!! Bare det var mig :cheerleader3:

Jeg syne også, det har holdt hårdt med at få noget på plads. Troede slet ikke, at vi kunne få Brønshøj Kirke, som er en af de mest populære i København på vores dato. Men man har vel lov at være heldig :balloons:

0

Del dette indlæg

Hej smukke!

Dejligt at vende hjem hjem fra en lang weekend og så se at du har fundet KJOLEN! Og den er da bare vidunderligt smuk, og hvor ser du bare glad og fantastisk ud i den!

OG hvor er det bare skønt med den kirke! Det er da så dejligt når tingene begynder at falde stille og roligt på plads! Lige pludselig er der ikke længe til!

For søren jeg er ved at være spændt, kan mærke sommerfuglene i min mave, jeg skal giftes om 40 dage! Jeg håber meget at du har tid til at kigge forbi kirken! Er glad for at have lært dig at kende, du virker jo bare til at være SÅDAN en skøn og dejlig kvinde! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Louise

Hvor er det rart at du har besluttet dig for at følge hjertet. Selv er jeg blevet i tvivl og kigger derfor stadig videre. Kjoleprøvning er jo heller ikke det værste man kan foretage sig. Jeg ville dog gerne have fundet KJOLEN så det er overstået. Den giver mig fortsat maridt om natten :cheerleader3:

Jeg har boet i Brønshøj, og kender derfor kirken godt. Den er jo hyggelig og ligger stort set i København, og er derfor meget eftertragtet. Tillykke med at være de heldige den dag. Selv skal jeg jo i Århus Domkirke, men det er jo også ganske specielt.

Jeg vil også have dansesko. Man går godt i dem, og kan holde ud at danse hele natten. Og så kan de bruges efterfølgende også. Skal dine være i guld eller ?

0

Del dette indlæg

Hej Louise

Hvor er det rart at du har besluttet dig for at følge hjertet. Selv er jeg blevet i tvivl og kigger derfor stadig videre. Kjoleprøvning er jo heller ikke det værste man kan foretage sig. Jeg ville dog gerne have fundet KJOLEN så det er overstået. Den giver mig fortsat maridt om natten :angry:

Jeg har boet i Brønshøj, og kender derfor kirken godt. Den er jo hyggelig og ligger stort set i København, og er derfor meget eftertragtet. Tillykke med at være de heldige den dag. Selv skal jeg jo i Århus Domkirke, men det er jo også ganske specielt.

Jeg vil også have dansesko. Man går godt i dem, og kan holde ud at danse hele natten. Og så kan de bruges efterfølgende også. Skal dine være i guld eller ?

Overvejer guld, da de vil gå rigtig godt til min kjole. Tror det bliver svært at ramme den rette hvide farve...

Og tak for de pæne ord allesammen -HAHA- Nu må jeg hellere prøve at skrive lidt mere på mine artikler og lidt mindre på BK... Er bare totalt i bryllupsmode for tiden!!!!!!!!!!

:cheerleader3::balloons::)

0

Del dette indlæg

Øv hvor jeg ikke gider arbejde i dag... Vil meget hellere være hjemme og surfe BK, tænke i indbydelser, salmer, mad, smykker - og alt det andet, som er meget sjovere lige nu...

Tror jeg må bruge min aften på at diskutere alt muligt med jer herinde - efter en weekend fyldt med bryllupsforberedelser men meget få øjeblikke på BK...

- Louise

0

Del dette indlæg

Pyhh... 264 dage til dagen. Og jeg har lige taget mig selv i at ringe og få bekræftet feststedet... Alt var ok, men jeg har bare ikke modtaget en kontrakt endnu, så jeg blev lige lidt bekymret... Tænk lige, hvis feststedet var dobbeltbooket, når vi nu endelig har fundet kirken :cheerleader3:

Heldigvis er alt i skønneste orden :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen jamen jamen....sikke en smuk kjole og sikke en smuk kommende brud :loveshower::loveshower::loveshower:

- Som jeg da kan se nu, hvem er efter at have gransket mit hoved inde i House of Brides i går over, hvem du var og hvor jeg havde set dig før :cheerleader3:

(....Jeg er den mørkhårede med rottehalerne, som stod med en kjole du også havde øjnene på........... :balloons: )

Var du i øvrigt ikke også i Casa Lezar i sidste uge, hvor jeg også så dig??? (Totalt "stalker" :) )

Jeg købte dog ikke, men du har ret i, at Laynet giver en super betjening og virkelig har et godt øje for, hvad der klær én.

0

Del dette indlæg

Jamen hejsa Louise,

Du er vist ikke den eneste herinde fra jeg er stødt på i min jagt :cheerleader3: Kan do gikke lige huske, hvilken kjole du prøvede, men jeg var i hvert fald super glad for betjening og det hele derinde :balloons: Og jo, jeg var også hos Casa Lezar - synes også, jeg genkendte et ansigt derfra...

Håber, du snart finder KJOLEN :)

- Louise

0

Del dette indlæg

post-22121-1159628322.jpg

Det var denne kjole, jeg prøvede, men ikke købte..... Den er ellers flot og ja,-sidder godt.

Edit: Hvorfor er billedet der kun nogengange???? Nå, men det er kjolen, du har sat billede ind efter den, du har købt....

Redigeret af Louise L
0

Del dette indlæg

Har lige fået lavet en aftale med min veninde og hendes kæreste til på fredag. Det er ham, vi meget, meget gerne vil have til at fotografere på dagen. Han er en branddygtig pressefotograf - men ikke i den forstand bryllupsfotograf, men jeg kender ham og hans billeder, og han kan lave præcis den stil, vi gerne vil have...

Det er bare lidt svært, for vi vil faktisk rigtig gerne have dem med til brylluppet, men vi har ikke set dem i lang tid, så jeg er lidt bange for, at de vil synes, det er underligt, at de skal inviteres med. På den anden side kan det også være, at de vil blive enormt glade for at blive inviteret...

Men jeg tror bare vi snakker lidt om det, og siger, at vi ville blive meget glade, hvis han vil tage billeder, ligesom vi gerne vil, om de begge bliver en del af vores fest... Er det ikke en ok måde at gøre det på?

- Louise - som har brugt en aften på at blive opdateret på BK og nu snart skal under dynen...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer