Louiseh79

Louise og Williams bryllup 7/7-07

2,558 indlæg i dette emne

Det er ikke fordi, der er sket så meget i min bryllupsplanlægning siden sidst, men jeg synes lige, jeg skal skrive lidt i min tråd alligevel!

Blev så glad i dag, da vi fik en bekræftelse fra kirken. Det er så dejigt at have alle de 'store' ting på plads - kirke, feststed og kjole...

Min veninde og jeg skal lege med invitationer i morgen, og på fredag skal jeg snakke med min kammerat, som er en fantastisk fotograf, om han vil gennemfotografere vores bryllup... Håber bare på et JA :cheerleader3:

Vi har også en anden ven, som har tilbudt at lave en video fra brylluppet. Så det overvejer vi også. Og i morgen skal min veninde og jeg kigge på invitationsideer. Det hele er bare så spændende!!!

Desværre har jeg fået mig et mindre hold i ryggen/nakken, og min massør har først tid på søndag... Men et par panoddiler kan vel holde den hen indtil da :)

Nå, jeg tror jeg vil flade lidt ud på sofaen, er bare mega træt for tiden. Måske er det årstiden. Måske er det mit job? Måske er det alt for mange tanker om at finde et andet job. Blandet med lidt bryllupskuller... Træt er jeg i hvert fald :balloons:

- Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Louise... :balloons:

Hvor er det dejligt at læse at det går godt på bryllupsfronten i disse dage... Din kjole er fabelagtig smuk til dig.. Og det er fantastisk at i har fået lige den kirke i gerne vil have...

Så må vi bare håbe at humøret også lige får et nøk opad snart...

Knuz Mia :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhh hvad laver man mon sådan en fredag eftermiddag når man er Louise! Bedste bud er at du lige nu sidder på arbejde, og skriver en retti god artikel, men du kan desværre ikke lade være med liiiige at kigge lidt herind en gang i mellem, men ikke så meget at du kan nå at skrive!

Nu er det snart weekend, og så må du altså godt lige komme herind! Skriver kvindfolket der sikkert ikke engang selv har tid til det!

-skrevet af en ung kvinde, som keder sig, fordi hendes mand sover ekstremt længe!

0

Del dette indlæg

Søde Katharina...

Du har næsten ret :heart: Sidder på arbejdet, og smugkigger herind en gang imellem, men det ville være synd og skam at påstå, at jeg er i færd med en rigtig god artikel... Det er jo fredag, så alting går lidt langsomt...

Nu har vi lige været ved slagteren og hente smørrebrød til frokost - det er jo fredag - og så har jeg et par småting, jeg ksal nå - bl.a. frokosten :bearhug: - inden vi slutter arbejdsugen med fredagsvin/øl kl. 15.30 :bearhug:

I aften får vi besøg af nogle af vores venner, som måske skal fotografere til vores bryllup. I morgen skal jeg passe mine to nevøer på 9 og 13 år (ca.) og søndag kl. 16 skla jeg til massage. Og så er den weekend også gået...

Nå, men jeg vil da prøve, om jeg kan være en mere aktiv gæst i weekenden alligevel - det er nok ikke umuligt :boohoo:

- Louise

0

Del dette indlæg

Det holder lidt hårdt med opdateringerne i min tråd... Men der sker bare ikke så meget bryllupsrelateret i mit liv for tiden. Og dog...

I dag har jeg muligvis fundet den perfekte kok til brylluppet. Jeg har ikke snakket med ham endnu, men min kammerat har talt med ham om det, og han har sagt ja til at gøre det :heart:

Derudover er jeg havnet i lidt af en klemme - dog en forholdsvis positiv en... To af mine veninder er helt vilde for at hjælpe mig med inspiration til indbydelser. Det er jo i og for sig dejligt, men de to kender ikke hinanden, og jeg tvivler på, at det vil være en stor succes, om vi satte os sammen alle tre... Den ene har allerede købt nogle ting ind, som vi skal kigge på, og den anden har også fortalt mig om ideer... Hmmm.... måske skulle jeg bare 'snyde' og skynde mig at lave det hele selv - jeg er bare ikke særlig kreativ, så jeg har brug for hjælp. Jeg har bare ikke lyst til at skuffe nogen af dem... Nå det løser sig nok :bearhug:

Men det er vist alt, der sker lige nu... Jeg vender naturligvis frygteligt tilbage :bearhug:

- Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Louise

Nu har du jo fundet et feststed, og det er vist også godt. Den spejderhytte jeg talte om i Ballerup... Jeg har været derude nu, og den er IKKE bryllups-egnet. Ud over at den er meget lille er den også meget mørk og er i det hele taget kun egnet til spejderture og andet, der er på samme "finheds-niveau".

Ville bare lige melde tilbage.

Anne

0

Del dette indlæg

Hej Louise

Netop hjemvendt fra Malta-ferie måtte jeg jo lige tjekke din tråd. Og hovsa, om du ikke lige nåede at købe KJOLEN, finde lækre sko og nu også har styr på kirken. :bearhug:

Tillykke med kjolevalget - den ser lækker ud, og det giver mig helt stress, at du allerede nu har den i hus - øj, jeg må til at oppe mig.

- Laila

:heart:

P.S: Mht. de der danse-sko, så vil jeg da lige høre om du kender en forretning i Odense, der fører dem, for jeg vil gerne have noget stilet-agtigt, men samtidig en anelse praktisk. Her rammer de lige i plet. Og det der med lange spidser - mine fødder bliver også til en størrelse 45 mindst i sådan nogle. Ikke just fikst!

0

Del dette indlæg

Uhhh sikke da et svært valg med veninderne! Hvor er det da bare skønt at de begge er så ivrige for at hjælpe!

Du kan da prøve at sætte dem sammen, men måske første gang uden sakse og lim, men måske til en kop kaffe! Sandsynligheden for at de to begge kommer til dit polter foreligger jo også! Hvem ved måske går det bare rigtig godt, og på den måde skuffer du ingen af dem!

:heart:

0

Del dette indlæg

Jamen, dejligt... Der er folk som kigger i min tråd!!!

Og tilsyneladende dejligt, at jeg ikke valgte spejderhytten i Ballerup...

Mht. skoene så må der jo være danseforretninger i Odense også. Ellers må du jo komme en tur forbi hovedstaden :) Jeg har ikke købt sko endnu, men jeg tænker, at når man vælger denne type sko, hvis man skal danse professionelt og evt. til en konkurrence, så må de være gode at have på... Og jeg skla gå, stå og danse meget den dag, så det skal helt klart prøves. Mener det par, jeg har sat ind her kostede enten 600 eller 800 kroner - selvfølgelig en slags penge for et par sko, men man vil jokomme til at bruge dem igen...

Hvo fandt lige et sted, der sælger dansesko i Odense :blush:

Mht. veninderne så er det bare et spørgsmål om, at de er enormt forskellige. Men jeg finder nok ud af det... Der er heldigvis masser af tid endnu...

Jeg er bare glad for at have fået fingrene i en kok :) Nu skal jeg bare lige have taget mig sammen og skrive til ham...

- Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej Louise

tak for hilsnen i min tråd...

hvor har du dag nået meget... jeg synes det er en vildt flot kjole du har fundet... jeg er vild med at overdelen ikke bare er lige op og ned hvis du forstår....

hvor har du fundet de sko? er det herover i kbh?

kan du ikke lige fortælle lidt om det slør du har på... er det tungt og hvor langt er det i forhold til kjolen.... jeg kan rigtig godt lide mange af de ting du har fundet til dit røde tema... synes os det er folt med dem der har sand i en bowle hvor der er sat røde røsenhovder med i og en rose i serviet ringen... det ku os passe rigtig godt til dine sten... hvis du stadig overvejer den ide....

men hvis du vælger det røde tema er det flot med de røde smykker... har du tænkt over hva der skal være blåt osv....

:) fra Louise

0

Del dette indlæg

hej Louise

tak for hilsnen i min tråd...

hvor har du dag nået meget... jeg synes det er en vildt flot kjole du har fundet... jeg er vild med at overdelen ikke bare er lige op og ned hvis du forstår....

hvor har du fundet de sko? er det herover i kbh?

kan du ikke lige fortælle lidt om det slør du har på... er det tungt og hvor langt er det i forhold til kjolen.... jeg kan rigtig godt lide mange af de ting du har fundet til dit røde tema... synes os det er folt med dem der har sand i en bowle hvor der er sat røde røsenhovder med i og en rose i serviet ringen... det ku os passe rigtig godt til dine sten... hvis du stadig overvejer den ide....

men hvis du vælger det røde tema er det flot med de røde smykker... har du tænkt over hva der skal være blåt osv....

:) fra Louise

Tak for din hilsen og for roserne om min kjole - jeg ELSKER den. Og savner den... :biggrin:

Skoene er fra Stræk og Bøj, som har butik her i Kbh. Du kan finde dem på nettet. Jeg har ikke købt dem, men det skal være noget i den retning...

Jeg overvejer faktisk mere strand og mange roser. Tænker noget med sten of lys og roser i en stor blanding hen ad bordet... Men nu må vi se...

Mht. smykker, så skal jeg nok finde noget andet. Det er som om, at de ikke helt passer til kjolen. Det flotteste ville faktisk være en helt enkel række perler, men sådan nogle har jeg ikke - så må jeg jo låne :blush: Mht. til det blå, så er der en lille blå sløjfe på det strømoebånd, jeg fik med kjolen. Det passer mig fint, for jeg ville ikke have et blåt bånd, men en lille sløjfe kan godt gå an :)

- Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

En enkelt arbejdsdag tilbage og så holder jeg weekend. Skal til Ølfestival i Forum i Horsens - Jeg skal mest arbejde, men der bliver vel også tid til hygge og sjov :)

I skulle kigge forbi, hvis i kan, vil og har lyst til den slags. Det er super hyggeligt :blush:

Bryllupsrelateret? Jo, vi har fået musikken på plads. Min svigerfar, som er musiker, har hyret en ven på piano og vist nok en bassist og en trommeslager (han skal vist også selv spille lidt med...) Jeg har aldrig hørt dem spille, men både min svigerfar, svigermor og kæresten er helt vilde over, at han vil spille. Så jeg stoler på dem :) Det skal nok krydres med lidt playlister mv. på computeren til pauser og tidlige morgentimer.

Det er fedt at have det på plads, selvom jeg måske ville have valgt noget andet... Men når jeg nu har givet kæresten en opgave, så er jeg vel nødt til at stole på, at han ved, hvad han laver :biggrin: Og han er ret kræsen med musik, så jeg tror, den holder :biggrin:

Har desuden fået styr på kokken. Han er frisk og er i færd med at udarbejde nogle forslag til menuer... Det er så spændende!!!

Nå, sove, arbejde, pakke og så afsted til en festlig weekend i Horsens :biggrin:

Knus Louise

0

Del dette indlæg

Rigtig god tur til Horsens! :)

Vi også til ølfestival, men det er i Hundige hvor vores gode venner, der har Fish & Beer lige overfor hvor vi bor, skal udstille.... eller hvad man nu skal kalde det :)

:blush: fra Marianne

Jamen god fornøjelse til jer også. Der er ikke noget som at tilbringe nogle timer med gode øl og i godt selskab :biggrin:

- Louise

0

Del dette indlæg

Det er nemlig rigtigt.... og så findes der jo så utroligt mange pragtfulde øl - en grøn Tuborg er altså ikke synderlig interessant længere efter vi har fået øjnene op for alt det andet dejlige bryg fra både ind- og udland, der findes. :)

Hvis bryggeriet Mikkeller udstiller i Horsens, skulle du prøver at smutte forbi deres stand en tur.... de er dælme dygtige. Der var i øvrigt en fin artikel om dem i ØlentusiasteN sidste gang.

Det er slet ikke spor tydeligt, at det er her min ynglings-øl kommer fra, vel? :blush:

:) fra Marianne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nemlig rigtigt.... og så findes der jo så utroligt mange pragtfulde øl - en grøn Tuborg er altså ikke synderlig interessant længere efter vi har fået øjnene op for alt det andet dejlige bryg fra både ind- og udland, der findes. :)

Hvis bryggeriet Mikkeller udstiller i Horsens, skulle du prøver at smutte forbi deres stand en tur.... de er dælme dygtige. Der var i øvrigt en fin artikel om dem i ØlentusiasteN sidste gang.

Det er slet ikke spor tydeligt, at det er her min ynglings-øl kommer fra, vel? :blush:

:) fra Marianne

Jeg kender så udmærket Mikkeller! Var faktisk til et arrangement med Mikkel og Kristian i sidste uge, så dem kender jeg også :biggrin:

Det er vel ikke Stateside IPA, du er faldet for? For så er du da en ret garvet ølentusiast :biggrin: Det er en af mine absolutte favoritter, men det er jo ikke just en 'tøse-øl'...

Jeg har selv skrevet i Ølentusiasten flere gange, og jeg skal til Horsens som pressechef for festivalen, så jeg er vist viklet rigtig godt og grundigt ind i den forening... Min storebror var også med til at stifte den i '98, så jeg er nærmest 'født' ind i den :biggrin:

Kender du Ølfabrikkens øl? Det er efter min mening det bedste, som bliver brygget her i landet...

- Louise

0

Del dette indlæg

Jamen det er da lige netop Stateside IPA'en der min absolutte nummer 1 favorit over alle øl! :blush::loveshower:

Der har ind til nu ikke været noget som helst, der har kunnet overbevise mine smagsløg om at der findes noget bedre.... den der kombination af bitterheden fra humlen og det let sødlige fra karamelmalten - det er simpelthen så perfekt ramt! :carrot: :carrot: :carrot:

Stor respekt for og masser af roser til de to gutter, det er et mesterværk, de har kreeret!

Jo, jeg kender også godt Ølfabrikken!

De kan altså også deres kram, kan de..... her er det også ale typerne, der trækker voldsomt. Igen er det især IPA'en men Pale Ale'n er skøn (let afkølet på altanen en varm sommerdag, ahhhhh :) ).

Jeg har hørt at der skulle komme en julebryg derfra i år, så jeg hiver lystigt i Aksel ovre fra Fish & Beer hver gang jeg ser ham, for at høre om der er nyt om hvornår den kommer....

Vi glæder og genelt meget til alle de spændende julebryg, der er på trapperne.

Vi har i øvrigt for nylig opdaget en anden favorit, nemlig Bredlunds Mørk Hvede. En skøn mørk og meget anderledes hvedeøl.

Tænk jeg var slet ikke klar over, at du var så involveret i foreningen - nu skal jeg da holde ekstra øje hver gang der kommer et nyt blad, om du har skrevet noget spændende. :)

:biggrin: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Hej tøser,

Jeg har været lidt væk, men som nogle af jer ved, har jeg ikke haft det så godt... Og til dem af jer, som jeg lovede at fange på msn undskylder jeg ydmygt - min nye computer har vist et problem med msn... Der er sket et eller andet rod med den efter jeg installerede Office, men ok, det er en helt anden historie...

Det korte af det lange er, at jeg nu er sygemeldt foreløbig en måned. Årsagen? Ja, det er vist det, vi kalder stress... Men jeg har det godt, trænger bare til lidt luft, og lidt tid til at komme ovenpå.

Men så kan det være, jeg kan finde tid til at blive opdateret herinde -HAHA-

Håber snart, min msn igen er kørende, så jeg igen kan deltage i mere elle rmindre bryllupsrelaterede samtaler -HAHA-

- Louise

0

Del dette indlæg

Søde søde Louise... Hvor var det bare dejligt at høre nyt fradig, jeg har tænkt meget på dig de sidste par dage :bearhug: Jeg er glad for, at du nu har ro på til at få tankerne og fremtidsønskerne på plads.

Glæder mig helt vildt til du er på msn igen! -HAHA-

-HAHA--HAHA-:balloon::bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Tak søde Rikke!

Jeg er ved at blive desperat over den msn, men jeg håber, den kommer op at køre meget snart -HAHA-

Hvad sker der forresten lige med det lortevejr udenfor? Det er jo ikke just noget, man har en brændende trang til at bevæge sig ud i!!!

- Louise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer