bettevibsen

Brudebuket

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej det da super flot....

Er det selvlært elller ?? det er bare sååååååå flot... håber hun blev glad.....

Jeg har gået på et blomsterbindingskursus tilbage i 1999, men der var jeg SÅ dårlig til de stiftede :boohoo: Sidste december lavede jeg brudebuket til Lovebear, og der tænkte jeg: "Nej nu skal det blive løgn, nu skal jeg vise mig selv, at jeg godt kan lave en stiftet" og det sad bare i fingrene på mig med det samme :biggrin:

Jeg tror da min niece blev rigtig glad for den, hun har i hvertfald ikke udtrykt det modsatte :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WAW hvor er den smuk. Hvor bor du henne af og laver du på bestilling :) Hvad koster det at lave sådan en buket? Ja, jeg er sempelthen måløs, uha hvor er den folt.

:rolleyes:

Jeg bor i Støvring og kunne måske godt lokkes til at lave en buket, men absolut ikke noget, jeg sådan gør i :balloons:

Til dette bryllup lavede jeg 22 stolebuketter, 2 alterbuketter, dobbelthjertet, brudebuketten og 4 knaphulsblomster - og der er for 1975 kr ialt. :balloon:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faldt lige over min tråd her.........utroligt at det allrede er et år siden, jeg lavede den buket :bearhug:

Kan der dog ikke snart komme et bryllup mere i familien, så jeg kan få lov at lege lidt igen :thumbsupsmileyanim::loveboard:

Altså, vi kan uden problemer godt lave en aftale om at du laver MIN brudebuket! :blink:

Men nu er der jo over et år til, så du kan garanteret ikke vente så længe! :bearhug:

Må jeg lige spørge: Hvad betyder 'stiftet'?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er altid frisk på at binde en buket :thumbsupsmileyanim: men så skal brylluppet helst være i nærheden af, hvor jeg bor....

Stiftet betyder at alle stilke er erstattet af ståltråd, som skaftet på buketten bliver tyndt og behagelig at holde ved :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer