Guest Klyver

Tine & Torben, 18/8-2007

965 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er der sket lidt igen.

Min kjole er sendt til rensning. Jeg har jo haft den hjemme i et år, og den er blevet prøvet mindst 1000 gange :ilovebryllupsklar:

Ringene blev hentet i går, og vores navne og dato er rigtigt :ilovebryllupsklar:

Svigermor har skrevet navne på vores bordkort, skønt.

Jeg er i fuld gang med at forde kirkehæfter. :denmarkflag:

Rødt tyl, til mit skørte, er købt.

I dag var min mor og jeg ved frisøren. Så her er lige nogle billeder :loveboard:

post-21504-1185651874.jpg

post-21504-1185651881.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen Tine :denmarkflag:

Det lyder godt at ringene har den rigtige tekst, det ville være lidt skidt hvis de ikke havde i hvert fald!

Jeg synes din frisure er rigtig flot! Kan dog godt se at blomster-hårnålene forsvinder lidt. Der var vist også noget med at du på et tidspunkt ikke rigtig vidste om du skulle have flere... Men jeg synes at de røde hårnåle supplerer fint. :ilovebryllupsklar:

Din mors hår er da også bare rigtig pænt! Hårnålene giver lige det sidste pift. :loveboard:

Vi er ikke kommet så meget længere end til invitationerne stadigvæk... Men skal ud og snakke med feststedet i næste uge. ;)

Jeg ved ikke om der er kommet svar på det indlæg jeg skrev for nogle uger siden i min tråd. Har ikke fået besked om det i hvert fald... Kigger lige om lidt. Det er jo bare når man ikke rigtig har noget nyt at berette, så synes jeg ikke at man bare skal skrive et eller andet for at tråden kommer op forrest...

Betina :ilovebryllupsklar:

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu tror jeg snart at jeg har styr på det hele.

Torben har været nede og bestille blomster i dag.

3 bryst-buketter, 20 roser+brudeslør ( til kirken ) og brudebuket, pris..................800,- :cheerleader3:

Den pris kan jeg godt leve med :)

Mit "blå" er blevet købt i dag. En lille ørering med en blå sten i.

Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tine

Må jeg spørge hvor Torben har bestilt buketterne..??

Jeg har kun forhørt på prisen 1 sted her i Brande, og dér var prisen kr. 1.500 - og dette var KUN for brudebuketten.. :bearhug:

Kærligst

SanneR

Hyggeligt at du kikkede forbi :thumbsupsmileyanim:

Har du fundet en kjole?

Blomsterne er købt i den butik, som ligger i Vestergade i Give. Jeg kan ikke huske hvad dutikken hedder.

Tine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tine

Må jeg spørge hvor Torben har bestilt buketterne..??

Jeg har kun forhørt på prisen 1 sted her i Brande, og dér var prisen kr. 1.500 - og dette var KUN for brudebuketten.. :cheerleader3:

Kærligst

SanneR

Hyggeligt at du kikkede forbi :bearhug:

Har du fundet en kjole?

Blomsterne er købt i den butik, som ligger i Vestergade i Give. Jeg kan ikke huske hvad dutikken hedder.

Tine

Jeg arbejder jo i Give, så dén butik kender jeg godt.. Jeg må vist lige et smut forbi og ose lidt :thumbsupsmileyanim:

Jeg har fundet KJOLEN.. Jeg tog på udsalg hos Askepot & Valentino i Tønder, og kom hjem med en Pronovias model 2008 :thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der ikke længe til :denmarkflag: og nu bræder nervøsiteten sig..........

Jeg er ved at fin pudse min tale til Torben, og jeg er super nervøs. Jeg kan slet ikke overskue, at jeg skal rejse mig op foran så menge mennesker. Hvad gør en klog så nu..........HJÆLP

Tine

Jeg kan levende sætte mig ind i det, at det kan være svært at rejse sig op. MEN - nu har du besluttet, at du VIL gøre det og så SKAL du også gøre det - og ikke mindst nå at NYDE.

Alle lytter til dig - men det skal du ikke blive nervøs over. De lytter fordi du har noget spændende at fortælle om. Din kommende vil nyde dig, du taler til ham, og alle høre det. Men luk dem ude, hvis det er dem der gør dig nervøs.

Jeg fik engang det råd, at når jeg kigger ud over en forsamlig (hvad enten det er en tale eller en fremlæggelse) skal jeg bare kigge lige hen over hovederne på dem alle og finde et eller flere punkter på væggen bag dem.

Ikke en eneste vil kunne se på dine øjen, at du ikke kigger på nogen, men på en "plet" på væggen. Kan du se det for dig?

Eller kan et råd være, at du skal øve dig. Øv dig til du kan talen uden ad! Så er der plads til at sige noget forkert, for du kan nemt finde tilbage til din tekst. Altså kommer du til at sige noget andet end det indøvede, slutter du det af, trækker vejret dybt og finder tilbage til de indøvede ord.

Skriv teksten ned på sedler. Ikke bare et a4 ark, men små kort. Ligesom tv-oplæserne. Du kan lægge side skift ind som det passer dig bedst. Om det er vejrtrækning, emneskift eller andet er op til dig.

Jeg håber du kan finde lidt ro til at holde din tale. Forsøg lige med den der plet på væggen - det VIRKER!!! Nogen siger også, at de forestiller sig, at alle er nøgne!!! Det gjorde jeg også engang, med det resultat, at jeg var knald rød i hovedet. Kunne da ikke stå der og se på min vejleder nøgen! Jeg var helt færdig af grin bagefter og det var en hammer dårlig fremlæggelse, så den metode prøver jeg ikke igen... ha ha ha

God fronøjelse

Hanne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha nej, der er godt nok ikke længe til...

Jeg hader selv at stå som personen i midtpunktet, og gør det kun hvis det er påkrævet og ikke noget jeg kan vælge fra. Så umiddelbart holder jeg ikke nogen tale til vores bryllup. Men al respekt til dem der gør det! Så jeg håber det lykkes for dig, og du selv synes at det var sejt gjort bagefter! :)

Men som Hanne skrev: Øv dig, øv dig og så øv dig lidt mere, så kan det ikke gå helt galt. ;)

Betina :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak for jeres ord. Men det er bare så svært for mig og min hjerne :) Det er det værste som man kan udsætte mig for, og så vil jeg bare så gerne. Jeg hader at sige noget i støre forsamlinger.

Her er min tale så. Hvad siger i til den. Er den for lang, eller.....

Kære ????????????, kære skat.

Det nytter jo ikke noget, at jeg siger Torben til dig,

så tror du jo bare, at jeg skælder dig ud ;-)

Denne tale, som jeg aldrig i mit liv havde troet jeg skulle holde, kommer til at tage udgangspunkt i små citater.

Det første er:

Det siges, at man skal gifte sig med én, man kan leve sammen med.

Jeg har i stedet valgt, at gifte mig med én, jeg ikke kan leve uden.

Hvad er et ægteskab?

Citat:

- Et ægteskab er et sted, hvor man propper ting ind i, som man gerne vil beholde.

- Iben, 8 år -

Skat:

Tak fordi du vil være min mand, og nu må du godt kalde mig for kurn ( kone )

Jeg er utrolig glad for, du har sagt ja til mig i dag, og jeg føler mig som den lykkeligste kvinde i verden. jeg er SÅ lykkelig for, at du har valgt mig, og du skal vide, at jeg elsker dig høj.

Kære mor og far.

Til jer skal der også lyde en tak. Tak fordi I altid har støttet mig i ”næsten” alt hvad jeg har foretaget mig. Jeg erkender, at jeg nok ikke altid har været lige nem, at være forældre til, men alligevel har I hjulpet mig og guidet mig på vej.

Tak fordi I har gjort mig til den jeg er i dag, Tak fordi I har præget mig og alligevel givet mig frie hænder.

Mine stakkels forældre har forståeligt nok haft lidt svært ved at vænne sig til, at deres lille datter på kun 17år, havde fundet en kæreste. Og han var endda 9 år ældre. Og hér sidder han så!

Mor og far, jeg håber at I kan "affinde" jer med mit valg. TAK

Kære Kirsten og Bent.

Jeg vil også gerne sige en speciel tak til mine svigerforældre, fordi jeg er blevet så godt modtaget i jeres familie. Jeg har altid følt mig velkommen i jeres hjem. TAK

SKÅL

Kære Torben, skat………… vi er på mange punkter vidt forskellige. Vi gør mange ting forskelligt, og vi har vidt forskellige grader af temperament. Men jeg er sikker på, at dét, at vi er så forskellige, gøre os så gode sammen.

Vi er på mange punkter hinandens modsætning, men vi deler de samme drømme for livet, sammen har vi fundet lykken og glæden i livet, og sammen er vi hele!

Du har gjort mig lykkelig!

Jeg elsker det liv vi har sammen.

Jeg elsker, at vågne op, hver morgen og vide,……………… at kaffen er klar. Ha ha.

Det er jo for det meste dig der vågner først.

Citat:

En kvinde ved om en mand er forelsket i hende, længe før manden selv fatter at han er det - Marilyn Monroe

Det er lige omvendt med os. Du viste, at du ville have mig, længe før jeg fik øjnene op for dig. Jeg husker det som var det i går…… Jeg faldt for dig med det samme, den aften hvor jeg skulle servere til din mors fødselsdag. Der gik kun 6 dage, så var vi et par, og det er nu 10 år og 3 mdr. og 2 dage siden.

Citat:

Det er en kvindes pligt, at blive gift så hurtigt som muligt, og en mands pligt at holde sig ugift så lang tid han kan! - G. Bernard Shaw

Hvis vi kikker på vores alder, så holder det jo stik.

Fra jeg var en lille pige, har jeg drømt om manden i mit liv, den 10. maj 1997 lykkedes det, og Torben, du var hvad jeg fandt, manden fra mine drømme.

Det er ikke alle, der kan prale af, at have fundet sit livs kærlighed som 17 årig.

Mange vil nok sige, at det ikke kan lade sig gøre, fordi man som 17 årig slet ikke er sikker på, hvad man vil og ikke ved, hvad livet byder på. Og det er rigtig nok.

Men samtidig vil jeg sige, at jeg aldrig har været mere sikker på noget i mit liv, end da jeg i dag, 10 år senere, sagde JA til at dele resten af mit liv sammen med dig.

SKÅL

Citat:

Når en kvinde tier, er det altid fordi hun vil sige noget. - Elinor Glyn

Jeg tror virkelig, at du kan sige AMEN til dette udsagn!

Når jeg tier, er der eet eller andet galt. Enten er jeg sur, eller også har du ikke hørt efter eet eller andet jeg har sagt. Og jeg fortæller helst ikke hvad det er der nager mig.

NÆH NEJ, det skal du søreme SELV finde ud af!

Nu vil jeg gerne have at I rejser jer op, og skåler for min mand.

SKÅL

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har desværre ingen gode råd, for jeg er selv nervøs for at holde talen.

Jeg synes det er en fin tale du har skrevet, du får mange gode pointer med - om jer! Og det skal jo holde om jer så det er :)

Jeg synes talene er tilpas lang... den skal ikke være længere, men heller ikke kortere.

Redigeret af maddy83
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer