Guest Klyver

Tine & Torben, 18/8-2007

965 indlæg i dette emne

Dem vil vi da også gerne se!! -HAHA-

PS. Har forresten fundet nogle hårnåle der er tilsvarende dine, inde på Ebay. Man kan jo næsten finde alt der! *smiler* Men venter med at købe dem til efter nytår, tror ikke lige de bare sådan forsvinder...

Redigeret af BhnSinac
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Tine,

Sikken meget der er sket siden sidst jeg var forbi.

Dejligt at du har fået styr på kjolen, den er rigtig flot. :bearhug:

Jeg er også helt vil med dit undertøj, men det er jeg vist ikke den eneste om :whistle:

Jeg håber at din svigermor får det bedre og bedre for hver dag der går, og at hun bliver super-klar til jeres store dag. (y)

Tror vist hellere at jeg må følge lidt mere med i din tråd, det ser ud til at du har styr på sagerne. ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa.

Tak for jeres dejlige ord :(

Ja, sløret er langt, men det var også meningen. Jeg har det på den måde, at enden skal det være langt eller også skal jeg ikke have et slør :)

Jeg regner med at jeg kan styre sløret, men ellers så må jeg jo bare tage det at når der skal danses!

Glowin: Ja det er fra AnnieW, og jeg er supet tilfreds, det er lige som jeg ville have det.

Katharina: Jeg håber at du modtager undertøjet i dag, håber den passer og du bliver glad for den. Nu tager jeg på weekend tur, men jeg håber du har fået lagt nogle billeder ind, til når jeg er hjemme igen, så jeg kan se hvor smukke er var. -HAHA-

Nu mangler jeg kun skoene, de er fundet og jeg regner med at købe dem en af dagene, og så kommer der BILLEDER igen :bearhug:

Tine (y)

Redigeret af Klyver
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer