Sign in to follow this  
Followers 0
sommerpigen

Nogle gode råd til bryllup i Vejle området?

17 posts in this topic

:loveboard:

Så blev det min tur til at blive friet til, og selvfølgelig sagde jeg JA!!!!!

Nu kommer alt planlægningen og her kunne jeg godt bruge lidt hjælp og gode råd. Vi er begge tilflyttere til Vejle og er meget interreserede i at høre gode ideer til hvor at holde festen? Vi skal giftes i en kirke i Vejle, så festen skal holdes indenfor en rimelig køre afstand, men ikke nødvendigvis i Vejle. Gode oplevelser med frisører og make up? Ja alle gode råd omkring alt bryllups planlægning godtages.... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Rigtigt hjerteligt tillykke!!! :cheerleader3:

Nu bor vi i Købehavn, men har et stort blødt punkt hvad Vejle-området angår.

Der er simpelthen så smukt....

Derfor har vi valgt at blive viet i Vejle, nærmere betegnet på Fakkegrav Badehotel, hvor vi også skal holde festen.

Både maden og servicen er i topklasse, dertil kommer, at priserne er absolut rimelige.... faktisk kan vi tage vores gæster med på et forlænget weekendophold med vild forkælelse til samme pris som en fin middag ville koste her i København.

Så hos os er der ingen tvivl: Fakkegrav :loveboard:

:rolleyes: fra Marianne

Edited by mus01
0

Hejsa og velkommen til :cheerleader3:

Jeg må nok desværre indrømme at jeg ikke er nogen stor fan af Fakkelgrav badehotel. Jo stedet og udsigten var fantastisk men så er det også sagt :blush: Var til bryllup der tidligere på året og brudeparret havde betalt en mindre formue for maden som var buffet men ak der var hverken forret eller hovedret nok til alle gæster og tjenernes svar på det var bare at så havde de første gæster nok taget for meget!!!!! Heldigvis opdagede brudeparret ikke noget på selve aftenen men først dagen efter.Efter min mening elendig service som da kun kan gøres bedre :bearhug: Nå nok om det det kan jo være det bare var en engangsforestilling men min mand og jeg er rørende enige om at vi aldrig skal holde fest der.

Nå men det jeg egentlig ville skrive var at når I kommer til vielsesringe så ligger der noget som hedder Guldsmedegaarden som er et sted hvor I selv kan være med til at designe og lave jeres ringe :rolleyes: Er helt vild med ideen og vi skal selv derned i februar hvilket jeg glæder mig helt vildt til :carrot:

:loveboard: Christine

0

Hej!

Nu kommer jeg fra Vejle!

Der er Quality Hotel, ved siden af Lido, det har jeg kun hørt rosende ord om! Men det afhænger også af hvor stort og dyrt brylluppet skal være. Ellers er der Munkebjerg...

0

Annonce ♥

Så vil jeg da lige anbefale Munkebjerg Hotel. Vi holdt vores bryllup der i juli, og det var intet mindre end perfekt.

Der er også Børkop Vandmølle, rigtig hyggeligt sted. En del af Munkebjerg Gruppen, så man får brudesuiten på Munkebjerg med i prisen.

Park Inn er også en mulighed, kender det dog kun, fordi min mand er ansat som kok dernede.

post-17225-1158781074.jpg

De har en fantastisk udsigt, så derfor fik vi taget vores bryllupsbilleder dernede.

Charlotte

0

Nu kommer jeg ikke så tit i Vejle men jeg spillede da bryllup der i 2004 på noget der hed Mølkjær Kro, som er en lille hyggelig kro, og der blev kørt igennem til kl. 4-5 om morgenen såvidt jeg lige husker det.

0

Nu kommer jeg ikke så tit i Vejle men jeg spillede da bryllup der i 2004 på noget der hed Mølkjær Kro, som er en lille hyggelig kro, og der blev kørt igennem til kl. 4-5 om morgenen såvidt jeg lige husker det.

Mølkær Kro ligger udenfor Vejle i en by som hedder Ødsted!

Bor nabo til kroen :cheerleader3:

0

Jeg har også fundet Mølkjær kro på nettet, så det skal vi ud og se indenfor den nærmeste fremtid. Jeg har været på Munkebjerg på bryllupsmesse for et par år siden, men var ikke så imponeret af lokalerne deroppe :loveboard: Børkop vandmølle har jeg også hørt om, så der tager vi også ud og kigger. Håber dog bare deres lokaler er pænere i virkeligheden end på deres hjemmeside..... Park Inn er nok en anelse for moderne, vi kunne godt tænke os at holde det et sted med lidt sjæl og charme hvis i forstår? :rolleyes:

Er der nogen der kender noget til Brødremeninghedens hotel i Christiansfeld, måske endda været til bryllup der? Det lyder nemlig også ok godt.

:cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej :angry:

Vi var til bryllup sidste år i restaurant Slotsstalden. Det ligger ved Tirsbæk slot, som igen ligger ned til Vejle fjord. Det var bare et skønt skønt sted, og hvis vi ikke boede et godt stykke fra Vejle, så skulle vores fest holdes der. Naturen er perfekt, man kan få taget billeder ned til vandet, og så er selve festsalen bare så charmerende :loveshower: Indrettet i en af slottets gamle stalde med bjælker ned fra tag til gulv, en stor pejs i enden osv. Maden var i top - så det var et perfekt sted :oops:

God jagt :blush:

0

Min mand og jeg blev i foråret gift 5 km syd for Vejle. Vi havde booket Gravens Kro, som er et helt fantastisk og gennemført sted, med utrolig velsmagende og spændende retter. Hvis vi skulle gøre det om - blev det helt sikkert på Gravens Kro igen! Og prisen - den er lav. Hvis I er interesseret, så forhør jer lige om evt. ejerskifte.

www.gravenskro.dk. Kroen emmer af stemning.

Angående frisør, så fik jeg sat hår ved Cassiopeia (Vejle) - rigtig godt sted og billigt. Der findes også Klip-in på Kiddesvej (Vejle) - også godt og billigt sted.

Bettemusen

0

Hejsa og velkommen til :angry:

Jeg må nok desværre indrømme at jeg ikke er nogen stor fan af Fakkelgrav badehotel. Jo stedet og udsigten var fantastisk men så er det også sagt :biggrin: Var til bryllup der tidligere på året og brudeparret havde betalt en mindre formue for maden som var buffet men ak der var hverken forret eller hovedret nok til alle gæster og tjenernes svar på det var bare at så havde de første gæster nok taget for meget!!!!! Heldigvis opdagede brudeparret ikke noget på selve aftenen men først dagen efter.Efter min mening elendig service som da kun kan gøres bedre :bearhug: Nå nok om det det kan jo være det bare var en engangsforestilling men min mand og jeg er rørende enige om at vi aldrig skal holde fest der.

Nå men det jeg egentlig ville skrive var at når I kommer til vielsesringe så ligger der noget som hedder Guldsmedegaarden som er et sted hvor I selv kan være med til at designe og lave jeres ringe :bearhug: Er helt vild med ideen og vi skal selv derned i februar hvilket jeg glæder mig helt vildt til :carrot:

:blush: Christine

Det lyder ikke som nogen fed oplevelse :biggrin:

Nu har vi heldigvis været der flere gange før og det samme har et hold venner, der skal med til brylluppet også. Både vennerne og os selv har altid oplevet at både mad og service var helt i top, så derfor var vi ikke i tvivl om hvor vi skulle holde det.

Det skal også lige med til historien, at vi kun bliver ti personer ialt og ikke har bestilt et specifikt festarrangement, men et udvidet weekendophold til alle og deres sæsonbestemte seks-retters gourmet-menu som bryllupsmiddag.

Så det kommer til at ligne det vi kender i forvejen en hel del.

:oops: fra Marianne

0

:blush:

Så blev det min tur til at blive friet til, og selvfølgelig sagde jeg JA!!!!!

Nu kommer alt planlægningen og her kunne jeg godt bruge lidt hjælp og gode råd. Vi er begge tilflyttere til Vejle og er meget interreserede i at høre gode ideer til hvor at holde festen? Vi skal giftes i en kirke i Vejle, så festen skal holdes indenfor en rimelig køre afstand, men ikke nødvendigvis i Vejle. Gode oplevelser med frisører og make up? Ja alle gode råd omkring alt bryllups planlægning godtages.... :angry:

Jeg kan helt klart anbefale Børkop Vandmølle. Det er en helt fantastisk område. Og det med suite på Munkebjerg er inkluderet er da en perfekt måde at slutte aftenen på

0

Annonce ♥

Nu bor jeg ikke selv i Vejle, men jeg arbejder dernede og har i den forbindelse været til fest ude i noget, der hedder Vingsted Centret. Det ligger super idyllisk, omgivet af af træer og bakket landskab - og maden, betjeningen mv. var SÅ godt!

Det ligger ca. 10-15min kørsel fra Vejle centrum :angry:

1

Hej..

Der er sørme mange muligheder hvis det ikke lige skal være i Vejle...

Der er Kronprinds Frederik I Fredericia.. Restaurant Hannerup.. Også i Fredericia.. Kongebrogaarden i Middelfart.. Hindsgavl Slot i Middelfart.. Ja der er mange flere muligheder.. Bare søg på google...

Børkop Vandmølle er et lækkert sted, var der til konfirmation for en del år siden.. Kronprindsen kan jeg kun anbefale da det også er der vi skal holde vores fest..

Knuz Mia :angry:

0

Sikke en masse gode forslag, hvor det bare super!!!! :loveshower:

Vi har allerede planlagt at skulle ud og se forskellige steder i næste uge, så det bliver bare alt for spændende :angry:

:yay:

0

Hej..

Der er sørme mange muligheder hvis det ikke lige skal være i Vejle...

Der er Kronprinds Frederik I Fredericia.. Restaurant Hannerup.. Også i Fredericia.. Kongebrogaarden i Middelfart.. Hindsgavl Slot i Middelfart.. Ja der er mange flere muligheder.. Bare søg på google...

Knuz Mia :angry:

Hindsgavl Slot ??? Der er mildest talt møgbeskidt over alt, og det var vist ikke bare lige den gang jeg var derovre. Rent faktisk talte jeg nemlig med Jesper Brock et par dage inden jeg skulle derover, og han sagde at der var møgbeskidt. Nå så slemt kan det ikke være siger jeg så. Man er jo sart. Men der var godt nok noget om snakken :blush:

Edited by diskobil
0

Annonce ♥

Hejsa

Jeg bor selv i Vejle, og skal giftes til April næste år.

Vi har valgt at holde festen på Jørgensens Hotel i Horsens i Kongesalen.

Den er simpelthen bare så smuk.

Inden vi besluttede os var vi rundt og se forskellige steder:

Munkebjerg, Jacob Gade, Fakkelgrav badehotel.

Men Jørgens Hotel var helt klart det mest romantiske sted.

Så hvis i gerne vil have det sådan lidt kongeligt/prinsesse/eksklusivt, så vil jeg anbefale

Jørgens Hotel.

Men ellers ring rundt og ta rundt og se alle stederne, det får man altså meget ud af, og helst dagen før der skal være bryllup i netop et af lokalerne, det gir et helt andet indtryk.

Da vi så fakkelgrav, var det dagen efter et bryllup, der var så beskidt, rodet og lidt usselt, men hvis der var dækket op til bryllup, ville vi nok ha fået et helt andet indtryk.

Ang. makeup og frisør, så har jeg valgt Caroline Bjerring til ¨make up, og Henrik Stjernholm til mit hår, og det har jeg en god fornemmelse af. Begge steder er der en prøve dag incl. i prisen.

Så held og lykke med at få jeres dag planlagt

Og tillykke :angry:

0