koenkarla

Pia & Martin 4 April 2009

13 posts in this topic

Så blev det da vist min tur til at smide min planlæggening her ind,godt nok er det første i 2009 at jeg går op af kirke gulvet,men jeg kan godt li at være i god tid hehe..

Kirken : Ja det blev Karup,faktisk havde jeg ikke drømet om det skulle være lige netop denne,men da den præsten jeg gerne så gifte os døde for nogen år siden,blev det Karup kirke,men det er nu også en meget smukt lille kirke.

Festen : Ja den havde vi jo besluttet at holde på Niels Bugges Hotel,også leje hele hotellet men da jeg fandt ud af man selv skulle stå for maden blev det droppet igen da det elleres ville blive for dyrt.... Så det bliver bare Karup forsamlingshus men det skal nok ogsp bliver hyggeligt,der har vi valgt at leje hele hytten for så kan de børn der skal med løbe og lge i den lille hal ved siden af.

Tema : Ja det skal holdes over Tema Japan,godt nok ikke med janpansk mad . Men med janpansk bordpynt ovs nøøøøj det skal nok blive flot....

Skal nok sidde billeder ind ....

0

Annonce ♥

velkommen til BK

ajjjiiii det er jo min kirke.....jeg er døbt der, og skulle have været konfirmeret der.

min største drøm har altid været at skulle giftes der, men da vi + familie bor i kbh, bliver det ikke til noget...

glæder mig til at følge din planlægning, og forhåbentlig se nogle billeder fra karup

0

Også en stor velkomst fra mig! Og tro mig, du bliver dybt afhængig af dette forum :cheerleader3:

Du er godt nok i god tid, og du har allerede mere på plads end mig, for jeg ved ikke engang, hvor vi skal giftes endnu :loveboard: Har i valgt en helt speciel dato, siden er ude i så god tid?

Glæder mig til at følge din planlægning...

Hilsen

Louise

0

Annonce ♥

Lige et tegning af den kirke vi har valgt.... Karup kirke i Midt/vest Jylland.... Grunden til at det skal være lige netop den dato er at der har vi være sammen i 7 år og jeg gerne vil nå at giftes inden jeg bliver 30..... :angry:

post-11097-1158853882.jpg

0

Det hele begyndt d Mandag d 20 Januar 2003,da jeg skulle starte på Hammerum idrætsdaghøjskole,vi skulle mødes til morgensang alle nye plus et andet hold.Nå men jeg satte mig og lige pludslig var der en underlig fyr der satte sig i stolen ved siden af,og jeg tænke at ham kunne jeg da godt tænke mig at lærer bedre at kende.Men da jeg på dette tidspunkt havde en kæreste kunne jeg jo ikke gøre det ville ud af det,og han var ikke til ældre damer *GG* sagde han.Nå men jeg fik gjordt det fordi med min daværende kæreste,og jeg håbe på der snart sket noget med ak,tror nok også jeg ødelagde det lidt selv da vi skulle på en lille går tur på 16 km kom jeg vidst til at spørge ham om han ville spille kiks *GGG* Han svare bare at det ville han ikke og øvrigt var han ikke til ældre damer *LOL* Nå men tiden gik og det blev April og der skulle vi til prag..Puha de øl de har dernede,de er gode,de fik os til at glemme lidt hvor genert vi nu gang er el var...Da vi kom hjem kom folk fra det andet hold og spurgt om vi kom sammen,og ærligt jeg vidste det ikke så jeg sagde at det måtte de spørge ham om,heldigvis svare han at det gjorde vi Jubii,nu var vi kæreste. Men så begyndt et problem at dukke op jeg boede stagdigvæk ved min ex kæreste og få at sige det pænt han var ikke glad,for at jeg boede ved ham og kom kæreste med en anden,nej det kunne jeg godt ser fra hans side men jeg havde jo ikke noget sted at bo,jeg fik lov at bo til jeg fandt noget andet,dejligt.Da vi var færdig med højskolen flyttet jeg ud i hans 26 m2 ungdomshybel Fredriks. Efter at have boet sammen i 1 månede i Fredriks flyttede vi til lejligheden i Karup for at få mere plads,der boede vi i et stykke tid,det var en dejlig lille lejlighed men desværre kunne vi ikke blive for vi skulle være 3 J Vi fandt så et rækkehus med have og med god plads til den lille nye.Den 18 oktober 2004 kom han så endelig,efter at have været gået 14 dage over tid. Da han blev et år blev vi enige om at få nummer to,hun kom så til verden efter igen at have gået over tid,d 2 juni 2006..... Og nu står vi så her og skal giftes den 4 april,endelig ville vi gerne have det skulle have været den 2 april men desværre er det er torsdag og der kan vi jo ikke så godt giftes os...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa, vi skal giftes samme dag!!! Skøn dato, glæder mig allerede!

Jeg sidder nemlig og søger efter april-brude, der har bedre styr på hvilke blomster, der er lettilgængelige [læs: billige] på den årstid, kan du hjælpe med det?

Mange hilsner, Ane

0