Posted September 21, 2006 (edited) · Report post HALLOOOO Er jeg den eneste der skal giftes denne dag??? EDIT: TRÅDEN ER HERMED ÆNDRET TIL: JUNI BRUDE Edited October 9, 2006 by ncd76 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2006 · Report post Er jeg virkelig den eneste herinde med denne dato?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2006 · Report post Jeg skal giftes den 16. juni 2007 - måske skal vi slå os sammen i en tråd ? Måske en tråd for hele juni, for jeg tror de fleste skal giftes 070707 eller i august. Har ikke set mange der skal giftes i juni i hvertfald 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 23, 2006 · Report post En juni-brud mere - vi skal giftes d. 30. juni 2007 Hilsen Sarah 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2006 · Report post En juni-brud mere - vi skal giftes d. 30. juni 2007 Hilsen Sarah Det er på min datters 4 års fødselsdag Hvor langt er I med planlægningen??? Vi har booket Kirken, feststedet og fotografen - desuden er vi forsøgt at få lavet et budget og en tidsplan... Og til det kan jeg kun sige - det er for dyrt og vi har ikke tid nok 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 26, 2006 · Report post Her er en juni-brud mere... Vi skal giftes 23. juni 2007. Vi er ikke kommet så langt endnu. Vi er kun lige gået igang. Ingenting er booket endnu, kun undersøgt. Dog også ned til mindste detalje!!! Jeg er en ret effektiv person, når jeg først kommer igang, så vi når nok det hele. Hele stilen vil blive ret casual, med få mennesker og fest i haven. Hvor langt er i kommet?? Knus Tina 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 26, 2006 · Report post også mig.... Vi skal giftes den 2. juni, men er ikke nået særlig langt med planlægningen... Men når det nok... knus fra Tanja 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 26, 2006 · Report post En juni-brud mere - vi skal giftes d. 30. juni 2007 Hilsen Sarah Det er på min datters 4 års fødselsdag Hvor langt er I med planlægningen??? Vi har booket Kirken, feststedet og fotografen - desuden er vi forsøgt at få lavet et budget og en tidsplan... Og til det kan jeg kun sige - det er for dyrt og vi har ikke tid nok Hej Vi har booket kirken, feststed m. mad og musik. Pusler også lidt med budget og med tidsplan - og det er slet ikke nemt. Vores gæsteliste består af i lat 69 personer og er incl. børn. Om budgettet holder ved jeg ikke - maden/lokaler har vi en fast pris på - dertil kommer spiritus og drikkevarer efter 8 timer, bryllupskage og evt. ekstra tid til musik. De øvrige ting har vi endnu ikke undersøgt så meget om - men håber på at kunne holde et budget der hedder ca. 50.000,- kr. Hilsen Sarah 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2006 · Report post Jeg skal giftes d. 30 juni 2007. Jeg får hele udstyret af min mor, resten står vi selv for og regner med at vi skal bruge 45.000-50.000kr. VI har booket kirke, feststed, lavet en prøve på invitationerne, fundet stedet hvor vi skal leje borde osv, lavet udkastet til save the date kortene. budget. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 8, 2006 · Report post Hej alle juni-brude. Jeg skal også giftes den 30. juni 2007. Vi har fået bestilt kirke, kro og kørsel til og fra kirke. Og så har vi bestilt vores bryllupsrejse som går til Thailand Jeg kan bare overhovedet ikke finde ud af hvad vi skal gøre med musikken. Ønsker nemlig ikke suppe-steg -is musik og vil helst ikke bruge en formue på musik. Vi bliver også kun ca. 30, så det er lidt for meget med et stort band. Er der nogen der har nogle forslag. Bor i Århus. Hilsen Pernille 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 9, 2006 (edited) · Report post Hej med alle jer skønne juni-brude Jeg skal giftes den 29. juni 07. Dette er en fredag og det er vores hunds 2 års føs'dag. Vi eller rettere JEG har bestilt: Kirke (Kastrup Kirke), sangerinde (Maria Louise Holm Søby med I Will Always Love You) til min kommende mand, brudekjole hos skrædder (Palermodesign), telt, borde, stole, kok og serveringspersonale (EuroKitch). Derudover har jeg valgt 2 brudepiger (min ene veninde og min lillesøster). Og så har VI valgt toastmaster (min lillesøsters forlovede) og ringbærer (min kommendes nevø). Mvh Nina Edited October 9, 2006 by ncd76 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 9, 2006 (edited) · Report post En juni-brud mere - vi skal giftes d. 30. juni 2007 Hilsen Sarah Jeg skal giftes d. 30 juni 2007. Jeg får hele udstyret af min mor, resten står vi selv for og regner med at vi skal bruge 45.000-50.000kr. VI har booket kirke, feststed, lavet en prøve på invitationerne, fundet stedet hvor vi skal leje borde osv, lavet udkastet til save the date kortene. budget. Hej alle juni-brude. Jeg skal også giftes den 30. juni 2007. Vi har fået bestilt kirke, kro og kørsel til og fra kirke. Og så har vi bestilt vores bryllupsrejse som går til Thailand Jeg kan bare overhovedet ikke finde ud af hvad vi skal gøre med musikken. Ønsker nemlig ikke suppe-steg -is musik og vil helst ikke bruge en formue på musik. Vi bliver også kun ca. 30, så det er lidt for meget med et stort band. Er der nogen der har nogle forslag. Bor i Århus. Hilsen Pernille Vi skal også giftes den 30.6.07. Vi havde ellers planlagt den 7.7.07, men der var for mange der ikke kunne komme (Roskilde Festival), så vi rykkede datoen. Vi har indtil videre booket / gjort: Kok Bryllupskage Lokaler Booket limousine i 3 timer, longstretch Underholdning Band Sendt invitationer ud til 130 mennesker (Det er jo i skolernes sommerferie, og vi vil gerne have så mange som muligt med) Fundet brudepiger (5 stk) og brudesvende (2 stk) Fundet forlover (min lillebror) Fundet toastmaster Booket rådhus og kirke (Fordi vi er lesbiske, skal vi forbi rådhuset først) Booket fotografer ( 2 stk, som er der hele dagen, og som bl.a. tager billeder af gæsterne i atelier) Booket videograf Gået igang med at lave bordkort Lad mig høre, hvor langt i andre er kommet Edited October 9, 2006 by Theshe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 9, 2006 · Report post Hej allesammen Vi skal giftes d 2 juni og vi har styr på følgende; Kirke og præst Feststed Gommens tøj Min kjole Musik Fotograf Bryllupsrejse Toastmaster Gæsteliste Booket bryllupssuiten Fundet overnatning til vores udenlandske gæster (min kæreste er fra Italien) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 9, 2006 (edited) · Report post Hejsa alle Juni brude.. Vi skal giftes d 16 juni 2007. Det er min kærestes mormor og morfars bryllupsdag. De er desværre ikke blandt os længere. Men dagen er ikke valgt pga det. Men det er et hyggeligt sammentræf ' Vi har indtil videre booket: Kirke ( sorø klosterkirke ) Lokale ( hotel Comwell, roskilde ) Fotograf ( Milia Wagner ) Kørsel ( måske min fars ) Kage (god bekendt) Musik ( discobilen ) folk der har "roller" : Toastmaster ( svoger ) Gavekoordinator ( svigermor ) Brudebørn ( 3 piger, 2 drenge ) Er i tvivl om der er noget der mangler, men så kommer det på senere Knus Michala Edited October 10, 2006 by bride2be 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 9, 2006 · Report post Jeg skal giftes d. 2 juni 2007 Vi har styr på: Kirke(Lundtofte kirke) Feststed(hotel fortunen, lyngby) Musik(DJ) fotograf Kage Kørsel Toastmaster 3 voksne brudepiger gavekordinator invitationer skal igang med snarest Gaveposer bordkort bordplan kjole Tror det var det for nu Knus Heidi 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2006 · Report post Hejsa Her er endnu en juni-brud. Vi skal giftes 23/6-2007 - altså Sankt Hans. Foreløbig har vi nået dette: Kirke og præst er booket. Telt til haven samt indretning til ca. 60 personer er bestilt/reserveret. Kok/madfirma er reserveret - menuen tager vi stilling til senere. Smoking har min gemal allerede, men skal have nyt tilbehør. Resten, som endnu kun er overvejelser, kan I læse mere om i min planlægningstråd. - Laila 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 12, 2006 · Report post Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Så har han endelig sagt ja til at blive gift og det skal ske den 23. juni 2007, har gjort den dag for så er det også lidt en fødselsdagsfest, da jeg fylder 30 den 24. juni.. Glæder mig vildt meget til at blive gift med jordens dejligste mand.... Knus Kamil 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 12, 2006 · Report post Tillykke og et stort velkommen. Skønt at have endnu en at dele dato med endda. Kig endelig forbi min planlægningstråd, og evt. også mine ideer til Sankt Hans Tema. Har du tænkt på, at I får kobberbryllup 23. december - altså lillejuleaften? Det havde jeg nemlig ikke, men pigerne herinde er gode til lidt hovedregning. - Laila 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 13, 2006 (edited) · Report post Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Så har han endelig sagt ja til at blive gift og det skal ske den 23. juni 2007, har gjort den dag for så er det også lidt en fødselsdagsfest, da jeg fylder 30 den 24. juni.. Glæder mig vildt meget til at blive gift med jordens dejligste mand.... Knus Kamil Stort TILLYKKE med det kommende bryllup. :carrot: Du går nu en dejlig tid i møde med planlægning Husk, du ALTID kan spørge tøserne herinde hvis du har spørgsmål, de er så søde til at hjælpe Edited October 13, 2006 by ncd76 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 14, 2006 (edited) · Report post Hej Vi skal også giftes den 30. juni 2007. Kirke og præst er "booket" (Aars Kirke). Feststed er booket (Røverstuen i Rebild). Musik er booket (Jensen & co). Aftale er lavet med syerske - min kjole. Rettelse kom til at købe én i lørdags Kagen er bestilt hos den lokale bager af svigermor. Aftale med frisøren er lavet. Hytter til overnattende gæster er booket. Mvh Dorthe Edited October 29, 2006 by Dorthe6 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 15, 2006 · Report post Vi skal jo så giftes den 16.06.07 og har styr på følgende: - Kirke - Lokaler (vi skal først aftale menú mv i starten af næste år) - Kørsel (har lejet en Ford A fra 1930) - Fotograf Ja, det var vist det. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2006 · Report post Hejsa. jeg hopper lige med på denne tråd også. vi skal giftes den 9. juni 2007 - der falder vores forlovelsesdag på en lørdag så den snuppede vi Indtil videre er der styr på: kirken (Skt. Nicolai Kirke, Kolding) Feststed (Hvilested Medborgerhus) Gæstelisten (Hvis alle kommer bliver vi 68) Menuen (er under udarbejdelse - kan ikke helt blive enige) Musik(afventer svar) transport (Har fikset gommens transport - en lækker gammel ford mustang - den er så FED) Ellers så arbejdes der på højtryk - det er jo et fuldtidsarbejde ved siden af studier og alt det der. glæder mig så meget!! Synes det kunne være fedt at have en fælles juni-brude tråd... har følt mig lidt snydt, men kunne selvfølgelig også bare selv have fjumret mig færdig til at oprette en selv.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 16, 2006 · Report post Tillykke og et stort velkommen. Skønt at have endnu en at dele dato med endda. Kig endelig forbi min planlægningstråd, og evt. også mine ideer til Sankt Hans Tema. Har du tænkt på, at I får kobberbryllup 23. december - altså lillejuleaften? Det havde jeg nemlig ikke, men pigerne herinde er gode til lidt hovedregning. - Laila Hvor er det altså bare dejligt at blive taget så godt imod.. glæder mig til at få og udveksle ideer med alle de søde piger herinde. Glemte helt at fortælle at vi allerede har booket: Kirken, Musikken, Fotografen og Restauranten. Har også været ude at kigge på kjoler og har fundet to der er helt fantastiske. En veninde skal hjælpe mig med at beslutte mig.. Det var vist alt for nu.. Vi snakkes ved på et senere tidspunkt... Mange Brudeknus Fra Kamil PS: Hvor vildt at man har bryllupsdag lille juleaften, har slet ikke skænket det en tanke. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 17, 2006 · Report post Hejsa! Det er altså mega fedt at sidde her og læse om alle jer der skal giftes på ca samme tidspunkt som os...23. juni 2007. Har nemlig ikke så mange at dele det med, altså vi har ikke mange i omgangskredsen der går op i sådan noget for tiden. Indtil videre har vi følgende på plads: Kirke og præst Kro Musik Skal se på kjole snart Ring Indbydelserne er ved at forme sig Synes vi har ro på fordi kirke, feststed og musikken er på plads. Resten kan vi så hygge os med 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 17, 2006 · Report post Hej juni brude Jeg er sådan set gift, men vi skal velsignes i kirken og holde bryllupsfest d. 16 juni næste år. Vi har styr på: Kirke Feststed Kogekone Musik Fotograf Invitationen er jeg selv ved at kreere på computeren og jeg er ved at kigge lidt på bordpynt. Ellers kigger jeg på kjoler, buketter, frisurer, bordpynt alt mulig andet bryllupshalløj på nettet. Hilsen Trille 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites