Posted October 17, 2006 · Report post vi er også med på et juni bryllup, det bliver den 30 juni 2007 indtil videre har vi styr på: kirke (taksigelseskirken - østerbro) feststed (bellahøj gård) kørsel (en sort/gul rolls-royce) brudepiger (min og kims søster) forlover (kims ven morten) ringene (love design) brudekjolen (gigi 30 - house of brides) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 17, 2006 · Report post Vi skal jo så giftes den 16.06.07 og har styr på følgende: - Kirke - Lokaler (vi skal først aftale menú mv i starten af næste år) - Kørsel (har lejet en Ford A fra 1930) - Fotograf Ja, det var vist det. Hej Må jeg have lov at spørge, hvor I har lejet bil og til hvilken pris? Dorthe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 18, 2006 · Report post Hallo!!! Vi skal også giftes i Juni.. 30 juni 2007 så nej du er ikke den eneste. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 18, 2006 · Report post Vi skal jo så giftes den 16.06.07 og har styr på følgende: - Kirke - Lokaler (vi skal først aftale menú mv i starten af næste år) - Kørsel (har lejet en Ford A fra 1930) - Fotograf Ja, det var vist det. Hej Må jeg have lov at spørge, hvor I har lejet bil og til hvilken pris? Dorthe Ja, det må du selvfølgelig.... Vi har lejet ved Grønhøj Auto og vi skal give omkring 2000. Vi så den på en vateran bils udstilling og så jeg skrev ejeren ned og ringede og spurgte om de ville køre til vores bryllup.... "Joooow, det ka' vi da nok godt - du kan lige få konen, så skriver hun det lige ned" 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 23, 2006 (edited) · Report post vi ska os giftes den 9 Juni vi har Feststed Kirke invitationer og bordkort ( tidligt ja:) brudekjole Frisør make up & Spa dag på dagen for mig og min veninde:) gæsteliste Brudepiger sko og taske vielsels ringe og stress over ikke at finde en billig god fortograf.. Edited November 6, 2006 by Boiskov 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 23, 2006 · Report post Jeg melder mig også som junibrud - vi skal giftes d. 16. juni 2007 - min 29 års fødselsdag! Vi har styr på følgende: Kirke (Himmelev Kirke) Feststed (Comwell Roskilde) Gæsteliste Min kjole (Maggie Sotero Jade - House of brides) ;o) Musik (Egen computer med masser musik og jukeboxprogram) Vi har også næsten styr på Bryllupsrejsen. Jeg kan ikke rigtig finde ud af, om det er for tidligt at booke frisør osv.? Hvad gør I andre? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2006 · Report post Vi skal også giftes i juni. D.30 juni 2007 - Glæder mig for vildt Vi har: Feststed Kok og mad Musik og ellers en masse planer Mange hilsner Sanne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 1, 2006 · Report post Nå piger, hvordan går det med planlægningen??? Her er det gået lidt i stå - vi har styr på de ting der skal bookes langt ud i fremtiden og de andre er vi ikke begyndt på endnu... Nu er det nok også snart jule-planlægningen der overtager alt tiden 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2006 · Report post Vi skal giftes 2. juni 07, og vi har fået styr på følgende: Kirke og præst- Bogø Kirke Lokaler- pavillion i skoven - vildt hyggeligt sted Gæsteliste- ca. 70 gæster incl. børn ca. budget (er vel ikke bankrådgiver for sjov!!) = alt for dyrt Fotograf Ferie, for mit vedkommende Bryllupskagen Receptionen - skal holdes i sommerhuset i et stort telt som er købt til det samme Så mangler vi bare alt det andet, men det kommer vel lige så stille og roligt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2006 · Report post Vi har booket kirke, råshus, limo, fotografer, videograf, underholdning, band, kok, lokation, kage m.m. Lige nu leder vi efter det perfekte telt til receptionen og stole / borde til både lokalerne og teltet. Vi er igang med at lave bordkort, og regner med snart at kigge på kjoler til os og brudepigerne. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 3, 2006 · Report post hej. Vi skal giftes den 9. juni 2007. Har booket kirke, forsamlingshus, musik, brudekjolen hænger i skabet. Desuden lavet udkast til indbydelser, fået lavet monogram, og diverse andre småting. Vh Lene 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 4, 2006 · Report post Og her er endnu en. Det bliver d. 30/6/07 men det kan jeg jo se vi ikke er alene om . Vi har booket kirke, hotel (både til fest og til bryllupsnat - det var med i prisen ), præst, fotograf til festen og har en ikke-endelig aftale med pianist og reception. Held og lykke med det hele til jer alle... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2006 · Report post Tillykke og et stort velkommen. Skønt at have endnu en at dele dato med endda. Kig endelig forbi min planlægningstråd, og evt. også mine ideer til Sankt Hans Tema. Har du tænkt på, at I får kobberbryllup 23. december - altså lillejuleaften? Det havde jeg nemlig ikke, men pigerne herinde er gode til lidt hovedregning. - Laila Nu har du endnu en at dele den med. Vi vil også kører skt hans temaet, så måske vi kan nasse lidt på hinanden Og det bliver da skide hyggeligt med kobberbryllup lillejuleaften, tænk på dem der skal holde det JULEAFTEN eller de andre juledage Troede efterhånden jeg var den eneste der havde mod på denne dag Hvad har jeg styr på?? Kirken og fotografen... så langt så godt... Hygt jer- Lisa 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 13, 2006 · Report post Og her er endnu en. Det bliver d. 30/6/07 men det kan jeg jo se vi ikke er alene om . Vi har booket kirke, hotel (både til fest og til bryllupsnat - det var med i prisen ), præst, fotograf til festen og har en ikke-endelig aftale med pianist og reception. Held og lykke med det hele til jer alle... Vi er godt nok efterhånden en del der skal giftes den dag...jeg troede ellers de fleste snuppede den 7.7.07 (den absolut fedeste dato, men den kunne ikke lade sig gøre for mit vedkommende) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 21, 2006 · Report post Hej Ja her er så endnu en juni-brud. Det blev d. 9. juni, det faldt på plads i dag (lidt af et puslespil). Så lige nu har vi tjek på: Kirken Feststed Musikeren Kjolen + det meste af tilbehøret (kunne ikke vente Thi-hi!!) Den ene søns tøj. ½ af den anden søns tøj. Har kigget på "mandens" tøj Lavet prøver på indbydelser (er nu bestemt hvilken det skal være) Bestilt materialer til at lave dem. Lavet gæsteliste (samme som fra konfirmation i foråret) Jeg syntes der er flere ting end jeg troede der skal bestilles, tænkes på osv. Puh-ha og jeg er kun lige begyndt. Men jeg tror jeg holder "jule-pause" nu, så jeg ikke bliver alt for stresset. Har i andre det også ligesådan? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 21, 2006 · Report post Hvor er du bare nået langt ! Som svar på dit spørgsmål...Vi kan simpelthen ikke få nok af planlægning, så vi skal da helt sikkert sidde og planlægge i julen...VI EEEEELSKER PLANLÆGNING! -Sophie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 22, 2006 · Report post Hej Vi skal giftes d. 9 juni 2007 Indtil videre har vi styr på: Kirken lokaler musik maden Overnatning til bryllupsnatten Men pyha der er stadig meget der skal gøres endnu... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 4, 2007 · Report post Vi skal også giftes i juni. Helt bestemt den 23.6. kl 14! Glæder os... Vi har styr på følgende: Brudsens kjole og andet udstyr Kirke og præst Fotograf Kørsel "Reception" Bryllupskage (har vi ikke helt styr på, men vi ved hvam der skal lave den) Festlokaler Maden Servering Musik (både under og efter maden) Vi mangler at snakke om og lave aftaler om: Opdækning (Farve kombination) Og alt det jeg/ vi ikke har overblik over endnu... men ingen panik her!!! Mvh Helle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 4, 2007 · Report post vi skal giftes d 9 juni indtil videre er der ikke rigtig styr på noget synes jeg, men eftersom der kun er 9 uger tilbage, så har vi vist en smule travlt ed at få styr på tingene. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 5, 2007 · Report post Hejsa Jooooo der er da et par stykker der skal giftes i Juni Så jeg vil da gerne lige med på vognen...... Vi skal giftes den 16. Juni :carrot: Vi har styr på følgende: Kirke Sted Bryllupskage brudekjole invitationer er sendt ud bil frisør Ja det var vidst det. i den næremeste fremtid skal vi ud og finde tøj til manden og sønnen (2 år) regner med de skal være enes..... Det er dejligt at følge med i hvor langt i er.... i er velkommen til at kigge på. www.123hjemmeside.dk/hvamgaard KnuZ 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 5, 2007 · Report post hey piger... skal også giftes i juni... den 22. Jeg er helt stresset... Vi har fået styr på på dato, lokation, gæsteliste og menu. Vi mangler at få styr på kagen og på kjolen- de to ting er topprioritet lige nu... pyha, syntes der er meget som mangler 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 5, 2007 (edited) · Report post Jeg er også Junibrud. Vi skal giftes den 9 Juni. Vi har styr på: Kirke Feststed Musik Fotograf Kørsel Frisør/mangler make up Indbydelser er sendt ud og vi har fået svar - alle 51 kommer Kjolen er købt, skal snart ned og prøve den igen, kan ikke vente. Alt til brud, med undtagelse af et blåt strømpebånd. Gommen er klar, jeg har ikke set det Brudepigekjoler til vores skønne tøser er min Mor i gang med at sy Sko til brudepiger mangler Vi mangler Velkomst og velbekomme sang skal skrives ind og printes Bordkort Brudebuket og brystblomster, Skal John stå for At lave risposer, der er handlet ind til dem Christine Edited April 5, 2007 by Chrisser82 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 5, 2007 · Report post Også en juni-brud her, 9. juni, og vi har næsten styr på det (tror jeg) mangler de sidste detaljer med feststedet, lave aftale med præsten, lave bordplanen helt færdig (kan første ske efter 1. maj som er sidste svar dag, og mangler stadig svar fra 5) Øve brudevals, gå sko til, få lidt mere sol, få graveret ringene, og så et par småting, såsom sikre at de ting der skal i brudens taske er klar/købt ind. rette den sidste brudepige kjole til få snakket med en advokat ang. ægtepagt (min kommende er selvstændig, så derfor) Og så er der nok lidt flere ting, som jeg forhåbentlig kommer i tanke om 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 6, 2007 (edited) · Report post 30 Juni løber vi ned ad kirkegulvet.... Har styr på:: Kirke feststed bil mad kjole, undertøj,sko, tiara sko til brudepige make up frisør invitationer er sendt ud.. musik fotograf brudevals Men mangler stadig en del synes jeg... Lotte Edited April 6, 2007 by tyson 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 27, 2007 · Report post Vil da også lige melde mig her. Vi skal giftes den 23. juni 2007. Vi har booket kirke og feststed men kan ikke finde et lokale til receptionen. Vil nødig stå med bryllupskage uden for kirken og det så bliver det "sædvanlige" sankt hans vejr. Men hva, så har vi da noget vi kan tænke tilbage på mange år frem 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites