birthe2210

Vores helt fantastiske dag

67 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så var der lige lidt ac/dc til drengene, så der var dømt mandehørm

post-17697-1159096078.jpg

Da kl var 24 var der en af gæsterne der havde fødselsdag han blev 30 år, så vi fik lige st hip hurra det er min fødselsdag på, og igen var musikeren frisk, han sagde til fødselaren at dette nummerer varede godt 2min og nogen af 50 sek, og inden det sluttede skulle han have danset med alle gæsterne så der kom knald på drengen :iloveyou::hug:

post-17697-1159096452.jpg

post-17697-1159096473.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi betalte musikeren for en halv time mere, og da kl var godt 03.00 var folk efterhånden gået hjemad. Vi ryddede bordene på plads og pakkede mad m.m ud i vennernes biler og da kl var 04.00 gik vi iseng, glade med trætte. Vi blev enige om at det ingen forskel spillede om vi havde bryllupsnat nu eller kl 11 når vi var kommet hjem, det var alligevel morgen :iloveyou: .

Kl 8 stod vi op og gik i bad og kl 9 var der morgenmad på kroen, der var 3 andre hold af vores gæster der sov der så det var en ret hyggelig morgen sammen med dem. Vi talte om dagen der var gået og hvor sjovt og hyggeligt alle havde haft det.

Kl 10 kørte vi hjemad og hentede vores hund på hundepensionen og så kom vi ellers hjem til et ikke så spændende hus :hug::bearhug: ikke at de havde ødelagt noget men det var bare ikke lige det vi gad dagen derpå.

post-17697-1159097628.jpg

post-17697-1159097641.jpg

post-17697-1159097650.jpg

0

Del dette indlæg

Man må sige at de har været kreative.

post-17697-1159097860.jpg

Vores møbler var fuldstændigt rykket rundt, vores madrasser lå i køkkenet og der var en buillon terning i vores brusehoved ( den fandt vi før vi badede) Vores toilet var tiltrukket med film, lige som alle vores dvd film de var pakket ind 5 af gange og sat pænt tilbage på hylden. Vores græsplæne har fået en halv sæk gødning, så vi slår græs hver 2 dag (y)

Tastaturet på computeren var pakket ind i film og der var kommet salt i kaffemaskinen, det fandt tonny ud af dagen efter :biggrin: . Der var ris og spaghetti i hele huset, det eneste de ikke havde rørt var pigernes værelse. Der var flødeskum/barberskum og læbestift på alle mine vinduer ja jeg kunne blive ved.

Der var jo ikke rigtig noget at gøre andet end at gå i gang, det tog godt 2 timer for 4 mennesker, og så kunne vi slappe af.

Alt i alt var det en rigtig god dag og vi havde så tilgengæld hvedebrødsdage hver dag hele ugen :( så vi nåede det alligevel:biggrin: synes faktisk at vi er helt nyforelskede :hug:

Af gaver fik vi

en del rosendahl skåle i forskellige str og 16 is assietter.

bestik til 12 pers.

cook and baker termo skåle med tilbehør i 3 str.

alm rustfrit stål skåle i 3 str.

3 gavekort til imerko ialt 850 kr

1 gavekort til bauhaus på 500 kr

1 gavekort til Ikea på 400 kr

1 gavekort til raad og daad på 450 kr

1 postkasse

sengetøj og håndklæder

emhætte

en del holmegaard skåle og vaser

9000 kr i kontanter

herstal fyrfadsstager til væggen

event fyrfadsstager fra herstal

og en masse blomster.

Vi var i ikea igår og købe klædeskab, så det var ægteskabets første prøve

at samle et ikea skab uden at blive uvenner -HAHA- , det gik helt uden problemer, og skabet står fint i gangen. :bearhug:

tak fordi I har læst med men nu vil jeg altså lige nyde resten af søndagen med min mand og børn.

:iloveyou: Birthe

Redigeret af birthe2210
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Birthe

STORT tillykke med brylluppet - hvor er det nogle dejlige billeder. Du er gudesmuk :iloveyou: Og hvor er pigerne yndige i deres fine kjoler. Ser ud til, at I havde en helt perfekt dag - selvom det ikke har været så fedt at komme hjem til jeres hjem. Men altid noget at der ikke var noget, der decideret var blevet ødelagt.

Endnu engang STORT TILLYKKE fra mig.

0

Del dette indlæg

Stort stort tillykke, det lyder jo til at i har haft en perfekt dag og smukke det er i ihvertfald. Hvor er jeg glad for at vores gæster ikke fik gaflet en nøgle så de kunne komme ind og lave løjer, for kan godt forstå at i ikke gad stå med det rod.

:iloveyou:

0

Del dette indlæg

Så er der lige et billede af vores takkekort, de blev med forskellige billeder, da jeg egentlig havde planlagt at sætte 4 billeder på hver, men det synes tonny ikke og jeg havde jo ligesom printet dem ud, så det blev bare til at det så var forskellige billeder, lavede dem så bare så det passede med at de familier med flere pers, fik selvfølgelige forskellige så de havde lidt blandet at se på. uden på står der trykt : Tak for opmærksomheden, og inden i har vi takket alle personligt for lige præcis deres gave.

vi har kun fået positive tilbagemeldinger :bearhug:

post-17697-1161426215.jpg

Ikke så meget tingel tangel enkelt og ligetil som resten af vores bryllup har været holdt i, og som vi helst vil have det.

:heart: Birthe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer