Sign in to follow this  
Followers 0
sara-rasmussen

Tasken!!!

13 posts in this topic

Annonce ♥

Helt ærligt..

Hvad skal man bruge den til?

Jeg skal jo ikke have mobil med- og jeg ryger ikke!!!

Er der andre end mig, der ikke ønsker at have en taske at slæbe rundt på??

Jeg har nu valgt at købe mig en taske alligevel.. - Og jeg ryger heller ikke og skal hverken ha pung eller mobiltlf med.

Men, det kan jo være det bliver nødvendigt med en pakke lommetørklæder og sikkert også noget af det makeup jeg har på, på dagen (fx. mascara, læbestift osv)

Derudover forestiller jeg mig at jeg vil have en nål og noget hvid tråd med i tasken, HVIS nu det utænkelige skulle ske; at der ryger en knap, syning eller lign. :blush:

Derfor har jeg købt denne:

Tasken.jpg

:angry: Majken

0

Jeg har også været i tvivl om, jeg skulle have en taske med, for jeg ryger heller ikke (mere...) og synes da egentlig der var nok at holde styr på i forvejen.

Men så er der jo lipgloss, pudder el.lign til lige at friske op med i løbet af dagen hvis man har svedt eller fældet en lille tåre), lommetørklæder osv. Så jeg har købt en alligevel. Fandt en til ca. 200,- i Kaza i Frederiksberg Centret. Og så regner jeg med at min mor holder den for mig i kirken - det er jo mest der den er lidt i vejen :blush:

De tasker de har hos brudebutikkerne er liiiiige pebrede nok - det er som om at så snart der står bryllup på noget skal der lige presses lidt ekstra ud af penge-citronen.....

:angry:

Stine

0

Annonce ♥

Jeg går INGEN steder uden en taske - nogensinde overhovedet. Jeg har altid ting som make-up, neglefil, et stykke plaster (evt. vabelplaster) og et stykke papir og en kuglepen med mig (arbejdsskade - jeg er journalist :angry: )

Så jeg skal helt sikkert også have en taske med til brylluppet. Jeg har dog ofte erfaret, at jeg har haft en taske med, men stort set ikke har kigget ned i den. Men jeg ved bare, at jeg ville få brug for den, hvis jeg ikke har den med :blush:

Et alternativ er jo, at lade en brudepige eller veninde holde make-up'en, for det er vel det vigtigste på dagen :oops:

Min veninde, som skal med til brylluppet, skal lægge min make-up (hun er make-up artist) så jeg tror, hun vil have back-up klar til mig, hvis jeg får 'forlagt' tasken på dagen...

Mht. hovedpinepiller, plaster mv. så lavede min veninde, som blev gift i Canada sidste år, nogle kurve, som stod på toilettet med disse ting samt tamponer, deo, håndcreme, kondomer og lign. Det var faktisk en rigtig hyggelig og morsom - mest pga. af kondomerne - detalje :bearhug:

0

Annonce ♥

jeg ved altså ikke med den der taske...

på den ene side tror jeg den er meget god at have med

på den anden side tror jeg bare den kommer til at være i vejen for mig....

tsk tsk det er ikke til at finde ud af, godt der er så lang tid til, så kan jeg nå at ombestemme mig mange gange endnu

0

Annonce ♥