Guest Heidi_1981

Jeg skal giftes

14 indlæg i dette emne

Så må jeg vist se at blive lidt aktiv også her.

Overskriften siger jo egentlig alt.

I går havde vi 7-års dag og fejrede det med en lækker middag og skulle bare rå-hygge med film og lidt guf. Efter maden forsvinder Kim et øjeblik og kommer ind med den største buket blomster fyldt med røde og hvide roser - og før jeg ved af det, så ligger han på knæ for mig og siger de ord, jeg har ventet på længe:

"Vil du gifte dig med med?"

Tårene trillede bare ned af kinderne på mig, og jeg kunne nærmest ikke få fremstammet et ja. :angry: Ihh altså, hvor er han bare dejlig.

Så hvis vi kan få lokaler, hvor vi gerne vil, så er datoen den 1. september 2007.

Indtil videre har jeg været mest aktiv på babyklar, da vi venter vores første til januar - men mon ikke jeg også kommer tit her fra nu af.

De bedste hilsner

Heidi - der er helt rundt på gulvet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:oops: Hej og velkommen til dette dejlige forum og bare rolig du skal nok nå at blive afhængig ret hurtigt :bearhug:

Det er så super med nye.... :angry: glæder mig til at læse med i dine forberedelser og se billeder husk nu godt med billeder :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Heidi.

Stort tillykke med frieriet og med den lille i vente.

Rart at se når der er nogle der går den vej, som regel hopper man fra bryllupsklar til babyklar.

Velkommen til - håber du vil føle dig hjemme - advarer dig lige, det er hårdt at være afhængig begge steder :blush:

:angry: Pernille

0

Del dette indlæg

Hej Heidi.

Stort tillykke med frieriet og med den lille i vente.

Rart at se når der er nogle der går den vej, som regel hopper man fra bryllupsklar til babyklar.

Velkommen til - håber du vil føle dig hjemme - advarer dig lige, det er hårdt at være afhængig begge steder :bearhug:

:blush: Pernille

Jeg overvejer også at sige mit arbejde op og blive fuldtidsafhænging af Babyklar & Bryllupsklar. :oops:

Og tak for de mange hilsner. Jeg er sikker på, at jeg nok skal blive glad for at være her også.

- Heidi :angry:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh - en ny og nyforelsket (ja det bliver man da når manden frier) Dejlig historie. Kan se for meg hvor stor den buket har været - og så flot så flot.

Velkommen her til - og ja, håber da du ser her ind og ikke kun på babyklar. Og ja, så behøves jeg jo ikke at sige vi Æææælsker billeder, for sådan er det vel også på babyklar.

Velkommen og go fornøjelse på siden.. Glæder mig til at følge dig. :angry::blush:

0

Del dette indlæg

1000 tak for jeres hilsner. Det er da bare skønt. :hug:

Vi har lige fortalt det til vores forældre, og det ene par var da mere oppe at køre end det andet. :butterfly:

Min far er vist allerede begyndt at øve sig på at føre mig op af kirkegulvet. Han har vist ventet længe på det.

Men som alle sagde: Baby kommer til januar, så var det jo ikke den store overraskelse, at vi også gerne ville giftes.

Jeg prøver lige at sætte et billede ind af min fine buket :iloveyou: .

- Heidi

Ps. Hvor har Kim dog bare fået mange kys og kram i dag. Hvor var det dog en vidunderlig aften.

post-18895-1159091896.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et stort tillykke med frieriet og den lille bebs der er på vej.

Der er rigtigt hyggeligt herinde og der er altid nogen der er klar til at hjælpe dig hvis du har spørgsmål, men man bliver SÅ afhængig af det :hug:

glæder mig til at følge jeres planlægning, og velkommen til.

:iloveyou: Birthe

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer