Sign in to follow this  
Followers 0
BAnja

farvetema blå/kongeblå

13 posts in this topic

hej i kvikke quinder

så har jeg altså brug for lidt hjælp....

vores farvetema er hvid/kongeblå, men det er svære end jeg først troede at få det blå med

så derfor hjælp mig !!

0

Annonce ♥

nu har jeg desværre kun billeder af nogle lå invitationer som jeg har lavet til mine forældres sølvbryllup - men ellers er det da ikke så svært synes jeg....

For at den lå farve ikke bliver for dominerende, ville jeg vælge bunden som hvid - altså dug m.v. hertil kongeblå servietter - evt, med hvid kontrast eller en lysere blå.

Brug gerne sølv også - da det går fantastisk til blåt.

Lidt blåt pynt på dugen (evt. i form af udstansede hjerter eller glimmer) men med fortrinsvis hvide blomsterdekorationer.... (Stadig kun hvordan jeg ville gøre det) hvis man vil gøre det lidt anderledes i stedet for glimmer eller andet punt, kunne man evt. lægge en "løber" af gennemsigtig mørkeblåt chiffon ned igennem midten på bordet - det giver en knaldgod effekt

Hvis du vil gå helt over the top - hvilket man jo sagtens kan tillade sig ved at bryllup kan du også bruge den blå chiffon til at pynte stolene rygstød med en sløjfe eller andet...hehe

Nå, men det var are lige nogle hurtige ideer - vedhæfter lige billedet af førnævnte invitation

post-1282-1159123569.jpg post-1282-1159123582.jpg

Badutski

0

Annonce ♥

og vores risposer.

post-14286-1159169761.jpg

Alle vores blomster bliver holdt i creme(elfenben) og guld - blomsterdekoratørerne mente, at andet ville blive kikset da de ikke ville kunne ramme samme blå farve som vi har som gennemgående tema.

0

Annonce ♥

Annonce ♥