sprutanna

VERDENS BEDSTE DAG 23 september 2006

55 indlæg i dette emne

Så er dagene overstået og det har bare været så vildt og vidunderligt, kan næsten ikke beskrives med ord. Men jeg vil prøve:

Lørdag morgen kom frisøren og hende der skulle ligge min make-up. Jeg var rimelig rolig havde sovet godt og allerede fra kl. 2230 :iloveyou:

post-19200-1159127240.jpg

post-19200-1159127257.jpg

post-19200-1159127283.jpg

post-19200-1159127304.jpg

post-19200-1159127325.jpg

Redigeret af sprutanna
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:hug: Jeg var rigtig glad for resultatet og de havde virkelig gjort et stort stykke arbejde. Desværre fik folk hevet noget i sløret da de skulle kramme mig uden for kirken, så det biksede jeg lidt med de første par timer og så hev jeg det ud :bearhug: og satte det i til bryllupsvalsen :iloveyou:

post-19200-1159127433.jpg

post-19200-1159127447.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:bearhug:

NØØØØØØØØJ, hvor er du smuk... Men det vidste jeg godt. Fik faktisk et stort glimt af dig, da du ankom til kirken - det var pudsigt nok lige da jeg kom hjem og så måtte jeg da naturligvis lure :(

Var det Fischer der viede jer? Det var ham der døbte Noah, og vi synes bare han var rigtig god -HAHA-

Endnu en gang kæmpe :iloveyou:tillykke :hug: med dagen - glæder mig til at høre mere (y)

:biggrin: Mia

P.S. Hvordan var Sørup?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

TAK alle sammen hvor er i fantastiske.

Ville bare lige fortñlle at jeg sidder under spaniens himmelstrçg og er paa bryllupsrejse. Her er saa vidunderligt og dejlig varmt saa vi ligger paa stranden det meste af tiden. De fçrste par dage sov vi meget, men nu er vi ovenpaa igen. Ligger flere billeder ind naar vi er tilbage igen nñste torsdag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer