postbud

min store dag

1,376 indlæg i dette emne

post-22501-1164997897.gif

Vil bare lige ønske alle en rigtig glædelig jul, her 1. December..... ELSKER JULEN...

Og det er også idag min super skønne veninde Katja lander i Billund efter 14 dage i Ægypten...... :carrot:

Selvom jeg måske ikke lige har så meget at skrive om hele tiden så læg endelig en hilsen......I må ikke glemme mig...... :balloons:

:biggrin: fra Belinda.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Som skrevet så skulle børnene selv lave deres, og de skulle stå fremme som det resultat de nu fik lavet.....

Her er Cecilies dekoration...... syntes den er vild flot.... hun er allerede betydlig mere kreativ end hendes moder(ej heller så svært.... :balloons::biggrin: )

post-22501-1165075262.jpg

0

Del dette indlæg

:blush::) tusind tak skønne....

Er sikker på Cecilie syntes det ville være rigtig sjovt hvis jeg sagde vi skulle lave en til dig også... :biggrin:

Og ja må indrømme vi hygger rigtig meget i dette lille hjem... :jul 17:

Har du snart styr på julegaverne.... eller er de ikke engang i tankerne endnu... :blush:

:balloons: fra Belinda...

0

Del dette indlæg

Hej Belinda

Det lyder til i har haft en hyggelig juledag sammen. Dine børn er rigtig søde, dejligt i laver sådan noget sammen :biggrin:

Jeg har også selv været igang. Elsker julen, det er en hyggelig tid :jul9:

Mange JULEkram fra mig

:balloons: + :jul6:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er den slemme veninde hjemme igen efter en super skøn og dejlig afslappende ferie til Egypten :biggrin:

Jeg har savnet dig mere end du aner smukke og er bare rigtig glad for at du liiiiige kikkede forbi i postbilen igår formiddags selvom du skulle alt for hurtigt videre.

NU bliver du altså lige nød til at slappe af med færdiggørelsen af indbydelser og bordkort for ellers når jeg jo da bare slet ikke at være med mere :blush:

GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE OG IKKE MINDST TIL DIG SMUKKE OG DIN SKØNNE FAMILIE :balloons:

Redigeret af aelmholdt
0

Del dette indlæg

:hug::biggrin: tusind tak skønne....

Er sikker på Cecilie syntes det ville være rigtig sjovt hvis jeg sagde vi skulle lave en til dig også... :biggrin:

Og ja må indrømme vi hygger rigtig meget i dette lille hjem... :jul 17:

Har du snart styr på julegaverne.... eller er de ikke engang i tankerne endnu... :blush:

:balloons: fra Belinda...

Min fars julegave er købt, resten er desværre kun i tankerne :hug:

Men jeg skal have købt halvdelen inden d. 16. dec hvor vi skal udveksle gaver med min mor :blush:

De små er de nemmeste, min niece skal have en dukke, for selvom hun kun er 1,5 år, så går hun meget op i dem i øjeblikket :)

Men helt ærligt så aner jeg slet ikke hvad jeg ønsker mig til mig selv, det er næsten pinligt, men jeg mangler bare ikke noget, utroligt at det skulle ske, men det er det altså :blink:

Ungerne laver vel alle julegaverne selv? :newyear:

0

Del dette indlæg

Juhuuuuuu...

Er ikke den eneste, som holder ren julehygge :jul3:

Hvor ser det bare skønt og hyggeligt ud... Og hvor er det da bare en fin dekoration din Cecilie har lavet (mangler igen en smiley med waaaaaaauuaw-øjne :blush: )

Mht. til udtryk og bileder, så er det vist bare sådan det skal være. Det er først inden for de sidste par dage, at vi har kunnet får Noah til, med vilje, at smile til kameraet - dog kun når det passer herren :blush:

Glæder mig til at se og høre om mere julehygge...

Vi var faktisk også en lille tur i skoven i dag, bare hyggeligt :balloons:

Og så er det jo 1.søndag i advent i dag, så vi skal naturligves have gløgg (er der nogen der kender formålet med at stave det med to g´er i enden :jul9: ) og æbleskiver - jubiiiii, elsker jul :jul10:

:biggrin: Mia

0

Del dette indlæg

Hej Belinda

Det lyder til i har haft en hyggelig juledag sammen. Dine børn er rigtig søde, dejligt i laver sådan noget sammen :blush:

Jeg har også selv været igang. Elsker julen, det er en hyggelig tid :jul9:

Mange JULEkram fra mig

:balloons: + :jul6:

endnu engang tak for din hilsen.... :biggrin:

vi elsker allesammen bare julen, og for os er det endnu mere hygge. Vi vil bare så gerne

lave en masse traditioner som vores børn også om 30 år kan huske... :):blink:

Nej men det er da bare en fantastisk tid, hvis man lige ser bort fra alle

udskrivningerne.... :blush:

rigtig mange julehilsner til dig... :jul7:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er den slemme veninde hjemme igen efter en super skøn og dejlig afslappende ferie til Egypten :blush:

Jeg har savnet dig mere end du aner smukke og er bare rigtig glad for at du liiiiige kikkede forbi i postbilen igår formiddags selvom du skulle alt for hurtigt videre.

NU bliver du altså lige nød til at slappe af med færdiggørelsen af indbydelser og bordkort for ellers når jeg jo da bare slet ikke at være med mere :)

GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE OG IKKE MINDST TIL DIG SMUKKE OG DIN SKØNNE FAMILIE :biggrin:

Min egen skønne....

Endelig hjemme igen...

Og helt ærlig, grunden til min iver omkring alt det til brylluppet har måske noget at gøre

med dine 14 dage sydpå.... er du klar over hvor lang tid det er.... :blush:

Jeg glæder mig rigtig meget til vi igen skal have en klippe klistre dag......vil snart gerne

have invitationerne lavet færdig...... :carrot:

Håber snart vi ses..... Savner dig... :balloons:

0

Del dette indlæg

Kæreste kære Belinda!

Du fatter slet ikke hvor meget det betød for mig at se dig i kirken den 25. Dit varme smil, og dine øjne, der dog lyste lidt af, "Kan hun nu også kende mig"!

Det var fantastisk at se dig og Cecilie, som også bare er en guds engel på jord! De varme dejlige øjne! Sin mors datter uden tvivl!

Tak for din trofasthed i min tråd, og ved mig i kirken.

Håber vi snart ses, eventuelt til en kop varm glög og æbleskiver! Her i huset er det nemlig mig der er julegrisen, og jeg ELSKER jul! :balloons:

0

Del dette indlæg

Hej skønne smukke dig.. :jul10:

Sikke i juler og hygger.. Det ser jo vildt hyggeligt ud... Og det er en rigtig flot dekoration Cecilie fik lavet der.. Næste år bestiller jeg bare hende til at lave vores.. Hun klare det da betydeligt bedre end jeg gjorde.. :jul13:

Knuz Mia :balloons: :jul11:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:unsure: Ja op med dig - det dur da ikke at SÅ vigtig en tråd forsvinder helt om på side 3 :bask:

Ja jeg kan jo altid finde på noget at skrive til verdens skønneste veninde :blink:

I aftes skulle jeg på arbejde (nattevagt) og orkede det bare slet ikke. Skrev lidt på sms med Belinda og brokkede mig over at skulle afsted og ja som I jo ikke har kunne undgå at opdage, så er Belinda bare helt særlig og super skøn, og tilbage til mig skrev hun;

" Åhh min egen.... Kunne jeg så ville jeg straks lave en kopi af dig og sende ud på dit arbejde... Problemet er bare at noget så vidunderligt og uerstatteligt ikke kan kopieres... så desværre skønne.... Elsker dig."

:blush:

Redigeret af aelmholdt
0

Del dette indlæg

:carrot: :carrot: :carrot:

I anledning af min svigerfar fylder 60 til Februar, så har han inviteret hele familien til Montenegro ( byen Bar).... Glæder mig vanvittigt til at få et BREAK fra hverdagen, og bare komme ned og slappe af.....

Lige nogle billeder derfra...

post-22501-1165571360.jpg "de sorte bjerge" har vi lige i baghaven af det hus vi har lejet.. Så den står på mountainbike en dag...

post-22501-1165571550.jpg

lige et fra Stranden, der ligger 500m fra huset...

post-22501-1165571594.jpg er det ikke smukt.....

Glæder mig.... :jul10:

0

Del dette indlæg

Det er bare -HAHA- snyd, jeg er totalt ferietrængende -HAHA-

Men hvor ser det bare lækkert ud, og dte bliver da lækkert at skulle feriere med familien :biggrin:

Er meget misundelig :(

:bearhug:

Han vill have haft familien med sydpå..du ved typisk charterferie, men der er ingen der har åbnet for sæsonen så tidligt....

Det var en af farmors kollegaer der sagde de havde et feriehus vi måtte låne, men at det "bare" var i Montenegro.. Men sådan som det ser ud glæder jeg min endnu mere.. :) Ja Ferie...... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hold da op et ferie paradis..... kan du ikke putte mig ned i din kuffert og tage mig med..... ihhhh det ville bare være så skønt så skønt....... måske ku du sige til din svigerfar t jeg er jeres hemmelige familiemedlem....

:cheerleader3: jeg er helt sikker på at han hopper på den.......

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer