camillavenø

Personligt tryk på servietter?? Nogle erfaringer?

5 indlæg i dette emne

Hejsa allesammen.

Jeg har fået den gode idé at få trykt kaffeservietter med vores monogram og gæstens navn. Disse vil jeg så lave om til et decoupage billede og det skal så fungere som bordkort. Så er spørgsmålet: Hvor kan man købe trykte servietter, som man selv vælger motivet på?? Hjælp.. De steder jeg har fundet laver kun tryk efter de skabeloner de har i forvejen, og det er jo ikke lige det vi vil have.

Håber på jeres altid fremragende hjælp.

:thumbsupsmileyanim: Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for det hurtige svar. Nu har jeg prøvet og skrive til MiaRosa for at få en pris på det. Er vildt spændt på prisen, da jeg godt tror det kunne blive en halvdyr affære når jeg er så specifik omkring hvad vi vil have. Men det skal helt sikkert undersøges.

Jeg giver en tilbagemelding her, når jeg får svar. :)

:bearhug: Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så kom der svar tilbage fra MiaRosa...

De laver slet ikke tryk på servietter...

Efter at have undersøgt det nærmere, har jeg fundet ud af, at det bliver en bekostelig affære at lave mit lille projekt..

Grundet forskellige navne på alle servietter, skal de lave en ny form at trykke efter hver gang, og det er dyrt, jeg har derfor besluttet at droppe idéen, selvom det da er irriterende, men vores budget holder slet ikke hvis vi skulle have gjort det.

Jeg har i stedet overvejet, at få trykt vores monogram på middagsservietter, og folde dem så de ligger ved siden af tallerkenen med en blomst i...

Andre forslag modtages gerne...

()() Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom der svar tilbage fra MiaRosa...

De laver slet ikke tryk på servietter...

Efter at have undersøgt det nærmere, har jeg fundet ud af, at det bliver en bekostelig affære at lave mit lille projekt..

Grundet forskellige navne på alle servietter, skal de lave en ny form at trykke efter hver gang, og det er dyrt, jeg har derfor besluttet at droppe idéen, selvom det da er irriterende, men vores budget holder slet ikke hvis vi skulle have gjort det.

Jeg har i stedet overvejet, at få trykt vores monogram på middagsservietter, og folde dem så de ligger ved siden af tallerkenen med en blomst i...

Andre forslag modtages gerne...

:balloon: Camilla

Øv det var da ægeligt - for det var da en :bearhug: god idé

()()

Mie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer